luni, 24 noiembrie 2014

Cartile calatoare

De vreo doua saptamani va tot spun ca citesc din cartile calatoare. Desi mi-as dori sa le devorez intr-o zi-doua, nu pot. Am multe alte treburi de facut care ma retin de la citit. Ce ma bucura este ca nu exista un termen limita sa le trimit mai departe asa ca pot fi un pic mai relaxata.

Eu am aflat de aceasta idee de la Irina si am fost prima care a scris comentariul la postarea ei, asa ca eu le-am primit pentru a le citi si a le da mai departe. Bineinteles ca draga mea Irina nu a fost cuminte si pe langa Secrete si tradari a pus doua carti superbe pentru Andrei si panza pentru mine ca sa imi fac o genie (bluza gen ie). Andrei a fost fascinat de cartea despre corpul uman, iar eu superincantata de ideea cu 365 de povesti. Este scrisa cu litere groase, mari. Sunt povestioare scurte asa ca vor fi usor de citit de Andrei cand va invata toate literele. De panza ce sa mai zic? Nu ma induram s-o bag in dulap de incantare. 
Multumesc din suflet draga mea! Sper ca intr-o zi sa ma pot revansa pentru bucuriile ce mi le faci!

Nu exista o regula in alegerea celui ce urmeaza sa primeasca aceste carti. 
Eu cand am citit despre ele am avut de prima data in minte o persoana si am zis sa imi urmez primul gand cu speranta ca nimeni altcineva nu se va supara. 
Anca tu ai fost prima la care m-am gandit ca as vrea sa trimit cartile. Nu stiu daca acest gen de lectura (siropele cum le zic eu) este in preferintele tale, dar cred ca iti vor placea. Sunt numai bune pentru relaxare in zilele in care esti tensionata si nu poti citi o carte mai greluta fiindca iti lipseste concentrarea. Atat te rog: sa ai inca un picut de rabdare sa le termin caci nu am apucat! :)

Sa aveti o zi minunata si o saptamana cu mult spor!
Va vine sa credeti ca mai e un pic si intram in ultima luna a anului? Wow!
Va pup!

4 comentarii:

  1. Multumesc:*, n-am citit niciodata un siropel, asa ca e momentul:*. Ce am bucur ca te-ai gandit la mine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! N-ai citit niciodata?! Nici de curiozitate o carte de Sandra Brown sau Danielle Steel (acestea au fost tare la moda)? Tiii! :)) Eu cred cu tarie ca n-are sa iti faca rau. Orice lectura face mintea sa lucreze, imaginatia sa zboare si vocabularul sa creasca.

      Ștergere
  2. Cu mult drag, Catrinel! Iar te gândești la prostii (asta cu... "sa ma pot revansa" )

    RăspundețiȘtergere