vineri, 28 noiembrie 2014

Jurnal

Din cauza socurilor de curent foarte dese s-a stricat computerul sotului, care era si cel mai bun, rapid din casa. Cand am dat mai demult telefon ne-au spus ca erau de la cotofana care cica era agatata in fire si ca s-a rezolvat. Da' de unde atata fericire? Socurile continua si la fiecare mi se zbate inima ca nu stiu care dintre elecrocasnice se va mai strica de data aceasta. Andrei a fost foarte simpatic si ne-a anuntat ca ne da voie sa stam pe calculatorul lui daca avem nevoie. :)
♥Afara ...
 este innorat. Miroase a ger. Baltile de pe strada au inghetat. A inceput iarna si din pacate la noi foarte rar este frumoasa. Sper ca anul acesta sa avem parte de zapada. 
♥În casa ...
caloriferele dau caldura si e liniste. Totul este la locul lui.
♥In bucătărie ...
Astazi va sta la cuptor o fripturica.
♥Mă gândesc ...Ma intreb
de ce imi este greu sa fiu exact asa cum sunt in fata persoanelor de a caror parere imi pasa. Cu cat imi doresc mai mult sa ma placa, cu atat o dau in bara.
♥Imi doresc ...

o ceasca mare din portelan cu trandafiri.

Sursa:Pinterest
♥Ce mai mesteresc ...
cos cruciulite albe pe o panza rosie. Mai lucrez la o soseta si la o esarfa.
♥Citesc ...
Disciplinarea pozitiva sau cum sa disciplinezi fara sa ranesti~ Adina Botis Matanie, Anca Axente
♥Ascult ...
ce spune un nene pe TVR 1. Noi avem TVR1 si TVR2. Am descoperit ca au emisiuni chiar faine uneori si filme ok.
♥Imi place ...
cum arata camasile pe sub pulovere. 

SURSA
♥Ieri...
a fost o zi obisnuita ce s-a terminat frumos cu baietii mei jucandu-se impreuna. Se vede ca Andrei a crescut. Sotul meu nu este genul care sa se maimutareasca, care sa imite sunete de masinute si sa se prefaca in dinozaur. Dar de cand a crescut Andrei se intelege altfel cu el si petrec mai mult timp impreuna.
Tot ieri tati i-a facut lui Andrei o tabla pe care sa scrie cu creta si e foarte incantat.
♥Astazi ...
nu am multe de facut asa ca voi mesteri, voi mai citi printre picaturi si voi petrece timpul cu Andrei.
♥Maine...
voi face curatenie ca in fiecare sambata si voi face papanasi pentru prima data in viata mea. Voi mai face pentru mine o prajitura de branza de vaci. Dupa ce am mancat o pasca excelenta facuta de soacra-mea, ideea de ceva dulce cu branza proaspata de vaci nu mi se mai pare atat de... aiurea ca inainte.

Astazi fara fotografia facuta de mine caci pe laptopul sotului nu am nimic. :) daaaar iata totusi una pe care vreau sa o impartasesc cu voi:
SURSA
E vineri si Corcodusa va invita sa jurnaliti.

Andrei e foarte fericit ca are mai multe zile libere, iar eu i-am pregatit niste fise si lectiute speciale pentru 1 Decembrie.
Sa aveti o zi grozava!
Va pup!
 

14 comentarii:

  1. Poza ta cu ceșcuțe m-a făcut sa... salivez. E un magazin (nevirtual) pe care îl vizitez uneori, e plin cu dragalasenii din astea. Nu am cumpărat niciodată, se-nțelege de ce... :( Dar îmi plac foarte mult, mi-ar plăcea să-mi beau cafeau/ceaiul din asemenea fineturi... Ei, pana la urma și o cească de lut își are frumusețea ei, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt scumpe, dar arata atat de bine. Candva imi voi lua una special pentru cafeaua de dimineata.
      Bineinteles ca are, mai ales daca e cescuta preferata sau cu o semnificatie speciala.

