luni, 8 decembrie 2014

Caciulita Minnie



Am facut-o in luna noiembrie si cred ca ati tras cu ochiul la ea un pic in mozaicul lunii. Este o caciulita pentru o bebelusa de 0-3 luni si e disponibila. Am facut-o de drag...de pofta. Ador sa fac lucrusoare micute pentru fetite.
Zilele trecute am vazut niste fotografii cu o beblina cu parut negru si molicel si iar mi s-a cuibarit undeva adanc dorinta de inca un bebe. De fiecare data patesc asa. Acum, in vremurile acestea grele si instabile ar fi o totala imprudenta, dar omul poate visa. Pot visa la gogosele de obrajori bucalati si picioruse grasunele ce ies de sub rochite cu volane. Pot visa la capusor cu parut molicel si miros de laptic.
Acum voi mai face una alba pentru o fetita mai maricica. Mamicei ei nu ii place negrul, caci i se pare nepotrivit pentru o fetita micuta, asa ca matusica ei s-a gandit ca albul il va inlocui cu succes.

Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

6 comentarii:

  1. O caciulita demna de lucrusoarele soricesti pe care numai tu stii sa le faci! Felicitari! Despre o bebelina mica...si daca e bebelin??? Numai bine si spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Daca ar fi bebelin nu cred ca ar fi o problema, dar eu visez bebeline si oricum e doar vis. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Poti combina alb cu rosu si ramai tot la stilul Minnie.

    RăspundețiȘtergere