miercuri, 19 noiembrie 2014

Pe andrele am...

... ciorapi.


Ieri dimineaţă am fotografiat ce aveam pe andrele dacă tot eram cu aparatul în mână facând poze la şosetele mov. Nu ştiam dacă astăzi voi mai avea timp de pozat.
Totuşi timp mi-am făcut şi m-am bucurat să vad că deja am trecut de călcâi.

Teoretic citesc ce vedeţi în fotografie, dar practic nu prea am reuşit. Aştept duminica...

Gata! Abandonez astazi lupta cu diacriticele. M-am mutat de mai mult timp la computerul sotului si pe al meu i l-am lasat lui Andrei. M-am dezobisnuit de locul diacriticelor pe tastatura si merge ingrozitor de greu. Incercand sa le gasesc locul pierd ideea asa ca le abandonez. Ma enerveaza ca pe net nu imi merge Alt+ a, t, s. Daca stiti vreo solutie sa mearga si pe net acest lucru as fi foarte recunoascatoare. 

Voi participa cu aceasta postare la Yarn Along

De abia astept sa le termin pe acestea si sa trec la urmatoarele, asa ca inchei acum si ma duc la tricotat.
Sa aveti o zi faina! 
Va pup!

14 comentarii:

  1. mie imi place firul foarte mult! Se aseaza frumos, e potrivit pentru sosete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am castigat la un concurs al revistei Lucru de mana in care trebuia sa scriem ce inseamna lucrul de mana pentru noi. Nu mi-a inspirat niciodata altceva decat sosete. :D

      Ștergere
  2. Asa, fii tu hărnicuta, poate impulsionezi și pe alții, respectiv pe mine, care nu am nicio tragere de inima. Cred ca anul asta o sa decretez an liber de cadouri, sau anul dulciurilor, sau așa ceva, ca de handmade nu știu cine s-o mai ocupa... Hai spor la treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Harnicuta in vise ca in realitate nu prea... :(( Vai! cum sa faci asa ceva?! Fetele stiu???
      Multumesc frumos!

      Ștergere
    2. Nu știu fetele, ca nici eu nu sunt foarte sigura, dar cel puțin una o ma înțeleagă. Ghici care zice "asta e, mami, ia și tu o pauza, ca nu cred ca e ușor sa te gândești tot timpul la cadouri, sa faci ceva nou... Ia o pauza, sa vezi cum or sa curgă ideile după aceea..."?

      Ștergere
    3. Eu mi-am propus macar cateva sa fac. Poate vei face si tu la fel. Cea mare spune asa. :) Sau ma insel?

      Ștergere
    4. Nu, nu te înșeli. Ioanei nici n-am curaj să-i zic. Iar o sa spună ca m-au schimbat extratereștrii, ca nu ma recunoaște.

      Ștergere
    5. Si eu la fel te sfatuiesc: ia o pauza si vezi dupa cum e. Fa cum simti ca daca faci ceva de mana, dar nu-i cu drag stii ca se simte si e pacat, fiindca tocmai asta e magia handmadeului, zic eu.
      Ii cunoaste pe extraterestrii aceia? Ca as avea nevoie de o rapire sa iau si io o pauza daca ma duc intr-un loc frumos. :))

      Ștergere
  3. Cat esti de harnicuta si ce frumos lucrezi! Cand am sa invat sa impletesc nu o sa ma mai opresc:* si o sa fac muulte sosete:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Daca stii pasii de baza vei reusi sa faci ciorapi in mod sigur. Sunt mai usor de lucrat decat par.

      Ștergere
  4. Frumoase sosete si firul pare fain. Spor la treaba! Bravo! Eu nu reusesc sa ma mobilizez deloc. Ooffff!
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  5. Te rog, cand ai timp si daca ai timp si chef, pune tutorialul cu manusi, ca asa de tare imi trebuie manusi!!!:* Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la tutorialul pe care am spus ca il fac sau unul de pe net? Si eu te imbratisez!

      Ștergere