      Ștergere
    2. Legat de neputință de a fi pe plac unor persoane, oricât te-ai strădui, o posibila explicație pe care o găsesc eu este... principiul acțiunii și reacțiunii. Cu cat depui tu mai mult efort ca sa le fii plac cu atât mai mult se străduiesc ele să-ți găsească defecte. Asa ca... las-o mai moale :)

      Ștergere
    3. Ramasese o singura persoana pentru care ma straduiam, dar m-a suparat asa de tare ca nu imi mai pasa daca ii sunt sau nu pe plac. Tare am senzatia ca tocmai acum relatia cu ea se va imbunatati. :))

      Ștergere
  2. "de ce imi este greu sa fiu exact asa cum sunt in fata persoanelor de a caror parere imi pasa. Cu cat imi doresc mai mult sa ma placa, cu atat o dau in bara".
    Si mie mi se intampla si mi-e o ciudaaaa ! Cu varsta m-am mai temperat , dar cand eram tanara sufeream tare, tare.
    Sa aveti o iarna frumoasa, ca blanda nu pare sa fie,indiferent de regiune. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai sufar chiar atat de mult caci daca sotul si mama ma apreciaza cum sunt... restul nu mai conteaza atat de tare. In plus am cunoscut de cand cu blogul oameni care de multe ori mi-au dat putere, incredere in mine.
      Fiecare comentariu imi da incredere ca sunt pe drumul bun. :)
      Te mai astept aici!

      Ștergere
    2. Hello Catrinel...si eu sunt pe lista ta de fani :D. Stii cescute de alea a avut maica-ta sau mama la un moment dat, tare demult. Erau albe cu trandafirasi rosii. Iar mamaia avea paharele alea cu carti de joc pe ele. Am gasit aici la flea market pahare cu carti de joc, dar avea numai 2. Le-am cumparat si incerc sa imbogatesc colectia. Si la noi a venit iarna cu temperaturi de -10. Weekend placut!

      Ștergere
    3. Multumesc frumos! ♥♥♥
      Nu imi aduc aminte nici de cescute, dar nici de pahare.
      Aici ninge superb acum. La voi acolo oricum este mereu frig. :D
      Va pup si va imbratisez!

      Ștergere
  3. Nu te mai stresa. Pentru cei dragi tie esti: copilul perfect, sotia perfecta, mama perfecta. Esti perfecta. Ce nu intelegi?
    Stiu, si eu simt ca tine. Cu cat ma straduiesc sa-mi iasa ceva foarte bine, cu atat mai dezastruos este rezultatul. Iar cand fac totul asa, "intr-o doara", ma si minunez de ce sunt in stare da fac (adica lucruri foarte bune). Acu' eu zic sa incerci sa te mai relaxezi.
    Nu in ultimul rand te rog sa-mi permiti sa-ti felicit baiatul cu ocazia zilei onomastice: "Draga Andrei, iti dorim sa fii sanatos, fericit, sa fii iubit, sa ai o viata frumoasa si sa ai prieteni adevarati. La multi ani!
    Desi nu te cunoastem decat din poze, eu si fiul meu, Stefan, te-am indragit mult. Poate intr-o zi ne vom vedea.
    Cu drag,
    Stefan si Consuela"
    Si pe tine mami lui Dei, te imbratisam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc. :)
      Multumim mult de tot!
      Va pupam si noi cu drag!

      Ștergere
  4. si eu am momente cand incerc sa fiu pe placul altora. Si evident ca nu iese mereu. Si imi dau seama ca eu ar trebui sa fiu pe placul meu, al constiintei mele.
    Hai, lasa astea, si incepe sa te iubesti mai mult pe tine. Si nu o sa iti pese :)

    Cat despre cescute, pentru ca vad ca sunt in centrul atentiei, si mie mi se par adorabile! Dar doar de admirat, ca la mine acasa ...vor suferi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa sufere? Ai obiceiul de a sparge? :)

      Ștergere
    2. you know, sometimes shit happens :)

      Ștergere
    3. :)) Mama se pricepe de minune la asta. Pe de o parte e fain ca nu se plictiseste niciodata de vesela ei fiindca mereu ia una noua. S-a invatat si nici nu mai cumpara seturi ca oricum are o groaza de farfurii, cani diferite. :P

      Ștergere