luni, 29 decembrie 2014

Craciunul si noutati :)

Eu nu sunt mare fan al sarbatorilor de iarna, dar totusi ma pot bucura de globurile sclipitoare, de luminitele din brad, de beteala din casa, de serbarea lui Andrei, de fericirea lui cand descopera ca Mosul a venit, de jocul dintre Diiucu si tatal lui si de toate aceste lucruri ce ma fac sa zambesc.
De mancare nu am facut nimic special de data aceasta. In seara de Ajun am primit colindatori, iar Andrei a fost si el sa colinde prietenii nostri. Cand s-a intors a gasit sub brad cadoul de la Mos Craciun: o cutie mare cu multe piese Lego si dulciuri pe care nu le are la discretie in mod obisnuit.A fost foarte incantat si l-a antrenat si pe Adi la joaca.
A doua zi dimineata in timp ce eu mi-am baut cafeaua in cana primita in dar de la nana mea ( e super caci e MARE :D ) Andrei s-a jucat in continuare cu ce a primit.
La pranz am fost la masa la prietenii nostri (devine vad o traditie acest lucru in prima zi de Craciun fiindca nasii si rudele noastre sunt departe) si ne-am simtit grozav, ca de obicei.
Vineri a venit mama ca sa il ia pe Diiutzu si au plecat ieri.









Acum... noutatile:

Foarte greu mi-a fost cand mama m-a sunat de pe vapor, iar el plangea tare fiindca voia sa vin sa il iau. Nu reuseam nicicum sa il potolesc ca sa ii zic ca il voi lua a doua zi, dar pana la urma mama i-a explicat sa aiba rabdare si sa vada ce i-a adus Mosul, sa se dea cu saniuta si sa mearga cu nepoata mea cea mare in oras sa vada luminitele. Dupa aceea daca nu va vrea sa mai stea il va aduce inapoi dimineata cu microbuzul. Ei! Ce sa spun? Dupa vreo doua ture cu saniuta pe deal la mamaie nici prin cap nu-i mai trecea sa se intoarca acasa, iar la urmatorul telefon mi-a spus: Mama! Imi place de cinci sute de mii noua sute de mii de blocuri puse unul peste altul si mai stau 3 zile. Ba nu! Patru! Cand incepe scoala?. Totusi a tinut sa specifice ca la Iasi inca nu merge singur ca este prea departe. Ideea ca nu s-ar putea intoarce imediat daca nu vrea sa stea il sperie. De la Tulcea stia ca oricand poate veni acasa fara probleme. Recunosc ca si eu ma simt foarte confortabil cu gandul ca e atat de aproape si daca este ceva pot ajunge la el rapid.
Seara a fost foarte incantat ca a baut ciocolata calda cu frisca, ca a facut un bulgare imens si s-a jucat cu Bi (nepoata) si prietenul ei. Avea vocea atat de zglobie si era asa de fericit ca am putut sta linistita si ma pot bucura de aceasta vacanta. Noi am fost separati doar cateva zile in toti acesti sase ani si ceva. Nu stiu cum este si nici nu stiu cum sa ma port fara el prin preajma, fara sa fiu mereu atenta si in alerta. 
Imi spusese ca va dormi abia cand i se vor inchide ochii de somn (ceea ce pentru el ar fi fost foarte tarziu), dar pentru ca Bianca a venit sa doarma cu el si s-a simtit atat de bine, mi-a spus mama ca s-a culcat devreme. 
Au planificat sa mearga la cinema, la patinoar, la muzeul Delta Dunarii (ar fi cred ca a patra oara fiindca este innebunit dupa acvariile cu pesti), cu saniuta, sa vada filme cu si despre Craciun, zapada, iarna... si in noaptea dintre ani sa mearga impreuna cu mama si sora mamei mai mare sa vada artificiile in oras.
Bi i-a facut si poze si mi-a promis ca ii va mai face cat mai multe. :D
Sunt foarte fericita pentru el fiindca are o vacanta grozava. Aici ar fi stat in casa caci vremea este ingrozitoare. Bate vantul foarte puternic, dimineata a plouat si acum ninge cu bilute fine de gheata. 


Parca imi este un pic pofta sa tricotez. Ma gandesc sa ma apuc de fularul promis nepoatei mele. Inainte de Craciun am cusut cruciulite albe pe etamina rosie primita in dar de la o doamna foarte speciala. Cred ca voi folosi ce am cusut ca sa fac un dar pentru Craciunul pe vechi. Ma mai gandesc...



