vineri, 31 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

E vineri dragilor! Stiu ca deja stiti acest lucru... M-am ghidat dupa acel sfat foarte bun Daca nu ai de spus ceva frumos, mai bine taci! si am tacut aici pe blog. Si tot tacand iata ca a venit sfarsitul de saptamana cand jurnalim la invitatia Corcodusei, si a venit si sfarsitul lunii cand facem bilant.
Afara ...
este frumos privind din casa caci e soare, dar e foarte frig.
În casa ...
e asa de cald! E bine... 
Din bucătărie ...
miroase a cartofi prajiti.
Mă gândesc ...
sa ma gandesc la lucruri frumoase. :))
Imi doresc ...

Ce mai mesteresc ...
iepurasul miiic, miiic pentru Andrei, pe care l-a primit astazi. 
Intre timp am mai lucrat la o caciula si la niste manusi, pe care vi le voi arata curand.
Acum lucrez la un fular pentru Andrei, daca nu ma razgandesc si am in plan muuuuulte lucruri pe care sper din inima sa le realizez.
Citesc ...
mult mai putin decat mi-as dori si ar trebui.
Ascult ...
acum bazaitul calculatorului, dar cand intra Adi in casa mereu imi pune ultimele noutati in materie de muzica.
Imi place ...

Ieri...
a fost o zi care s-a incheiat grozav.
Astazi ...
Pentru maine...
curatenie, mancare, poate ceva dulce...
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Tin sa va multumesc ca mi-ati fost alaturi prin gandurile voastre bune si cuvintele voastre calde si pentru rabdarea pe care o aveti fata de mine uneori!

Sa aveti un sfarsit de saptamana grozav!
Va pup!

14 comentarii:

  1. vestuta de blana e super!mi-ar place si mie una!si aici e un frig, nu-mi vine sa ies din casa. Si e musai, ca am de plantat niste trandafiri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa pot sa imi iau una caci imi place teribil. Eu oricum sunt topita dupa blanuri.
      Spor la plantat!

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ai o alta stare de spirit...fii tot asa!Sa stii ca imi place si mie acel cojocel ,am si eu ceva de genul asta si intentionez sa-mi fac si unul alb, am un fir pufos care sta de ceva vreme nefolosit.Imi place jurnalul tau cu multe fotografii.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Starile de spirit se schimba mereu desi cand ti-e greu pare nesfarsit. :D
      Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  3. stii, m-am intors la blogul meu dupa multa vreme gandindu-ma la jurnalul tau care cu ceva timp in urma a fost un alt impuls pentru mine de a reveni in blog dupa alta perioada lunga de nescris:) ai inteles, da?! sa ai o saptamana minunata, imi plac imaginie si imi place mult iepurasul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reprezentat imboldul de a scrie pe blog!
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  4. Vai ce-mi place vesta! Dar chiar de as avea-o n-as sti sa o port...merge cu blugi skinny sau rochie lunga din material de tricou si silueta si ugg-uri si atitudine... Ma bucur ca e insorit, ce iepuras simpatic!!! Poza cu blugi si vesta de fas nu e cu tine? Ca eu asa te vad:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei n-ai sti! :) Merge si cu blugi normali (nu evazati daca nu porti incaltari fooooarte inalte) si cu o bluzita cu maneci trei sferturi. Atitudine iti trebuie indiferent ce ai imbraca. Asta face diferenta intre o tinuta perfecta si una dezastruasa de multe ori.
      Multumesc!
      Poza nu este cu mine, dar ma vezi perfect caci este stilul meu.... eventual unghii mult mai lungi. :D

      Ștergere
    2. Semana asa cu totul cu tine:), ei bine am toate hainele inclusiv vesta si ceas, maine asa ma imbrac, insa cu bluza cu dungi peste blugi, nu-mi permit altfel :))

      Ștergere
    3. :) Super! Eu de pe Pinterest am cules cate ceva ce imi place si cam ce am sau pot sa imi fac.(cred ca ai vazut linkul) Am inceput chiar si acasa sa ma imbrac cam asa, mai ales dupa ce termin treburile gospodaresti si mamicesti. :D Imi da o cu totul si cu totul alta stare.
      Nici eu nu imi mai permit cu bluza in blugi :(, dar daca nu este exagerat de lunguta merge categoric si peste.

      Ștergere
  5. Draga mea,
    Ma bucur ca scrii din nou. inseamna ca esti "in picioare". E bine.
    Vesta este foarte frumoasa, iepurasul este mic si dragalas.
    Bine face sotul tau ca-ti pune muzica.
    Tare as vrea sa vad cum iti sta pasiva, ca nu stiu. Mi-e greu sa mi te imaginez, dar poate intr-o zi vei reusi. Iti doresc asta la fel de mult cum mi-o doresc pentru mine.
    Va doresc un sfarsit de saptamana grozav si vacanta placuta lui Andrei.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ghicit! :D M-am ridicat si-s bine pana la urmatoarea tranta. :))
      Nici eu nu stiu cum sunt cand sunt pasiva dar tare imi doresc. Am observat in ultima vreme ca nu mai simt atat de tare nevoia sa dau lamuriri, sa explic... Las discutiile sa se termine cum cred altii fara sa mai simt nevoia acuta de a-mi da cu parerea. O fi incepututl procesului de nesimtire ?:)))))))
      Multumim! Si voi sa aveti o vacanta grozava! Va pup!

      Ștergere