miercuri, 8 octombrie 2014

Ce sa fie? Ce sa fie?

Cum ce? 
E miercuri si e Yarn Along pe blogul drag mie ce ieri mi-a oferit o lectie pretioasa pe care deja o stiam dar trebuia sa imi fie reamintita.


Lectia este ca asa-s baietii: galagiosi, energici, murdari, vorbareti... si nu-i nimic in neregula cu asta. Nu trebuie schimbati, ci doar iubiti pentru ca timpul este nemilos, trece si ne va fi dor de toate acestea. Stiam... dar uitam. :) Uneori simt ca imi doresc inca un copil numai ca sa pot lua lucrurile de la capat si sa le fac mai bine...

Ce sa fie? Ce sa fie?
E un fir special cu o culoare ce ma duce cu gandul la oite pufoase si dragute ce isi daruiesc lana lor calduroasa unor soricei mici si simpatici. (zau! n-am fumat nimic deosebit... nici tigari normale de 8 luni si ceva :))) )
 Este special caci vine de departe de la un om special. Un om care m-a surprins atat de frumos, mi-a daruit un zambet si incredere in mine doar spunand ca blogul ii da incredere in ea. :D Pare intortocheat, nu? E simplu de fapt...

Pentru ca este moale si calduros am ales sa ii fac lui Andrei un hanorac sau o vesta cu gluga in cazul in care nu am fir indeajuns si pentru maneci. Diiutzu merita tot ce e mai bun si mai... special.
Se lucreaza minunat si imi place mult de tot. Cel mai important este ca Dei a ales modelul si ca e incantat de culoare.

In mod normal trebuia sa prezint si ceea ce citesc, dar in ultima vreme nu am mai citit nimic in afara de bloguri sireviste cu lucru de mana. 
Vreau sa citesc cartea aceea teribil de amuzanta Femeile vin de pe Venus, barbatii de la baut.
Voi ce mai cititi?

Acum ma intorc la ghemuletul meu.
Sa aveti o seara grozava!
Va pup!

22 de comentarii:

  1. sa il tricotezi cu drag! E in culorile toamnei, se potriveste momentului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, mult de tot! Se aseaza asa de frumos degradeurile! Zici ca lucrez cu mai multe fire de culori diferite. E super!

      Ștergere
  2. Minunat firul, iar rezultatul sunt sigura ca va fi unul deosebit!Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa... Sper sa fie un rezultat frumos si sa poarte cu drag Andrei ce ii fac.

      Ștergere
  3. Arata fain de tot ghemuletul tău și mi-a plăcut cum ți-ai imaginat oita care își dăruiește lâna șoriceilor. Abia aștept o ședință foto cu Andreiutu cel fotogenic cu gluga pe ochi ☺ Căldurica în casă și "motoraș" la degetele îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Mai ai de asteptat un pic. ;)
      Multumesc! Cred ca in aceasta perioada este urarea perfecta pentru mine... perfecta. :D

      Ștergere
  4. Firul este absolut superb, imi place mult culoare:) si textura, am si eu ceva asemanator din alpaca desi al tau este mult mai frumos. Am cumparat eu cartea, din pacate am citit doar cateva pagini, este foarte bine scrisa si foarte amuzanta si prezinta lucrurile...asa cum sunt ele de fapt:)) si despre ei si despre noi. Spor la lucru, cred ca va iesi ceva minunat. Si sa nu mai aud prostii ca cele de mai sus ca sa nu mai faci aceleasi greseli, poate nu le vei repeta, dar iti garantez ca vei face altele... Cred ca e o isterie cu parentingul, inainte oamenii isi cresteau copiii frumos si simplu, asa cum le dicta constiinta si atat si au iesit oameni adevarati:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la cel de alpaca mi s-a dus gandul cand l-am vazut si la lana in culori naturale.
      Eu am citit cateva pagini din ea pe net intr-o prezentare a cartii. Am ras foarte tare. De aceea vreau s-o citesc pe toata. Am vazut ca ai inceput s-o citesti la tine pe blog. ;)
      Uneori am senzatia ca s-a inventat toata nebuania asta numai sa ne faca pe noi mamele sa ne simtim non stop mizerabil.
      Multumesc! :* ♥

