miercuri, 10 septembrie 2014

Sunt....

....pe felie in bucatarie! :))
Transmit in direct din bucataria de vara de pe laptopul sotului. :D
Sunt cam la jumatatea celor 10 kilograme de ardei capia pe care ii coc. Fotografii? Bineinteles ca fac, dar acum m-am gandit sa scriu ca nu cumva sa credeti ca am dat ortul popii. Nuuu....Am fost doar cam ocupata cu oaspetii, cu pregatirile de toamna... dintr-astea. Acus trece partea aceasta frumoasa a toamnei, se vor aseza toate si ma voi retrage in casa la caldurica la lucrat.
Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

8 comentarii:

  1. harnicuta ca o albinuta.
    Eu am copt 5kg de ardei sambata trecuta si mi s-a parut greeeeeu :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma straduiesc eu sa fiu, dar uneori nu prea imi iese :))
      Ufaaa! am zis ca nu se mai termina o data de curatat.

      Ștergere
  2. Si eu am copt ardei muuulti si vinete si ieri i-am facut zacusca, mmmm, o nebunie! Spor la conservarit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zacusca nu fac ca asa o zis sotu'. Multumesc! si tie mult spor!

      Ștergere
  3. Ei, de-acuma ai terminat cu ardeii. Asa ca te felicit pentru realizare. Cine o sa aiba papa bun la iarna?

    RăspundețiȘtergere
  4. partea faina la copt cantitati mari este ca scapi o data,si apoi scoti din congelator/borcan si ai mancarea usor de facut. Pt mine, cel mai greu e sa ma urnesc, plus sa spal cuptorul dupa, oalele, apoi chiuveta etc. Asa, astea le fac o data :).

    RăspundețiȘtergere