duminică, 16 noiembrie 2014

Desene animate

Loredana m-a provocat sa pun personajul din desene animate care mi-a placut sau m-a impresionat in vreun fel. Oh! dar sunt asa de multe! M-am tot gandit si gandit... Niciuna din printesele Disney nu ma impresioneaza, Tom si Jerry nu au fost preferatii mei chiar daca ma uitam cu placere.... Am tot triat si triat si tot nu pot pune doar un personaj.
In primul rand Holly Hobbie din desenul animat Holly Hobbie and friends pentru ca este o fetita draguta, buna la suflet si cu multa indemanare. M-am uitat cu Andrei chiar daca personajele principale sunt niste fetite caci Holly are si un fratior care impreuna cu prietenul lui face chestii baietesti foarte amuzante. 

Un personaj foarte drag mie este Masha, pe care am descoperit-o datorita Loredanei. Este vesela, dulcica, obraznicuta si ma face sa rad. Toata familia noastra o indrageste.

Din Bambi este un personaj care mi-e foarte drag datorita unei scene, pe care o ador: You can call me flower if you want to

Toate aceste desene animate le-am descoperit si le-am vazut la maturitate, fiindca atunci cand eram copil nu prea am avut ocazia. Daca ma gandesc la desenele copilariei mele foarte vag imi aduc aminte de unul in care era o casa zburatoare parca... Si apoi imi mai aduc aminte de Sailor Moon, la care m-am uitat cand eram mai marisoara. Stiu ca nici din Sailor Moon nu am vazut toate episoadele caci era mai distractiva joaca afara. Aveam insa colege care erau fane inraite, stiau miscarile fiecarui personaj si se strigau intre ele cu numele personajului care li se potrivea.
Acum Andrei a vazut scene din acest desen animat si vrea sa vada mai mult. Oare ii va placea? Vom vedea...

Sa aveti o duminica frumoasa!
Va pup!

Daca doriti sa preluati aceasta provocare sunteti invitatii mei.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Oare cui nu-i place? Pana si sotului meu ii place. :D

      Ștergere
    2. Ma bucur din suflet ca v-am molipsit. La noi in casa deja toata lumea stie ca masa e mezina, avem prieteni care ne suna si ne intreaba simplu: masa ce mai face? :))

      Ștergere
    3. Chiar seamana. cel putin cand era micuta, cu parul scurt si zburlit era fix Masha!

      Ștergere