duminică, 26 octombrie 2014

Caminul tau, un colt de Rai!

A mai trecut o saptamana din provocarea Caminul tau, un colt de Rai!


Luna octombrie a fost o luna grea. Am simtit-o ca pe o perioada in care am fost parca pusa la incercare... A fost o luna cu furtuni sufletesti, cu emotii si sentimente contradictorii, cu framantari.

Nici saptamana ce a trecut nu a fost una chiar linistita... Am senzatia ca toate se vor aseza in matca si luna viitoare va fi altfel. Sper sa nu ramana doar o senzatie...

Asa cum am mai spus... voi relua aceasta provocare (chiar daca nu aici pe blog) pana voi simti ca am indeplinit-o.

Multumim Irina ca ai gazduit-o!

Sa aveti o duminica foarte frumoasa, linistita si cu multa caldura in... case si suflete! 
Va pup!

12 comentarii:

  1. Draga mea iti doresc si tie liniste si armonie in suflet si in casa...
    Sa ai o zi frumoasa si s anu uiti sa zambesti..uneori poate fi un medicament extraordinar de eficient.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac postarile tale,le citesc mereu cu mare drag,dar ma intristez si eu cand citesc ca esti cam nelinistita in ultima vreme...Zambeste mereu,bucura-te pentru orice lucrusor,incearca sa vezi numai partea buna a lucrurilor ,hai lasa grijile deoparte si fii optimista,esti o mama si o sotie minunnata!Stiu ca poti!Incepe de acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sustinere! Uneori am mari indoieli ca ar fi cum spui tu... Stiu insa foarte sigur un lucru: ma straduiesc din rasputeri sa fiu.

      Ștergere
  3. Lunile acestea fac parte din viata noastra din pacate. Fericirea tine mai mult de jumatate de genetica, 40% de noi si 10% de circumstante si uneori 40% e coplesit de cei 60%. Toate avem momente grele si poate momente crunte, ele trec, lasa-le sa treaca ca apa de ploaie. Nu astea te definesc. Tu esti o femeie tanara si vie, sanatoasa si plina de viata, frumoasa si talentata, iubitoare si apriga - asta te defineste. Si visele pe care le ai si la care nu vei renunta nici daca trebuie sa tii cu dintii la propriu de ele. Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
  4. E, d-ale toamnei, vin si pleaca, neimplinirile si implinirile, visele si infaptuirile, soarele si.....eh asta e, uneori fara ! Dar o sa fie bine, nelinistile au si ele rolul lor, dar se incadreaza in conext. Vin si pleaca. O saptamana minunata sa aveti ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  5. Fara astea nu se poate...asa se zice! Citeam la o tipa care se ocupa , ca si meserie , de partea asta a vietii , cum ca indicat este ca toate aceste framantari si probleme de viata , sa fie privite ca si trepte pe care le urcam catre ,citez, " desavarsirea sufeteasca". Nu prea stiu eu sa explic care e treaba cu desavarsitul si sufletul , dar pot sa inteleg si sa pricep ca toata viata suntem la scoala...si ca suturile in cur , chiar sunt pasi inainte.Ca atunci cand ajungi sa rezolvi o "problema" , clar apare alta , pentru ca problema rezolvata inseamna o treapta urcata si pana sus mai sunt si alte trepte...Si mai zic ca mai bine urci , decat sa cobori si mai bine privesti in sus ,decat in jos.
    Nu este usor , absolut deloc si totul cere vointa , rabdare si detasare....nu e simplu , nu este usor si niciodata teoria nu este aceeasi cu realitatea.
    Eu iti doresc ,mult de tot , sa reusesti sa urci toate treptele , cu biruinta si sa gasesti acea cale prin care sa imbini invatatul asta cu o anume pace interioara si iniste.Nu impacare si resemnare , ci intelegere si liniste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot asa le privesc... ca pe trepte, dar uneori le simt cam inalte si abrupte si par greu de urcat... Multumesc frumos!

      Ștergere
  6. Am fost in vizita la niste bunici (au 7 nepoti, si mai asteapta sa le mai vina si altii pe pamant si are grija de ei toti in fiecare weekend pentru ca parintii mai lucreaza). Bunica lor mi-a spus ca viata vine si cu nori si cu soare, furtunile trec toate - seninatatea si zambetul cu care a spus-o mi-a influentat ziua. Asa mi-au placut vorbele ei...
    (ea face recuperare dupa un accident, mi-a fost jena sa intreb ce fel de accident a fost - am ramas cu impresia ca a dat o masina peste ea,si inca nu e in forma completa...)

    Vreau sa iti imparasesc vorbele ei cu tine.

    RăspundețiȘtergere