marți, 7 octombrie 2014

Provocarea de octombrie: Caminul tau, un colt de rai!

De mai multi ani pe blogul Dulce casa in luna octombrie se lanseaza o provocare foarte frumoasa numita Caminul tau, un colt de rai!
Anul acesta am decis sa ma alatur si eu caci un gand bun nu strica niciodata. Daca tot ne lasam dusi de valurile zilelor noastre si uitam sa traim frumos uneori macar de dragul provocarii sa ne reamintim...
Despre prima saptamana trebuia sa vorbesc duminica, dar o voi face astazi, urmand ca in saptamanile urmatoare sa intru in ritm.


Am ales ca din lumanarile pe care le am in casa sa o folosesc pe cea care am primit-o cadou de la un om frumos si astfel gandul meu bun sa se indrepte si asupra ei, nu numai a casei si familiei mele. Am asezat-o pe birou si a stat aprinsa mai mereu. Si acum tot ea imi lumineaza tastatura. 
Din pacate saptamana trecuta s-a terminat conflictual si aceasta a inceput in acelasi conflict. De astazi insa inchid usa si gata! Totul va sta afara si voi lucra la transformarea caminului meu intr-un colt de Rai. 
A inceput
 Saptamana 2
6-12 octombriepuneți zilnic o muzică plăcută
Străduiți-vă să folosiți cuvinte plăcute și să nu vă certați cu nimeni. Reamintiți familiei să evite mânia, bârfa, criticismul sau răspunsurile obraznice. Ca soție și mamă încercați să fiți plină de blândețe față de toți.
Saptamana aceasta lucreaza la politete si autocontrol.

Sa aveti o zi cat mai frumoasa! 
Va pup!

6 comentarii:

  1. De admirat! :)
    Sunt curioasa de impresiile tale...daca s-a schimbat ceva si cumte simti!
    Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamana aceasta este cea mai dificila. Cand vine vorba de blandete si autocontrol sunt... corigenta, eu fiind o fire destul de apriga, cu nervi sensibili si voce tunatoare. Andrei si stie milioane de modalitati sa imi puna toate astea la incercare asa ca pentru mine este o adevarata provocare.

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa provocarea lunii octombrie. Incerc si nu prea reusesc sa ma conformez. Mania pune uneori stapanire si dupa stingerea conflictului mi-e rusine si mi-e ciuda pe mine ca nu ma pot controla mai mult. Si eu mi-s cu nervii in pioneze, dar pentru puii nostril ne mai calmam. In fond cu cine vrei sa semene? Cat il cunosc din postarile tale, ai un baiat de isprava. Incearca sa fii mai calma. E bine pentru toti 3 ca mamica sa fie calma si sanatoasa. Nu crezi?
    Zile frumoase si sanatate.
    Te imbratisez.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc atat de bine sentimentul de ciuda si rusine de dupa! Asta e cea mai mare teama a mea... ca imi va semana si va lua comportamentul acesta... nervos. Semne sunt ca nu degeaba il intreaba soacra cateodata "Mai da' cu cine semeni asa de nervos?" Ma simt cu musca pe caciula. :)
      Multumesc!
      Te pup!

      Ștergere