vineri, 24 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi ma gandisem sa nu mai scriu, dar parca nu ar fi o vineri adevarata fara jurnalul adus de Corcodusa in blogosfera romaneasca. Ma ajuta sa tin... bilantul, sa imi dau seama ce a mers sau ce nu a mers cum trebuia.
La final am recitit si am rescris totul.... prea era mohorat. Vremea de afara ma influentase, dar nu am lasat-o. 
Afara ...
Ploua, bate vantul, este intuneric. Andrei a inceput sa planga ca nu se duce la scoala ca e inca noaptea. L-a dus tatal lui cu masina.
În casa ...
nu am destula lumina. 
Din bucătărie ...
in aceasta clipa chiar nu stiu. Ma voi ridica acusica de aici si imi voi da seama. Placinta cu dovleac si scortisoara pentru mine sigur.
Mă gândesc ...
degeaba ca si asa nu se schimba totul la un pocnit din degete.
Imi doresc ...
sa putem uita, ierta si merge inainte.
Ce mai mesteresc ...
iepurasul miiic, miiic pentru andrei, pe care il va primi cand ia vacanta daca va fi cuminte pana atunci. E un mic premiu promis daca respecta si el ce a promis.
Citesc ...
de pe acest site  multe articole despre educatia copiilor.
Ascult ...
bazaitul unei bormasini.
Imi plac ...
 momentele de liniste si nu ma refer la lipsa zgomotului.
Ieri...
a fost o zi frumoasa in mare parte.
Astazi ...
imi doresc sa fie bine.
Pentru maine...
imi doresc sa fie bine.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


Sa aveti o zi grozava si un sfarsit de saptamana cum il doriti!
Va pup!

17 comentarii:

  1. Shorichitzule, imi pare rau cand esti mai trista sau mai ingandurata. Iti doresc sa se rezolve curand problemele care te apasa.
    O sa ma bucur cand va veni momentul si ne vei arata iepurasul pentru Andrei pentru ca mie-mi plac tare mult animalutele crosetate sau tricotate si nu stiu sa fac asa ceva (la crosetat nu am deloc rabdare; doar la tricotat ar fi mai fi niste sperante sa invat, caci andrelele ma atrag)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am avut o perioada foarte grea si sper sa se incheie.
      Am facut iepurasul, dar nu imi place asa de mult, insa il voi poza... Imi place si una si alta, dar tricotatul imi pare mai greu. Poate ca nu ma descurc la fel de bine ca la crosetat.

      Ștergere
  2. Aluat pentru placinta: una cana ulei, una cana bors, drojdie 12-15 gr. proaspata (uscata aprox.jumatate de plic ), un pic de sare, 3-4 linguri zahar si faina cat cuprinde. Daca nu se mananca foarte dulce in casa, aluatul se face fara zahar. Se amesteca. Iese un aluat moale, usor de intins, se lucreaza foarte bine. Aluatul nu trebuie sa fie nici tare nici moale, cat sa se poate intinde pe masa de lucru. Se poate lasa un pic la crescut, daca nu, dupa ce se pune in tava o lasam cam 20 minute sa creasca un pic. Pe acest aluat punem mere/dovleac/varza/branza si se ruleaza, dupa care se da la cuptorul preincalzit pentru 40-45 min la foc mediu, depinde de cuptor. Eu folosesc o cana de aprox. 300 gr si nu o pun plina cu ulei/bors si imi ies doua rulade. Se poate pune o jumatate de cana si iese o rulada mica, sa vezi daca-ti place. La sfarsit o pudrez cu zahar. Sper sa-ti placa, este usor de facut si ingrediente la indemana. Pofta buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru reteta! Fara bors nu merge? Se poate inlocui?

      Ștergere
    2. Musai bors... Este un aluat fraged, fara pretentii.

      Ștergere
    3. La noi in zona borsul este foarte rar folosit si in general de cei ce nu sunt de aici. :)) Aduce rar la magazin, dar ma descurc eu. :D

      Ștergere
  3. Sper sa te ajute reteta mea, mai ales ca nu e de "gadilit" prea mult la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Daca nu e de gadilit e perfect pentru ca eu in bucatarie nu sunt... un star. :)

      Ștergere
  4. si aici e frig, bate vantul, ieri a plouat toata ziua, dar e o vreme perfecta pentru tricotat si stat la gura caloriferului :)) (ca n-am soba). Parca duminica se schimba ora, si vom pleca din nou pe lumina la scoala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am si imi pare tare rau! Am vazut ca a si nins la voi. Ce bine ca mi-ai spus! Uitasem de ora. :D

      Ștergere
  5. Cum adică sa nu scrii? Și eu cum îmi mai dădeam seama ca e vineri? ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite asa... era prea mohorat... :)
      Asa iti dai tu seama ca e vineri?! Hi-hi-hi!

      Ștergere
  6. Soricel dragut sper ca astazi esti mai vesela, la noi e soare, sper ca si la tine desi e aproape ger:). Te imbratisez cu mare mare drag:*, spor la lucrul iepurasului:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine da, mai vesela... nu prea. E vant si din cand in cand ploaie...

      Ștergere
  7. Intotdeauna , daca iti doresti ceva cu ardoare , se implineste! Si chiar daca ai impresia ca nu se realizeaza palpabil , intr-un anue fel tot de implineste!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important este sa fim deschisi sa vedem "felul ala" in care se implineste, nu?
      Si eu te imbratisez!

      Ștergere