vineri, 7 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Voi stiati ca astazi este vineri?! Eu credeam cu tarie ca este joi si ca mai am timp destul ca sa pregatesc ceva si ca Dei mai are vacanta multicica.
Afara ...
Este ceata. Banuiesc ca este frig.
În casa ...
E racoare pentru gustul meu si mai tarziu va aprinde Adi focul.
Din bucătărie ...
nimic acum. Vedem mai tarziu.
Mă gândesc ...
ca trebuie sa dau un telefon sa zic "La multi ani!" cuiva. 
Imi doresc ...
o bicicleta
Sursa: Pinterest
Ce mai mesteresc ...
sosete si manusi cu sau fara degete. Astazi voi face o husa crosetata pentru o sticla.
Citesc ...
Inca nu, dar voi citi in curand din cartile calatoare
Ascult ...
de cine vreau, de cine imi place si mai ales cand vreau si daca imi place. :))
Imi place ...
moda de acum cu blugi rupti, chiar daca poarta mai toata lumea. Eu cand ii purtam asa, inclusiv cele care acum nu se dau in laturi de a-i imbraca ma faceau... satanista. :))
Ieri...
a fost superb afara si am fost la plimbare (va spun mai multe intr-o postare viitoare si daca sunteti cuminti va si arat mai mult :)) )

Astazi ...
habar nu am ce sa fac de mancare. Ma voi pensa si imi voi face o masca la par. Imi voi face unghiile si poate seara imi voi pune parul pe ceva sa il am cret maine :D . 
tutorial
Maine...
Este o zi foarte, foarte speciala pentru noi.
"Am stiut cand te-am intalnit ca o aventura se va intampla" Winnie the Pooh
 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Cred ca la ora asta ai deja parul pus... pe ceva si incerc sa imi inchipui cum arati. Nu prea reusesc, poate me arati maine, ce zici?
    Faine poze ai mai postat, dar tu stii care imi place cel mai mult, da? Iti dau in indiciu, are niste urechiuse simpatice.
    Hai noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am facut nimic din ce mi-am propus ieri legat de aspectele beauty :)).
      Poza cu Winnie? :))
      Buna dimineata! Sa ai o zi superba!

      Ștergere
    2. Iti mai dau o sansa... urechiusele aunt negre :)

      Ștergere
  2. Sa ai o zi minunata! Si eu imi doresc bicicleta dar n-am unde sa merg cu ea:). Am vazut un site cu Pegas reloaded, renovare si vopsite si imbunatatite cu tot ce are o bicicleta noua dar aratau cam ca cea din imagine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cum n-ai unde? In Copou nu se poate? Ma gandesc din ce in ce mai serios sa imi iau una second hand.

      Ștergere
    2. Din Cug in Copou sunt vreo cativa Km si nu pot merge pe langa bicicleta:), dar daca ma mut la tara sigur imi iau una faina de tot:), veche si renovata;)

      Ștergere
    3. Ar fi tare sa duci bici pana acolo cu masina. :D
      Daca asta iti doresti eu iti urez ca visul sa ti se implineasca!

      Ștergere
  3. Eu am bicicleta second ,mi-am luat-o in vara ,dar sincera sa fiu nu m-am prea plimbat...poate vara viitoare:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu bicicleta merge oricand e mai frumusel afara asa ca nu astepta vara si fugi la plimbare!

      Ștergere