marți, 11 noiembrie 2014

Mama de baiat




Aceasta postare este un pic mai diferita decat ceea ce vedeti in mod obisnuit pe blog... Sper doar ca o veti trata cu mult umor. :)

Cand esti mama de baiat (baieti):
-o broasca sau un gandac adus pentru analiza sau chiar pentru a fi transformat in animal de companie este un lucru obisnuit care nu te mai face sa sari trei metri tipand (Am gasit una in casa caci a uitat sa o scoata din buzunarul hanoracului cand a intrat, iar soacra-mea a baut cafeaua multe zile la rand in balcon cu un sarpe pus in cutia ce servea pe post de masuta)
-sigur ai sters cu un servetel umed macar o data dunga de praf amestecat cu transpiratie din jurul gatului
-cand este liniste te panichezi
-majoritatea pantalonilor au gauri in genunchi sau verdeata de la iarba si nu poate merge la scoala doua zile la rand cu aceeasi pereche
-poti asambla piese lego si in somn
-inveti ca parturile sunt amuzante
-ai fost ceruta de nevasta de copilul tau macar o data
-cartile de colorat in mod cert sunt plictisitoare
-stii ca nici o clipa nu poate trece fara a se misca
-nu iti mai sare inima cand vezi pe cineva sarind de la o inaltime mare caci baietelul tau are grija sa te obisnuiesti cu asta foarte repede.
-in casa ta mereu este zgomot la un nivel mare si se aud mereu sunete ciudate... In plus la varste mici constati ca baietii vorbesc mult mai mult ca fetele. 
-ajungi sa accepti luptele ca fiind o forma normala de joaca
-totul se poate transforma intr-o sabie sau intr-un alt fel de arma
-regula  nu te juca cu mingea in casa devine loveste mai incet sa nu darami ceva
-stii o gramada de nume de vehicule si la ce folosesc
-de fiecare data cand bagi pantaloni la spalat sau ceva cu buzunare sigur vor cadea din ele pietre, frunze sau lucruri de genul acesta, pe care de altfel le indeasa la tine in buzunar sau poseta daca nu au ei sau sunt pline cu tot felul de bazaconii.
- cel putin o data ai fost pi**ta in freza cand il schimbai atunci cand era bebe mic daca in camera era un pic racoare
-trebuie sa te obisnuiesti ca in jurul toaletei si pe scaunul de toaleta vei gasi pipi
-discutiile despre partile intime  devin un lucru obisnuit ... baietii spun cu seninatate ca li s-a intarit ( ei nu gandesc asta din punct de vedere sexual asa ca nu e nevoie sa rositi sau sa va indignati in cazul in care nu ati avut baietei prin preajma si aveti numai fetite) sau te intreaba de ce dimineata e tare, daca ai si tu sau ii spune cu seninatate matusii care are 66 de ani cand il intreaba de ce duce mana la puta, daca vrea sa faca pipi: Nuuuu... Mi se intareste si ma incurca.
.
.
.
Daca imi voi aminti ceva voi mai completa lista. In mod cert mai exista. :))

Daca nu ma credeti pe cuvant legat de mamele de baieti dati o cautare pe google. :))
Sper ca v-ati amuzat! Sa aveti o zi grozava!
Va pup!




24 de comentarii:

  1. Oh, da, se vede ca am lipsuri. Deh, eu ca mama de fete aflai acum niște chestii... Dar e bine de știut, dacă or să-mi aducă nepoți băieți la crescut sa nu fiu luata prin surprindere de vreun duș instant la freza... :) Și acum o sa spun o fraza foarte des auzita la noi în casa:"MAAAAI, CE BINE E SA FII COPIL! "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cu timpul capeti experienta la ferit. Amuzant este cand mamicile tac malc si ii lasa pe altii sa le schimbe ingerasul.:))
      Este tare bine!

      Ștergere
  2. Da, e un pic diferit fata de mamele de fete, recunosc :)))
    Sa cresteti mari si frumosi si cat mai multe chestii amuzante sa se adune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a placut aia cu soacra si cu sarpele....am inceput sa gandesc scenarii :))
    E palpitant sa fii mamica de baiat, da! Sa cresteti mari si peste cativa ani sa va amuzati impreuna de chestiile astea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cand te gandesti ca folosea manusile ei de piele ca sa il apuce si deodorantul ei spray ca sa ii dea in fata cand il sasaia caci ii dadea drumul prin biblioteca atunci cand plecau ai lui de acasa. :))
      Multumim!

