vineri, 17 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

A trecut foarte repede aceasta saptamana in comparatie cu altele. Nici mie si nici lui Andrei nu ne venea sa credem. El saracutul aseara calcula ca mai are maine si poimaine si apoi vine weekenduuuul. Va dati seama ce bucurie a fost cand i-am zis ca doar o zi mai are, nu doua.
Corcodusa ne invita la jurnal in fiecare vineri.

Afara ...
e caldut, dar este multa ceata si umezeala.
În casa ...
trebuie sa fac ordine. 
Din bucătărie ...
Pentru Andrei si pentru mine supa de gasca, iar pentru Adi vom vedea mai tarziu ce pofteste.
Mă gândesc ...
cu placere ca lui Andrei ii place religia. 
Imi doresc ...
un blat frumos pentru mobila de bucatarie.
Ce mai mesteresc ...
o caciula pentru Andrei.
Citesc ...

Ascult ...
Imi plac ...
 casele albe cu mobila alba, cu pereti albi...
Ieri...
m-am hotarat si din hanorac pentru Andrei am facut o caciula. O sa-i fac fotografie cand vine Diiucu acasa. E prima mea caciula tricotata si cred ca singurul proiect tricotat dus la bun sfarsit.
Astazi ...
voi face ordine, mancare si voi lucra la a doua caciula pentru Dei in timp ce voi asculta o emisiune... ceva. 
Pentru maine...
"Azi e mȃinele care mă îngrijora atȃt de mult ieri.”(Anthony Hopkins)

Nu mai vreau sa ma gandesc...
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!
Va pup!

12 comentarii:

  1. Servus Catrinel!
    La inceputul lunii m-am gandit la tine si ti-am dedicat tie imbratisarea mea virtuala de octombrie. Ce zici, v-am ghicit cu checul cu mere pe care vi l-am dedicat? :D
    Uite aici despre ce vorbesc: http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2014/10/chec-simplu-cu-mere.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum am scris si pe blogul tau: mi-ai facut ziua perfecta! Multumesc mult de tot! Sigur ne-ai nimerit. E cu ingrediente putine, e usor de facut (in bucatarie nu-s maestra si la capitolul dulciuri nici atat), e super. Te pup!

      Ștergere
    2. Cu tot dragul! Sa stii ca te citesc in mod constant, chiar daca nu comentez atat de des pe cat ar trebui :D Astept vesti!

      Ștergere
    3. Ma bucur mult ca o faci.
      Cand il fac, daca imi iese ii voi face fotografii. :D

      Ștergere
  2. Poza este minunata! Abia astept sa vad caciulita:* O dupa-amiaza minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pozat ce se vede de la balcon peste Dunare. Azi sper sa ii fac poza.

      Ștergere
  3. Vinerea asta nu m-ai mai luat prin surprindere, am știut ca e Deja vineri și ca trebuie sa vii cu jurnalul. Chiar l-am pandit, am intrat de vreo 4 ori de azi dimineață. Îmi place cum surprinzi tu esența vinerilor tale în cuvinte puține dar suficiente.
    De fiecare data zic "ar trebui sa țin și eu un jurnal din asta", nu știu de ce amân...
    Faina poza ta roșcată ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fain uneori sa il recitesti si observi prin ce stari ai trecut. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  4. Ai facut caciulita. S-o poarte Andrei sanatos. Si eu i-am facut caciulite lui Stefan, dar nu le vrea ca il "mananca urechile". E vina mea ca am vrut lana si la pielicica sensibila, lana nu-i buna, irita un pic.
    Va doresc un final de saptamana cat mai placut.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      :)) Mititelul. Daca nu are probleme cu pielea sa stii ca foarte bun este si acrilul. E molicel si tine cald.
      Multumim!

      Ștergere