vineri, 14 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Saptamana aceasta am asteptat cu mai multa nerabdare decat de obicei ziua de vineri. Nu stiu de ce. Probabil fiindca nu mi-am planificat foarte bine timpul, m-am culcat mai tarzior si m-am trezit greu dimineata. 
Ii puteti face o vizita Corcodusei ca sa vedeti mai multe detalii despre acest jurnal si poate chiar sa va inscrieti in randul celor care il fac in fiecare saptamana.

Afara ...
Este umed tare. Nu ploua, dar este o ceata care se scurge. Miroase incredibil si senzatia este ca aerul este si mai curat decat de obicei.
În casa ...
se va face cald cat ai clipi caci dragul meu a aprins centrala.
Din bucătărie ...
Andrei a dat comanda de tocanita de cartofi. :D Cu cel mare inca sunt in tratative. As face si ceva dulce pentru baietii mei frumosi.
Mă gândesc ...
la cadourile de Craciun si intru in panica. 
Imi doresc ...
multe camasi cu carouri si bluze cu dungi. De curand mi-am dat seama cat de mult imi plac camasile. 
SURSA FOTO
Nu, nu sunt eu in fotografie desi mi-ar placea :)
Ce mai mesteresc ...
sosete mov.
Citesc ...
Incepand de astazi cartile calatoare caci au sosit intr-un pachet minunat de care va voi spune intr-o postare viitoare
Ascult ...
Imi place ...
buldogul englez. Sunt asa de simpatici si grasuti, si incruntati si botosi. :D
SURSA FOTO
Ieri...
am facut majoritatea treburilor ca sa am astazi mai mult timp liber sa mai pot lucra la atentiile de Craciun. 
Astazi ...
voi tricota si voi sta cu Diiutzu, voi asculta emisiuni de pe net. 
Maine...
nu stiu ce voi face. Probabil obisnuita curatenie de la final de saptamana si voi lucra cu Andrei in timp ce mesteresc ceva... ca in fiecare sambata. 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Prima tema cu stiloul... 
Nu va puteti imagina cat a plans cand si-a vazut bluza caci era preferata lui din cele pe care le poarta acasa si era plina de pete de cerneala... Totul era cu pete de cerneala. Caietul era singurul nepatat. E greu dar se obisnuieste usor, usor.

Sa aveti un sfarsit de saptamana grozav!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Catrinel, de ce nu ii iei un stilou cu penita ascunsa? In felul acesta nu o sa mai puna mana pe penita si nici partea din spate nu va mai fi asa la vedere. O sa ii placa si nu se va mai murdari asa des.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca doamna ne-a luat prin surprindere fiindca nu era planificat scrisul cu stiloul inca. Dansa le-a dat voie cu pixul, dar eu nu sunt de acord caci copiii micuti scriu ingrozitor cu el. Acesta este stiloul meu. Pana luam altul se va invata si cu acesta. Trebuie sa invete sa il tina corect. Toti am trecut prin asta.
      Mersi pentru sugestie! ♥

      Ștergere
  2. Scrie frumos, scolarelul! bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar?!
      Din pacate trebuie in fiecare secunda sa imi amintesc ca are doar 6 anisori, ca e prima oara cand face aceste lucruri si ca ar trebui sa fiu mai putin exigenta. Eu sunt obisnuita sa lucrez cu cei mari si imi este greu.
      Multumim!

      Ștergere
  3. Si eu ador camasile in carouri !! tu ce marime porti ?? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos lucreaza Andrei! Dar ce plictisitor mi se parea cand eram eleva, de asta am un scris foarte urat :). Ce frumos ca te-ai apucat de atentii pentru Craciun si eu mi-am propus, dar bat pasul pe loc...ce catel fain :), daca iti cumperi unul si pleci in vacanta sau oriunde pentru mai multa vreme il poti lasa in gazda la mine:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cui nu i se parea plictisitor?
      M-am apucat, dar ca tine, bat pasul pe loc. Mi-am propus sa ofer cadouri la cateva rude dragi si cateva obligatii, iar celor care imi sunt dragi si nu-s asa de aproape sa le fac surprize pe parcursul anului. Oricat mi-as dori nu reusesc sa fac cadouri pentru toti chiar daca merita enorm.
      Din pacate e foarte scump pentru mine caci altfel mi l-as fi cumparat orice mi-ar spune sotul caci il ador.

      Ștergere