      Ștergere
  4. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Vaaaaaiiiiiii , Catrinel , aproape ca uitasem toate astea...mi se pare asa de departe vremea in care am avut si eu parte de astfel de lucruri baietesti....
    Sa adaug si eu una , legata de putulica : stand in pat , asteptand sa ii dau chiloteii pe el , tragea de obect si radea zicandu-mi "Ia uite , mamiiii...e ca elasticu" :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ei bine , soareci , soparle , broscute si serpi in casa , nu am avut parte...in schimb , cred ca ati amintesti povestea , cand l-am cautat disperata cateva ore bune , impreuna cu bunica-sa si , cand am zis asta este , ori s-a pierdut , ori s-a inecat , l-a descoperit bunica-sa dormind in cotetul cainelui si cateaua astupa intrarea.... :)))))))
    Baietii sunt baieti....si toate astea sunt amintiri nemaipomenite...Si , sa sti tu , nici cu fetitele nu-mi e rusine , la o adica... :))))))
    Va pup , dragilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      Bineinteles ca i-am povestit si sotului. Mi-am imaginat un baietel brunetel si dragalas care isi marea ochisorii atunci cand facea marea constatare despre... elastic. :)))
      Da imi amintesc.
      E fain ca tu ai experienta in ambele tabere si poti face o comparatie.
      Si noi te pupam!

      Ștergere
  5. AMEN to that!!!!
    Ma regasesc in toate exemplele de mai sus!
    Good day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ma bucur ca te regasesti caci am avut un pic emotii si am fost nehotarata daca sa scriu sau nu ultima parte.
      Poti veni cu imbunatatiri si exemple noi. :))
      O zi faina! Te mai astept pe aici!

      Ștergere
  6. Am ras copios...super !ei sa nu crezi ca daca eu am fetita nu gasesc prin buzunare pietricele,frunze, floricele cu care decoreaza torturile din noroi si mai stiu eu ce i se pare interesant afara...da mi-am adus aminte ca intr-o vreme "colectiona" bucati de sticla,i se pareau atat de interesante .... si le gaseam peste tot(buzunare,gentute pe care le ia la joaca...)Te pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se par interesante bucatelele de sticla. Cu cat mai vechi... cu atat mai faine.
      Si noi!

      Ștergere
  7. Ioi, dar si noi ne regasim in tot ceea ce spui tu. Mai putin cu animalutele si cu cerutul de nevasta (dar incearca sa ma pupe pe gura, unde numai tati are voie). Doamna zice ca ii cam umbla ochii dupa fetite si mai uita de tema din clasa, neterminand-o decat acasa. "Leutul" meu este cam iubaret bag seama.
    Sa cresteti mari, frumosi si sanatosi.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Andrei le place in taina pe fete.
      Multumim! Si voi la fel dragilor!

      Ștergere
  8. vaaaai, sa stii ca majoritatea din astea le fac si fetele :). Fiica mea are de 2 ori capul cusut (3 copci + 4 copci), x pantaloni carpiti in genunchi sau mai des i-am scurtat deasupra genunchiului ca nu mai puteam repara, am betze si pietre si melci pe balcon, dar sarpe in casa nu o sa accept niciodata, mi-e frica si de aia de jucarie :))))))

    Cat despre pishatul pe fata mamei: am experienta fiind baby sitter de baietei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei nu a avut pana acum nevoie de asa ceva. Sa inteleg ca e energica, nu gluma!
      Tu crezi ca soacra mea saraca stia cu ce animal isi bea ea cafeaua??? A aflat acum un an, doi. :D

      :)) E uimitor ce fantani arteziene au. :)))

      Ștergere
    2. m-am trezit asta noapte cu ideea ...cum ar fi sa am un sarpe in casaaaaaa...
      Ia zi, era viu? :D . Macar spune-mi ca nu era viu.

      Ștergere
    3. Bineinteles ca era viu. L-a luat de pe malul Bahluiului. Cand plecau socrii la munca ii dadea drumul in biblioteca si ca sa il poata apuca ii dadea un jet de deodorant intre ochi si il lua cu manusile de piele ale soacrei mele. Era pe vremea lui Ceausescu... si manusile, dar si deodorantul mai grelut de gasit si mai scumpute. Il baga intr-o cutie de pe balcon ce avea rol de masuta. Nu mai stiu cum s-a terminat povestea... I-o fi dat drumul... Il intreb daca vrei sa stii cum s-a sfarsit.

      Ștergere
  9. Oh boy! O parte le-am experimentat, dar mare majoritate le asteptam si noi. La 1 an si 4 luni, micutul nostru e un mare catarator. De oprit nu am cum sa il opresc, de aceea am hotarat sa il ajutam sa isi perfectioneze tehnica. Macar sa fie cat de cat in suguranta. Manerele de la sertare sunt numai bune de scara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Strategia adoptata este foarte buna.
      Acum intelegi pe deplin de ce arata mobila noastra ca dupa razboi si de ce multe sertare nu aveau manere. :))

      Ștergere
  10. A fost o lectura delicioasa de duminica :D ... e bine de stiut, pentru cand vor aparea nepotii ;)

    RăspundețiȘtergere