sâmbătă, 4 octombrie 2014

Mozaicul lunii septembrie

Uitasem de el si de acest link party, desi de fiecare data mi-a placut sa particip. Ma determina vrand, nevrand sa fac bilantul lunii ce a trecut si intotdeauna constat cu placere ca am facut mai mult decat aveam impresia si ca a fost mai linistita si frumoasa decat credeam eu.


Luna septembrie ,alaturi de lunile de vara si luna mai, este o luna care imi place fiindca desi stiu ca este toamna zilele sunt inca insorite, calduroase si numai bune de stat pe afara. 
Bineinteles ca in centru atentiei a fost inceperea scolii caci de anul acesta Diiutzu este scolar si nu mai este gradinar. :)) A fost o luna plina de emotii pentru toata lumea din familie din acest punct de vedere.
Am continuat munca la aprovizionat camara si congelatorul, am incercat la final un nou hobby... A fost o luna plina si frumoasa. 

Luna voastra cum a fost?

Sper sa avem si sa aveti un octombrie minunat, bogat si frumos!
Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Frumoase poze! Marele eveniment al lunii a fost voar inceputul scolii. Un scolar tare strengar! Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! A fost evenimentul central. Sa aveti o luna calda si frumoasa!

      Ștergere
  2. f. frumoasa ideea de a aduna, la sf lunii, in poze, o parte din cele terminate in cursul lunii. Mi se pare un mod constructiv de a privi viata :)
    iar luna asta ai fost f. harnicuta, pe multe planuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact cum spuneam... te face parca sa vezi ca n-a trecut degeaba caci privind inapoi toate sunt amestecate si nu stii exact in ce luna le-ai facut, avut...pe cand asa...
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Tare harnici ati fost !Succes in noul an scolar!Sa fiti harnicuti si luna asta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Poza cu dulceata de smochine m-a facut sa casc ochii pana catre ceafa...tare faina culoare are dulceata aia!

    RăspundețiȘtergere