      Ștergere
  5. Buna,
    Firul este minunat si mi-ai dat idei pentru ca am ceva asemanator sa ii fac si eu un hanorac cu gluga mezinului meu de clasa pregatitoare. Ai gasit undeva un model frumos?
    Urmaresc cu drag activitatile pe care le faci cu Andrei si unele dintre ele constituie sursa de inspiratie. Felicitari pentru voi!!
    Cu drag, Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru comentariu si cuvintele frumoase! ♥
      In numarul de toamna 2011 din revista Lucru de mana am gasit unul simpatic cu buzunar in fata, dar inchis. E unul mai de cavaleri :D Chiar daca si Andrei e doar la clasa pregatitoare imi place sa il imbrac mai... barbateste. :)) Pe mine m-ar incanta mai degraba sa ii pun un fermoar... ceva. Deocamdata sunt la spate. Ma mai gandesc... Daca doresti voi face o fotografie explicatiilor.
      Te mai astept pe aici!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru detalii. Parca aveam si eu acel numar acasa si am sa-l caut.
      O zi frumoasa!!

      Ștergere
  6. No, mi-ai mers la suflet.
    Mai intai partea practica: eu lucrez la niste sosete dintr-o lana care e "self striping" (ca nu stiu cum se zice pe romaneste) pentru sotul meu drag si pretentios si la un sal dantelat pentru mama. De fapt lucrez la salul dantelat de ceva vreme dar ma oboseste asa de tare ca intre timp am mai facut si o jacheta cu gluga pentru fetita si m-am apucat si de sosetele sotului. Nu-mi place cum a iesit gluga la jacheta, dar am desfacut-o deja de doua ori si ma tem ca daca mai incerc odata o sa creasca fata si n-o sa-i mai fie buna jacheta :)) Poate ii pun zilele astea si fermoar ca sa fie si purtat.
    De citit, citesc "Corigent la limba romana".

    Eu am doi copii si iti pot spune cu mana pe suflet ca faci tot atatea (alte) greseli si la al doilea ca si la primul si probabil si la al treilea si la al patrulea. Parentingul asta e un "work in progress" asa ca trebuie sa-l iei ca pe un proces pe care il tot imbunatatesti. Cred ca presiunea pe care o punem asupra noastra tine si de idealurile pe care ni le setam - ce ne dorim sa realizam ca parinti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      Am dat cautare pe gogule ca nu stiam ce e si am vazut o groaza de minunatii. E foarte faina. Si eu am un sot la fel... drag si pretentios :))
      Si eu lucrez la mai multe proiecte diferite caci daca am doar unul ma plictisesc ingrozitor.
      Mie imi plag glugile rotunjoare. Nu imi plac deloc acelea patratoase si daca la modelul acesta de hanorac nu este asa ma voi lua dupa o gluga ce imi place mie tare de la altul.
      Pai treci la treaba si imbraca fetita ca sa fie mandra de jachetica si de mama ei harnicuta!

      E cam nedrept din partea mea sa pun pe umerii lui micuti idealurile mele care nu sunt exagerat de mari, dar... grelute. Multumesc pentru aceste cuvinte!

      Ștergere
  7. http://www.yarnspirations.com/kid-s-jacket.html - de-aici am luat eu modelul, dar nu m-am potrivit la nr de ochiuri pe 10 cm si am lucrat aproximativ => gluga mea e ciudata :))
    iarta-ma ca m-am lungit atat de mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru link! E faina tare, tare! E gresit... stiu, dar eu nu am facut pana acum proba de ochiuri si de fiecare data ca o bleguta am desfacut de doua-trei ori pana am nimerit.
      De ce sa te iert? Lung e bine! Lung imi place!!! :)) Asa scriu si eu. Imi vin atatea de spus mereu! Nu ma deranjeaza si imi place cand citesc comentarii asa ca iti multumesc si te mai astept! ♥

      Ștergere
  8. ce fir frumos, pare moale si calduros!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este perfect, dar stau cu teama ca nu imi va ajunge. :D

      Ștergere
    2. asta e neajunsul la solduri, iau ate cantitati mici (dar si pretul e f. mic). Eu de obicei combin cu alte culori, cand nu mai am nicio idee, eu combin cu alb.

      Ștergere
    3. Cand voi ajunge la Tulcea voi cauta un fir asemanator ca grosime. Nu pot comanda pe net ca nu stiu daca va fi potrivit. Oricum il iubesc! E un fir foarte fain! Inca o data multumesc mult de tot!

      Ștergere