joi, 11 septembrie 2014

La poupée..

...rose (papusa roz)

Intotdeauna am crezut ca limba franceza are o muzicalitate aparte. Inca din clasa a II a cand am facut primele ore mi-a placut cum suna. 
Uneori imi pare rau ca nu suntem ca in vremea Chiritei si in locul cuvintelor englezesti sa le folosim pe cele frantuzesti. Ar fi interesant si... muzical.


Eu despre aceasta papusica roz vreau sa va vorbesc si cred ca mai dulce decat in frantuzeste nici nu ar putea suna in vreo limba.


Aceasta micuta fetita cu rochita roz, capusor de lemn si fatuca draguta este de fapt un martisor, pe care l-am primit de la soacra mea acum muuuulti ani. Daca nu ma insel s-ar putea sa fie chiar primul martisor daruit de ea. Mi-a fost atat de draga si mereu am pastrat-o la vedere caci ma facea sa zambesc instant. Mereu am vrut sa fac ceva cu ea, dar nu am stiut ce pana alaltaieri.


M-am gandit ca ar fi numai buna pentru a-mi infrumuseta agenda primita mai demult la un schimb pe forumul Tomnarella.
Initial am gandit-o ca semn de carte cu un elastic pe interior, dar tot jucanduma cu ea mi-am dat seama ca e incomod de folosit asa ca am atasat-o de coperta si acum are un rol doar decorativ.
Mi-e tare, tare draga si sunt bucuroasa ca i-am gasit in sfarsit un loc'sor mai bun decat cel pe care il avea inainte.


Mereu cand vedeam jurnale, agende frumoase si pline de trandafirasi roz, pagini colorate in bleu, roz... culori in stilul shabby chic tanjeam sa am si eu. Totusi de fiecare data renuntam sa imi cumpar caci preferam sa fac altceva cu acei bani...
Totusi cine ma impiedica sa am si eu una?


Imaginatie... am.
Creioane colorate... am.
Servetele cu trandafirasi... am.
Lipici, foarfece, coli si cam tot ce imi trebuie... am.
Asa ca m-am pus pe treaba si acum voi avea o agenda-jurnal cum nu are nimeni. ;)
Deocamdata doar la aceste paini am lucrat, dar cand imi vor mai veni idei va arat si voua.


Aseara tarziu am terminat toata treaba cu ardeii. Mai am de fotografiat borcanele si va arat ce am facut. ;) Sigur va puteti imagina cum miroseam eu, hainele si parul meu. Nu mai zic de cum mirosea in bucatarie. Slava Domnului ca am doua bucatarii!

Ne... vedem poate mai tarziu. ;)
Sa aveti o zi excelenta si cu mult spor!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Draguta doamna, acest comentariu probabil ca va apare si pe alte cateva bloguri surori, asa ca sa nu va suparati. Va multumesc ca faceti ce faceti, ca sunteti cum sunteti si ca ne povestiti si noua asta. Cu mai multi ani in urma cand au aparut primele bloguri, eu, una am carcotit " ca nu mai putem daca nu stim ce face unu' si altu'. O moda si asta. " Acum sunt fericita ca astfel am putut sa cunosc virtual atatia oameni frumosi, am invatat o multime de lucruri si am vazut atatea fotografii cu lucruri si locuri minunate. Sanatate si succes !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! ♥
      Cu mult drag te mai astept pe aici!

      Ștergere
  2. Catrinel e suuuper! Imi place f f tare:), am si eu un martisor cam ca al tau, cu o rochita mai uratica:), nu m-as fi gandit sa-mi infrumusetez o agenda... Mie imi place mult mirosul de ardei si de fum:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si harnica si creativa! E nostima foc "la poupee", ii sta asa de bine acolo pe coperta. Ce frumos ti-ai mesterit tu un jurnal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai mult o... agenda-jurnal. E tare dulcica si frumusica.

      Ștergere
  4. Ideea e foarte buna in cazul unor lucrusoare cu valoare sentimentala .In plus,e bine sa ai un jurnal,te eliberezi , pui ordine in lucruri si iti oferi bucuria ca ai realizat ceva frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multa vreme am invatat ca lucrurile utile trebuie sa fie si frumoase. Astfel pe langa utilitatea lor iti mai aduc si un zambet. :)

      Ștergere