sâmbătă, 18 octombrie 2014

Caciulita dungata

In ultimul timp am constatat ca iar am capatat un vechi si prost obicei de a ma plange pe blog de una, de alta; chiar daca acum ceva vreme promisesem ca acesta va fi locul meu linistit fara nici o urma de necazuri.
Nu am o viata perfecta, un copil perfect, un barbat perfect si eu nici pe departe nu sunt perfecta asa ca e normal sa am parte de suisuri si coborasuri. Nu incerc sa va mint cum ca totul ar fi roz, dar incerc sa fac din blog o oaza de liniste in care sa veniti cu drag, in care eu sa scriu cu drag si care sa ne incarce pe cat posibil tuturor bateriile. 


Stiti ca de catva timp ma tot gandesc si razgandesc ce sa fac cu firul meu in culorile toamnei. Ba am vrut hanorac, ba vestuta... ba altceva mai mic. Cum s-a nimerit perfect ca numarul de ochiuri pentru hanorac sa fie bun pentru o caciula si tricotasem exact pana in punctul in care trebuia sa scad pentru a-i da forma iata ca mi-a iesit. 
E prima si habar nu am de ce atata vreme am considerat ca nu as putea face asa ceva. Cu fiecare rand tricotat imi doresc si mai mult sa invat cat mai multe.

Voi credeti ca e treaba usoara sa fotografiezi un pusti de sase ani care vrea sa se joace cu nu stiu ce piesa de la lego caci chiar in acel moment i-a venit o idee nemaipomenita? :))



Aseara in timp ce tricotam cea de-a doua caciula pentru Andrei mi-am dat seama ca mama avea dreptate. Rasuceam gresit firul pe andrea cand luam ata sa formez un ochi nou, dar de data asta pe fata si nu pe spate. Acum sper sa ma obisnuiesc sa lucrez corect si sa nu mai gresesc. Acest lucru mi se intampla fiindca am invatat sa tricotez pe deget singura (eu stiind pe gat) si faceam asta cum banuiam eu ca ar fi corect, nu cum era de fapt.

Sa aveti o sambata frumoasa! 
Va pup!

16 comentarii:

  1. Uau. Nu zici ca e facuta, parca-i cumparata:)) cam asta imi trece prin minte cand vad ceva facut de manute harnice dar care se apropie de perfectiunea masinilor industriale, care fac lucrurile fara cusur aparent. Imi place tot: modelul:D - frumos mai este, caciula si firul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! ♥ Sa stii ca asta cu parca-i cumparat e cel mai fain compliment pentru mine. :D Multumesc frumos!

      Ștergere
  2. ti-a iesit foarte bine!la mai multe! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai tocmai asta e frumos aici la tine, ca nu încerci sa cosmetizezi realitatea.
    Cat despre caciulita... ce sa mai zic, e perfecta pe cap de copil perfect! E interesant cum se succed culorile alea, zici ca ai folosit mai multe gheme. Ziceai tu asta dar nu înțelegeam, pana acum când am văzut. Spor la treaba în continuare, sa vedem ce mai tricotate ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici de acum inainte nu o voi cosmetiza, dar voi evita mare parte din"plangaceli". Nici mie nu imi face bine. E mai ok sa scriu despre lucruri pozitive caci si mie imi ridica moralul. :D
      Iooi! ♥ Multumesc!
      Dungile m-au incantat si pe mine foarte tare! E un fir grozav!

      Ștergere
  4. Tu știi ce e mai ok bine pentru tine, Catrinelule. Unii se descarca povestind ce-i nemulțumește și astfel trec mai departe cu mai multa usurinta,. Alții prefera să-și abata singuri gândurile înspre zone mai "roz colorate" (p-aicea mă cam situez și eu), pana la urma pe blogul lui scrie fiecare ce și cum vrea. Oricum eu apreciez foarte tare sinceritatea cu care scrii mataluta aici ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma descarc povestind, dar tot din experienta am invatat ca starea se mentine daca povestesti cuiva fiindca acela va dori sa empatizeze intr-un fel cu tine si te va mangaia pe umar, te va lua in brate si in loc sa iesi din stare o prelungesti. Voi fi la fel de sincera ca eu altfel nu pot chiar si atunci cand stiu ca-mi dauneaza. :D

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa caciulita, dar ai mare noroc cu modelul! 😀 Andrei e minunat, cand ma uit la el parca te vad pe tine cand erai mica! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca poti sa faci cam tot ce iti pui in minte! Esti foarte indemanatica si priceputa! iar Deiutu e un model super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori cred si eu acest lucru. :)) Multumesc frumos pentru compliment! ♥ E un super model cu super ifose. :)) Nu mai sta cumintel la fotografiat ca inainte, dar il conving daca ii zic ca nu ii voi mai face nimic alta data daca nu sta. :D

      Ștergere
  7. superba caciulita , insa "modelul" m-a dat pe spate sau aparatul este grozav ?!?!Sinceritatea nu-i tocmai ok in astfel de vremuri dar asa esti structurata ,te va costa de multe ori insa cel putin vei avea constiinta impacata .De fiecare data vei culege flori si spini si din nou spun ca de aia-i viata atat de interesanta!Intregul univers este zbuciumat,de aia zic ca oare cum sa fie un biet suflet de om?!Cu toate ca sinceritatea-i ok saptamana asta cuvantul de ordine este totusiDIPLOMATIE,iar la acest capitol chiar avem mari deficiente.Nu vom face astfel se poate sa avem ghimi nu doar spini!Va imbratisez cu drag,saptamana calma sa aveti!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Au Doamne cat e de scump baiatul asta frumos al vostru! Il pup cu drag!
    Caciulita este foarte frumoasa si conteaza mult si materialul din care este facuta! :)Spor la treaba....la cealalta caciulita! :)
    Uite aici , e foarte frumos si....da de gandit! :)

    https://www.youtube.com/watch?v=o3AjBvts4HI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Am terminat cealalta caciulita. Astept pranzul sa o fotografiez.
      Multumesc!

      Ștergere