joi, 23 octombrie 2014

Caciula de... scoala

Andrei este uneori foarte diplomat... poate la fel de diplomat pe cat mi-as dori eu sa fiu. Daca gusta din ceva si nu ii place va spune Mananc mai tarziu. Daca insisti sa il intrebi daca nu e pe gustul lui spune Nuuu! E buuun, dar mananc mai tarziu. E clar ca acel mai tarziu nu va veni vreodata.
Spre marea mea bucurie inca poarta lucruri facute de mine si le apreciaza.
La fel cum face la mancare, face si cu ele, in special haine, numai ca spune Imi place. E foarte frumoasa. Pe asta o voi purta acasa. Cand aud, clar are un cusur si nu vrea sa iasa cu el in lume. La pantalonii de camuflaj nu i-a placut faptul ca materialul dupa o spalare, doua s-a decolorat... nu are aspect de nou-nout si s-a si scamosat un pic. Cu drag ii poarta mereu. Merge la magazin, merge la joaca, peste tot, dar nu la scoala. Ii poarta acasa. :)) Termenul acesta... acasa se pare ca pentru el e foarte larg, nu? :))
Caciulita care mie mi-a placut foarte tare (dungi, culori, forma) o va purta... acasa si chiar o poarta, dar nu la scoala. L-am intrebat ce are gresit ca sa nu mai fac si alta data aceeasi greseala si mi-a zis ca nu ii plac culorile. 


Am mai facut una. Nu imi place mie deloc si am de gand ca partea de sus sa o desfac caci e groaznica, dar Andrei a decis ca o va purta la scoala :D. Cand a auzit ca o desfac tare s-a mai suparat, dar s-a linistit cand i-am explicat ca o voi reface. Lui ii place ca are si ROSU- culoarea lui preferata. Mie nu imi place fiindca ii face capul cat o banita si partea de sus nu se muleaza frumos pe capusor. Voi reusi eu sa o fac cum trebuie pana la urma.

Trebuie sa ma ridic de la calculator si sa ma ocup de casa. Dupa aceea voi lua un loc aici:
... loc pe care il impart cu Andrei, si voi coase un pic la masina. In timp ce voi coase fermoare la cearsafuri imi voi da seama daca voi coase si altceva sau voi tricota.

Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

8 comentarii:

  1. si pe mine m-au invatat ceilalti ca ceea ce fac poate sa nu fie pe gustul lor, si invers. Asa si fiica mea, are anumite lucruri ce le adora - eu nu. Dar cel mai important e sa fie copilul fericit (acum se joaca intr-o cutie de carton unde poate incapea... :D )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartonul este materialul preferat al lui Andrei. E bucuros cand primim colet de la buna ca are carton. :))

      Ștergere
  2. E bine ca e diplomat, eu apreciez asta. Mi s-a întâmplat sa merg într-o vizita, sa duc copilului gazdei o ciocolata și acesta sa o arunce cat colo și sa zică ca el nu mănâncă asa ceva (deși nu era un jaf de ciocolata), ca și vomita daca pune gura pe ea. Mama s-a amuzat și mi-a zis ca fecioru-sau mănâncă numai un anumit gen de ciocolata. Bun, asta e, fiecare cu pasarelele lui, dar putea s-o aflu și eu într-un mod mai elegant, mai... diplomat, nu? Și data viitoare veneam cu ciocolata preferata. Dar bine, nu comparam noi aici copilul respectiv cu Andreiutu, cum nici mamele nu prea le-aș compara (dar asta e secretul nostru)
    E bine ca Andrei are grija sa nu-ți rănească sentimentele, știe cat de mult muncești la lucrușoarele pe care le meșteresti pentru el și nu vrea sa zica "nu-mi place", e un delicat, ce mai..
    Păcat ca nu-i place prima căciulă, dar asta e, nu noi hotărâm cu ce se îmbracă copiii noștri, deși am cam vrea ☺
    Spor la modificat, și eu cred ca o sa iasă perfecta căciulă neagra dacă umbli puțin la partea de sus. Ah, nu ne-ai mai arătat ce ai făcut cu pătrățelele. Ai terminat fata de masa? Hai, spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit o faza asemamnatoare cu Andrei cand niste musafiri aveau adusa de acasa o ciorba intr-un bidon mare de plastic. Arata foarte ciudat tocmai din cauza ambalajului. Andrei a fost invitat sa manance si a zis ca nu vrea. Musafirii au tot insistat si el a zis ca arata scarbos. Mi-a venit sa intru in pamant de rusine. I-am tinut morala de fata cu oamenii si am insistat doar sa guste si daca nu ii place sa nu manance, ar sa zica ceva politicos. Bineinteles ca a mancat cu pofta caci in farfurie arata altfel si mai era si gustoasa. Eu o iau ca pe un compliment si iti multumesc! ♥ :D
      Nu ma supar daca nu ii place chiar daca sunt un pic... tristuta uneori mai ales daca mie imi place foarte mult.
      Cand ma hotarasc sa o desfac sigur va arata mai bine. Patratelele stau in asteptare. Initial am vrut sa fac un table runner, dar tot l-am pus pe masa si nu imi place asa ca le voi transforma in fete pentru pernutele scaunelor de la bucataria din casa.
      Multumesc!

      Ștergere
  3. 1. in primul rand iti trebuei o masa a ta langa Andrei
    2. caciula asta e frumaosa dar cealalta e si mai frumoasa, dar gusturile sunt gusturi - de ex Ilincai ii place rozul, movul si sclipiciul, rochiile bombastice de printesa-mie-mi plac fetitele in colanti si basketi...
    3.Andrei e diplomat si destept si delicat - mie de obicei imi cade fata cand primesc ceva ce nu-mi place, chiar daca imi propun sa spun ce trebuie se vede de la o posta ca mint...
    O zi plina de culoare si caldura in casuta ta:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma m-am mutat la masa din bucatarie si pare foarte comoda. E asa de aglomerat livingul ca nici prin cap nu imi trece sa mai adaug ceva. Daca voi schimba vreodata mobila voi face un birou luuuung pe un perete intreg.
      Si mie imi place ce ii place Ilincai, cu exceptia movului si putin sclipiciul... depinde unde il pun. :)) Daaar si ce zici tu imi place. Depinde de ocazie.
      Pe fata mea se citeste orice stare din pacate. Mi-as dori sa nu fiu atat de expresiva.
      Multumesc!

      Ștergere
  4. Sinceritatea e o chestiune delicata pentru adulti,nu si pentru copii.Asta nu inseamna ca nu exista si copii mai obraznicuti.Dar Andrei e un copil istet si bine crescut.Insa gusturile nu se discuta,asta e.Imi place poza cu caciula neagra cu dungi rosii(Andrei e ca un dovlecel,caciulita trebuie modificata sus ,dar sa nu ma spuneti :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ufff! Andrei a fost cam... obraznicut si la scoala nu a dat dovada de prea buna crestere, dar usor, usor il reparam. :) Nu te spun cu o conditie: sa ma tutuiesti. :*

      Ștergere