vineri, 3 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Afara ...
adie vantul, dar bate soarele asa de frumos ca a facut pasarelele sa cante de zici ca-i primavara.
În casa ...
liniste. I-am pus ghiozdanelul in spate celui mic si l-am trimis la scoala, iar cel mare e pe afara.
Din bucătărie ...
Pana acum am avut o supa crema pe care Andrei o bea din cana si niste mazare cu carnati... Astazi nu mai stiu ce sa fac. Asta e cel mai greu la gatit sa gasesti ceva pe gustul tuturor si diferit de ce au mancat de curand.
Mă gândesc ...
 ca ratez si luna aceasta o vizita la medic si nu stiu cat este de ok... Asta este.
Imi doresc ...
Sunt asa de multe lucruri mici ce mi le doresc! Cateodata e putin frustrant, dar trec eu si peste asta... Am o stare proasta... Se vede. :)
Da. Imi doresc la anul sa am multe muscate roz si albe, imi doresc ca macar unul din leandrii pusi sa fie roz si imi doresc foarte tare o clematis.
Ce mai mesteresc ...
Am trecut la sosetele lui Andrei, dar am senzatia ca sunt micute. Le lucrez pana la final si vad dupa aceea. Daca-s micute le voi face cadou. 
Citesc ...
mereu printre randuri si asta imi aduce uneori necazuri.
Ascult ...
Vali Sterian - Amintire cu haiduci De ieri o tot fredonez. 
 bulinele :)
Ieri...
am facut o nazbatie si am avut de reparat la blog o gramada de chestiute. M-am suparat un pic, dar mi-a trecut
Astazi ...
sunt un pic trista, am o stare... Cred ca mi se instaleaza toamna in suflet... 
Pentru maine...
Ce e maine? 
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
E doar un puiut... :)

4 comentarii:

  1. La noi ploua si-i urat.
    Nici eu nu mai stiu ce sa gatesc.
    As vrea sa faci cumva sa ajungi la doctor.
    Imi plac muscatele de orice culoare.
    Bravo, esti o harnicuta. Eu nu am mai lucrat nimic de mana, doar ceva pe la masina de cusut, dar putin.
    Asculti muzica faina. Mie imi place si Alifantis foarte mult.
    Daca ar fi dupa mine, mi-as pune buline si in frunte, asa mi-s de dragi, dar totusi, pana si eu am o limita....
    Iti doesc sa ti se instaleze in suflet o toamna frumoasa, ca sa ne inveselesti cu postarile tale. Desi iti scriu rar, te "citesc" zilnic.
    Nu mai fi trista. Totul se intampla cu un scop. Ia-le pe toate asa cum sunt si nu te mai supara.Va fi bine.


    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca vii aici in fiecare zi. Imi revin, dar mai am mici scapari uneori. :)

      Ștergere
  2. Stii la cursul de fericire la care ma duc trebuia sa facem un act de bunatate in fiecare zi, iar marti ar tebui sa facem unul fata de noi. O participanta a propus ca sa fie mai greu si mai provocator sa nu implice banii. Tu esti un om asa creativ si frumos si in orice loc ai fi transformi totul in alb si roz, asa ca nu te mai necaji pentru prostioare...Toamna e mai faina ca ai mai mult timp de lucrat, de optimizat zile pesimiste:*Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mai scap si eu fraiele cateodata. Nu stiu ce am avut... :) Te pup!

      Ștergere