marți, 23 septembrie 2014

Mi-e pofta...


Miroase frumos afara, iar frunzele isi incep spectacolul splendid si nu stiu de ce mi s-a facut un dor nebun de duca.
Sursa foto
Mi-e pofta de stat ore in sir in masina mai mult motaind, de imagini ce se scurg cu viteza, de oameni vazuti pret de doar o clipa, de nou, de vechi, de asfalt, de dealuri, de campuri, de vreme mohorata la dos in masina... de drum lung. Cand am vazut aceasta fotografie mi-am adus aminte imediat de Bucium... de padurea ce este exact inainte de intrarea in Iasi. Nu de oras mi-e dor... de drumul pana acolo si inapoi.
Pana si oboseala unui drum lung imi place... e altfel.
Probabil gandul ca urmeaza o perioada de stat in casa aproape izolata ma starneste... Nici suieratul vantului nu prea ma ajuta.
Dimineata era urat, innorat, gri si vantul batea. Mi s-a facut mila de Diiutzu caci trebuia sa se dea jos din pat si sa plece la scoala. Acum soarele se joaca si din cand in cand mai iese, dar nu destul cat sa ma bucure. Vara mea s-a duuus si nici nu am apucat sa ma bucur de ea. Parca mereu am fost in contratimp. Vor mai urma si altele... mai bune, mai frumoase sau... cine stie?

Imi iau croseta, zambesc frumos, caut ceva dragut sa aud in timp ce lucrez si gandesc optimist caci voi lucra o caciulita pentru un bebe si in fiecare ochi, rand trebuie sa crosetez un gand bun. Pare banal dar cand zambesc chiar si fara motiv initial, imi vin in minte lucruri dragi, imagini dragute, amintiri frumoase si zambetul timid de la inceput se transforma intr-unul adevarat ce incalzeste inimi. Ia! Incercati si voi! Va zic eu ca merge.

Sa aveti o zi grozava, plina de culoare, de frumos, de zambete si cu mult spor!
Va pup!

10 comentarii:

  1. vine toamna, da. 9 gr dimineata asta...asa ca si eu imi caut crosetele si atele.
    Frumoasa poza ai ales!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, genul asta de pădure aștept și eu sa cutreier.
    Și la noi s-a făcut frigut și e mohorâta vremea dar mie îmi place într-un fel, ca se face liniște, cel puțin aparent pt. că suntem nevoiți sa inchidem geamurile ș nu mai pătrunde în casă zgomotul orașului. Orașul poate fi dezagreabil de zgomotos uneori. Și chiar asa, e vreme de stat la căldurica și de "copt" noi proiecte. Eu îți doresc o toamna caaaalda și luuungă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare frumoasa, dar tot nu imi place toamna. :D
      E liniste, dar e si intuneric. :( Sunt mai mult decat tentata sa il pun pe Adi sa aprinda macar un pic focul. :))
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Pai hai pana in Iasi si inapoi:) Eu am fost pana la Radauti si inapoi sa-mi cumpar niste biscuiti de la o patiserie:)), drumul tot asa minunat, burnita si era cald in masina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) A fost o vreme cand puteam si noi face nebunii dintr-astea...

      Ștergere
  4. Ce poza frumoasa! Mie imi place toamna dar cand arata asa frumos ca in poza aleasa de tine, nu ca atunci cand ploua marunt si des, incat ai impresia ca nu se va mai opri nicicand.
    Fiecare anotimp are farmecul lui, dar chiar vara aceasta nu am simtit-o deloc. Nu stiu la voi cum a fost, dar la noi a plouat foarte mult si a fost vreme urata. Abia spre final a fost timp frumos, dar atat de putin mi s-a parut....
    Si eu am dor de duca, mai tot timpul.
    Spor la crosetat si succes lui Andrei, si sa zambesti orice ar fi. Ar trebui s-o fac si eu mai des.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place foarte, foarte rar cand ploua mrunt si des daca e focul aprins si eu nu am altceva de facut decat sa tricotez sau sa crosetez.
      Si la noi a fost la fel... Parca nu am apucat sa fac mai nimic distractiv.
      Multumesc!
      Nimic, dar absolut nimic nu te opreste sa zambesti. Asadar zambeste!

      Ștergere
  5. ei, hai ca nu e chiar asa de rau. vara a fost scurta pentru ca a plouat mult si n-a prea fost canicula, dar nu-i bai. toamna asta a venit cam brusc, dar nu-i bai. toate senzatiile neplacute o sa-ti dispara cand o sa faci focul, ai sa vezi. caldura in casa face minuni pentru psihic.
    cat despre calatorii, sunt si ele placute, dar cam mancatoare de bani. daca-i ai, fugi o zi undeva. daca nu, stai la culcus si fa ce-ti place mai mult, plus o ciocolata calda.
    spor in "reveneala"! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caldura intr-adevar pentru o friguroasa ca mine face minuni. :D
      Nu-i am... raman cu pofta si cu culcusul. :)
      Sa fie! Multumesc!

      Ștergere