miercuri, 15 octombrie 2014

Un fir si...

...atatea idei!

Am inceput saptamana trecuta un hanorac pentru Andrei. Mult nu am avansat si principalul motiv este ca eu gresesc ca nu fac proba de lucru asa cum este recomandat si din aceasta cauza incep de mai multe ori pana nimeresc latimea potrivita. Imi place nespus ce imi iese, dar cu fiecare rand pe care il fac ma intreb daca nu ar fi mai bine sa ii fac o caciulita si manusi... poate sosetele. Neee! Sosetele nu i-as face caci le-ar pune doar cand poarta cizme. Asa fir frumos merita scos in lume. Cert este ca dungile se aseaza minunat de parca as lucra cu fire diferite. Imi place ca trecerea de la o nuanta la alta este atat de lina incat nu te trezesti ca se termina la jumatatea randului si sa se si vada... 


O idee foarte buna mi-a dat Arakelian (oare cum ii voi spune eu ei cand ne vom intalni fata in fata-sunt sigura ca se va intampla intr-o zi- ca mie numai asa imi vine sa ii spun?) sa combin cu alb.
Astazi ma voi hotari! Am zis!

Cu greu pun mana pe o carte... Parca mi-s mintile imprastiate si nu le pot aduna. Parca mi-e dor sa il legan pe Dei pe picioare caci atunci citeam o groaza pana il adormeam.
Cand mintile-s fugite in patru zari si nu se aduna un siropel e numai bun. Mai visezi nitel, mai inveti cate ceva (e imposibil sa nu inveti ceva dintr-o carte)... mai uiti de lucruri serioase... 
Mama stie ca din cand in cand ma furisez cu o astfel de carte si cand ma duc la ea mereu are cate una pusa strategic la vedere ca stie ca i-o iau. :D


Si in aceasta miercuri particip la Yarn Along pe blogul lui Ginny.

Sa aveti o zi superba cum este vremea la noi! E un soare minunat, cald si frumos.
Va pup!


14 comentarii:

  1. Cat e de fain firuuuul! Ar merge niste manusi pana la cot, fara degete:)) Nu conteaza ca te razgandesti, eu firele si materialele frumoase le tin, nu ma indur sa "le stric" :)) pe nimic. Zile pline de soare si galben!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa!
      Cine le-ar purta? :D
      Mie imi spui? Si cand ma hotarasc ma razgandesc de zeci de ori pana fac ceva...
      Multumesc!

      Ștergere
    2. :)) Manusi fara degete? Pana la cot? Hmmm... nu cred. In plus unde sa le port ca eu daca ies iarna afara trebuie sa imi fie cald ca fac oameni de zapada. :D Utile mi-ar fi fost cand lucram la scoala ca tare frig mai era.

      Ștergere
  2. super iti iese, dar mai ai fir?nu cred ca iti ajunge doar un ghem pt. hanorac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Bineinteles ca mai am fir. Numai ca eu am vrut sa lucrez cu andrele subtirele si nu cred ca imi va ajunge ce am. Oricum m-am razgandit si voi face altceva.

      Ștergere
  3. Iti iese foarte fain...Si mie imi plac firele asa colorate , care fac model din timpul lucrului lor.
    Spor la treaba!
    daca te ajuta cu ceva , sa sti ca si eu tot cam asa sunt : incep pulover si termin te miri ce/...nu am constanta si pe masura ce lucrez , mi se schimba ideea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ador cum se aseaza firul. Poti sa incerci sa combini si cu culori, alb e varianta 'safe', cred ca poti incerca si maro, si crem, firele in degrade sunt atat de versatile.... de aceea iau tot ce gasesc in degrade-uri la solduri. Acum, ca mi-ai dat idee, o sa iau si tot ce gasesc alb la solduri, pt ca alb pot completa la toate culorile (ar merge si negru, dar mie nu imi place).

    De cand am masina de cusut si am inceput sa citesc despre croitorie, imi fac un desen, masor, o schema si asa un plan pt ceea ce vreau sa tricotez. Ca pe traseu ma razgandesc si opresc, e altceva. De ex. acum mi-am tricotat o rochie, mai am de lucru la gat , cateva ore, si...cum nu stiu cum vreau sa fac, fac o pauza.


    Cat despre citit, si eu am o perioada cand nu pot citi. Nu ma sperie, stiu ca trec :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place negrul, dar la acest fir nu mi-ar placea. Oricum m-am razgandit. :D
      Ooo... dar eu nu doar ma opresc, ci desfac si fac cu totul altceva cateodata. :))

      Ștergere
  5. Ce fir frumos! Orice vei lucra, sunt sigura ca va arata foarte bine.
    Spor la lucru si sanatate multa.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere