miercuri, 31 decembrie 2014

2014

Imi plac foarte mult sfarsiturile de an chiar daca aduc cu ele nostalgia faptului ca timpul trece parca prea repede. Sfarsitul de an inseamna ca incepe un altul in care poti sa mai schimbi ceva. Bineinteles ca si pe parcursul lui se produc schimbari, dar acum facem bilantul, tragem linie, punem in balanta si analizam, vedem ce am realizat, ce nu am reusit, unde am gresit.

Am fost tentata sa spun ca nu a fost un an grozav, dar uitandu-ma in urma mai atent mi-am dat seama ca am avut parte de niste lucruri mai grele, care pe noi ne-au unit, care ne-au facut sa deschidem ochii si sa vedem ca nimic nu-i mai important ca dragostea noastra si cum a zis sotul meu: Lasa soarec! Dragostea nu ne-o ia nimeni.

Am vrut sa pun cate o fotografie reprezentativa pentru fiecare luna, dar e greu de ales asa ca am decis sa fac retrospectiva anului cu ajutorul mozaicurilor lunare. Cand m-am uitat peste ele am realizat cat de tare s-a schimbat Andrei in 2014.

Luna ianuarie a fost marcata de faptul ca m-am lasat de fumat.

Am facut pagina de Facebook pentru blog si mi-am fixat mottoul anului:De dragul celorlalti pune-te tu pe primul loc!.
E drept ca nu prea l-am respectat, dar cateva mici schimbari tot au fost.

A incoltit in minte ideea coaserii iei si am inceput cercetarea.

A fost ziua mea.
Am inceput sa cos ia.

A fost ziua cupilului.
Ne-am plimbat mult prin imprejurimi, am inceput scoala de acasa.

Gradinita s-a sfarsit, asadar inca o etapa din viata lui Andrei s-a dus.

A fost ziua sotului.
Am fost la mareeeeee!
Au venit prieteni dragi acasa. Au venit prieteni dragi in vizita. A fost o luna plina si frumoasa.

M-am imbolnavit destul de rau si m-am speriat.

A fost o luna cu belsug in camara. :)

A inceput scoala cu emotii, probleme si din ce in ce mai putin timp. 

Am avut probleme, care pareau ca nu se vor mai termina. Toti am fost un pic suparati si dati peste cap,
dar cum am mai spus: problemele ne unesc.

Am facut opt ani de cand suntem impreuna. A fost o luna foarte faina.

Craciunuuuuul!
Sfarsit de an.
Sper ca si voi ati avut un an bun si ca veti incepe 2015 cu mult optimism.
Va multumesc tuturor pentru vizitele pe blog, pentru comentariile si sustinearea voastra! De multe ori m-am ridicat mai usor datorita voua si a contat pentru mine enorm. Va multumesc!
Va astept si in anul care vine aici pe blogulet!

La multi ani fericiti, frumosi si impliniti!
Va pup si va imbratisez soriceste! ;)

12 comentarii:

  1. Ce an frumos. Preferatul meu e mozaicul din iulie:). Sa dea Domnul sa aveti un an plin de bucurie si prospeitate si numai ganduri bune si pozitive si sa fii de doua ori mai creativa (oare se poate?). Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi m-am imbolnavit iulie e si preferatul meu.
      Multumim!
      Va imbratisez!

      Ștergere
  2. Mozaicurile tale ma duc cu gândul la un calendar. Cum ar fi? Sa ai pe perete calendar cu tot ce-ai făcut anul precedent? Și sa le păstrezi și peste zece ani sa zici, ia uite ce mic era Andrei aici... E buna ideea cu mozaicul, as pune-i și eu în practica dar știu ca nu o sa ma pot tine luna de luna de ea asa ca mai bine nu...
    An îmbelșugat și plin de bucurii sa ai în 2015, prietena draga! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi super!
      Incearca! La fel ai zis si de jurnal. :) Te determina sa faci retrospectiva lunii si de fiecare data descoperi ca a fost mai bine decat ai crezut. Cel putin la mine asa s-a intamplat de absolut fiecare data.
      Multumesc pentru urari si multumesc pentru cuvantul atat de frumos prietena!
      Va pup si va imbratisez!

      Ștergere
    2. Ah, nu, nu garantez nici pentru jurnal... Eu vara, ai văzut, hibernez, nu prea deschid calculatorul, deci din calendar ar lipsi exact lunile cele mai luminoase și bune de pozat. Lasa ca aștept sa admir calendarele tale ☺

      Ștergere
    3. Nu-i bai ca nu sta nimeni sa te pazeasca. Cand poti il faci, cand nu, nu si gata. :)

      Ștergere
  3. La multi ani! Sa aveti un an cu mozaicuri vesele si frumoase in fiecare luna! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati avut un 2014 plin de lucruri frumoase...Cam mult roz in prima parte :)))) , dar nah...poate ca asa sunt toate inceputurile , nu? Pe roz! :))))
    Ai vazut ce brad moz am avut noi? :P :P :P
    2015 sa fie asa cum va doriti si la final sa vad alte poze superbe cu voi! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A inceput sa imi placa foarte mult culoarea aceasta. :)
      Da, l-am vazut si pe Facebook, si pe blog.
      Multumim! Si voi sa aveti un 2015 mult mai bun ca 2014!

      Ștergere
  5. Ce aparat foto folosesti? Imaginile sunt wow! I miss Delta <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un Nikon L810. Mi-ar fi placut unul si mai si... :)
      Multumesc!
      Delta va steapta. ;)

      Ștergere