marți, 14 octombrie 2014

Ce-am facut cand am tacut... Imi place titlul acesta al cartii Andreei Esca.
Oare si cartea o fi la fel de faina?
Mi-a venit in minte caci ieri am tacut... Nu am fost prezenta aici prin vreo postare.
Nu am tacut fiindca mi-a fost rau, ci fiindca mi-a fost bine. E ciudat cum unii oameni au mai multe de spus, sunt mai profunzi cand sunt suparati, iar cand supararea trece cuvintele li se imputineaza.
Nu ca mie mi s-ar imputina :)) ...dar nu mai simt nevoia sa zic atat de mult, nu mi se mai pare atat de important ce am de zis...

Ce am facut? 
Curatenie, mancare... mi-am adus florile in casa. Sunt putine si majoritatea sunt puiuti de muscate. Imi doresc ca anul viitor sa am multe, multe, multe. Una, draga de ea, a inflorit. E asa de frumoasa! Cand am fotografiat-o era innorat si nu se vede la fel de frumoasa ca in realitate.

Am luat de la matusa mea si de la o prietena lastari. Erau lungi asa ca i-am taiat bucati mai scurte. Inainte de asta i-am tinut in apa sa prinda radacini, dar cand am vazut ca faceau o mazga si parca putrezeau i-am scos.
In fiecare capat, ce trebuia bagat in pamant, am infipt un bobulet de grau, caci am citit undeva ca acesta face repede radacina si astfel planta se prinde mai rapid.
Am facut acest lucru acum mai bine de o luna si plantutele arata bine, semn ca totul este in regula.
Cand vom incepe sa facem focul constant la centrala probabil le voi duce la etaj fiindca muscatelor le place racoarea iarna si ar suferi pe pervaz deasupra caloriferului.


Am tot lucrat cate putin la jachetica lui Andrei si tot mai serios ma gandesc sa o desfac si sa ma apuc din firul acela sa fac un proiect mai mititel... caciula si manusi, poate. Asa patesc de fiecare data cand vine vorba de tricotat... incep, ma razgandesc si nimic nu duc la bun sfarsit. Fac asa pentru ca ma arunc la proiecte marisoare? Da! Voi face o caciula. :D

Astazi presimt ca va fi o zi frumoasa! 
Sper sa ne ajute Dumnezeu ca socrul sa treaca cu bine peste operatia la spate si sa fie sanatos!

Saptamana aceasta ma straduiesc sa tin de provocarea lunii si sa reiau ce trebuia sa fac saptamana trecuta. Voi gasi eu o cale pana la urma sa fiu mai blanda si mai calma.

Sa aveti o zi superba!
La multi ani sarbatoritilor de astazi!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Catrinel , florile tale sunt superbe! iti doresc sa se inmulteasca si sa creasca dupa dorinta! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziua de azi este superba, asa o simt, Sfanta Parascheva sa-l protejeze si sa-l ajute sa fie sanatos. Florile tale sunt minunate! Niste persoane foarte dragi sufletului meu au o mica afacere cu flori deosebite, la ei si la tine vazut o multime de Minunatii! Sa aveti zile superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, scrisesem și eu ieri un comentariu la postarea asta, probabil am închis tableta înainte sa se publice mesajul. Ziceam că-s frumoase floricelele tale, m-au dus cu gândul la Andrei, nu știu de ce, poate pentru ca asa îl îngrijești și pe el, ca pe floricelele astea. Chestia cu bobul de grâu nu o știam, omul cat trăiește învață, Nu?
    Multa sănătate socrului tău, și vouă la toți, asa în general (includem și florile și cățeii cățeii și pisicul și tot ce mișcă în curtea ceea.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul gand ce mi-a venit? Cu florile-s mai blanda. :D
      Omul cat traieste invata si cand moare, tot prost moare e vorba pe care o spune mereu mama. :))
      Multumim frumos! Pisicul o dezertat demuuuult la vecini.
      Va pupam!

      Ștergere
    2. Uite nici vorba mamei tale n-o stiam, deci am mai invatat ceva... Adicaaaa o sa mor un pic-un pic mai desteapta :)
      Da pisicu ce-a avut de-a dezertat? Sau la tine n-avea soricei de vanatt? Mda, tu erai cam mare pentru el... :)

      Ștergere
    3. Pisicul? Era un murdar uricios ce isi facea nevoile peste tot unde nu trebuia, inclusiv dupa centrala. A curatat Adi saracul si imediat dupa o venit narodul si iar a facut. Atunci sosul i-a dat o matura pe spinare de a vazut motanul ca nu-i de joaca si a plecat la vecina. El fiind asa de bland si mieros, nepotica s-a indragostit de el si l-a bagat in casa. I-a facut o bucurie sub pat. Asa o devenit motanel vagabond. L-am vazut si stiu sigur ca o duce bine ca e grasun, grasun. :) Mananca de la toata lumea si cred ca toate vecinele baga mana in foc ca e motanul fiecareia. :))
      Ii stateam in gat bietului motanel. :))

      Ștergere
  4. Cat imi plac muscatele! Dar mie imi mor...desi am cumaprat unele asa de frumoase, aveau florile in buchete sferice, ca niste bile, dar apoi...se usuca si pier, poate pentru ca iarna le tin in balcon unde e cald...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca la matusa mea care le tine in camerele din casa unde nu se face foc sunt magnifice. Am inteles ca pot sta chiar si in loc mai intunecat, la racoare si apoi in primavara scoase la lumina dau iar frunze si se fac frumoase. Eu pana acum am renuntat la flori pentru ca la parter era prea cald, iar la etaj inghetau. Acum avem centrala si pot face acolo temperatura optima pentru ele.

      Ștergere