Va multumesc ca ati avut rabdare cu aceasta postare luuuunga!
Sa aveti o zi faina in continuare!
Va pup!

21 de comentarii:

  1. ce bradut frumos aveti!la noi ninge de azi noapte, am avut ce da la lopata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Mie mi-e mila de bradutii naturali. Imi place foarte mult bradutul nostru caci e tare bogat si il folosim in fiecare an.

      Ștergere
  2. Ce tanara si frumoasa esti! Si copilul meu a primit tot lego:) de la nanii ei. La noi e niiiins tare tare tare si viscoleste e ca in povesti:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult fulgul:) si cred ca vacanta lui Andrei va fi una de care sa-si reaminteasca;)

      Ștergere
    2. Tanara si frumoasa?!! :)) Ma faci sa rosesc. Multumesc! ♥

      Lego mi se pare super caci ii pune mintea si imaginatia la lucru. Nu ii plac jucariile care nu ii dau de treaba, care ofera tot.

      La noi bate vantul in continuare rau.

      Si mie imi place cel mai mult fulguletul.

      Sper sa ii placa si sa mai vrea sa mearga in vacante la mamaie.

      Ștergere
  3. Imi place bradul vostru ,imi place familia voastra.Sunteti minunati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce atmosfera vesela e la voi! Ma bucur ca lui Andrei ii place in vacanta. Cana e super-super. Sa o folosesti cu placere. Mi-am amintit ca am si eu o cana de cafea speciala pentru Craciun si anul asta am uitat de ea. Ma duc chiar acum sa o scot la lumina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde-i dragoste, este si veselie. :)
      Si mie imi place canuta foarte mult fiindca este mare. Ce bine ca ti-am amintit. ;)

      Ștergere
  5. Imi place mult de tot fotografia asta:
    http://4.bp.blogspot.com/-3Jaxo3kwIhM/VKFLkS_WIEI/AAAAAAAAHtM/9AdlsceAKJU/s1600/DSCN2462.JPG
    Camera e calda si primitoare, bradutul e tare frumos, ghirlanda de sus intregeste imaginea de sarbatoare, toata multimea de lucrusoare din biblioteca e asezata ordonat, icoanele va ocrotesc bland si cald din coltul in care sta si Andrei care se joaca, pe jos e o gramajoara de lego care da si ea un farmec incaperii.
    M-am uitat de multe ori la fotografie azi
    Iar tu ai un zambet tare frumos!
    Imi place mult ce-ai lucrat pe etamina rosie (nici nu stiam ca exista asa ceva, ce idee faina!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In aceasta camera ne petrecem cel mai mult timpul fiindca are rol de sufragerie, camera de joaca, din cand in cand atelier, birou, loc de scoala/teme.

      Multumesc!

      Nu stiu sigur daca se numeste etamina, dar are cam acelasi aspect. E un picut mai plina, mai deasa. Voi intreba sa aflu exact cum se numeste.

      Ștergere
  6. Si la noi lego e la mare cinste. Ii place sa construiasca, dar nu si le strange inca singurel. Vacanta placuta! Arata tare bine albul pe etamina rosie, foarte festiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai rabdare caci in curand le va strange chiar daca uneori cu mormaieli si botic. :D
      Multumim!

      Ștergere
  7. Esti frumoasa Catrinel sa nu te indoiesti de asta niciodata! Veselie,joaca, ordine, frumusete, maini minunate asta imi inspira pozele tale. Nici eu nu am stiut ca exista etamina rosie, am sa caut pe net, as vrea sa cos si eu pentru la anul braduti, reni si fulgi. Un An Nou cu sanatate, bucurii si dorinte care se realizeaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaiii! Multumesc! Eu nu prea ma vad asa, dar cateodata citesc in ochii sotului ca ii place ce are langa el. Asta e important. :D
      Multumim frumos! ♥

      Ștergere
  8. Superbe fotografii! Iar renul imi place la nebunie!
    Sarbatori fericite! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  9. Woow ce poze frumoase!!!Si voi trei frumosi si veseli!!!Vad ca si la voi Lego sunt la mare cinste...la fel si aici la noi!!
    Un an nou plin de sanatate si tot ce va doriti alaturi de cei dragi!!!
    Te pup!Lela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!

      Daaa. Lego e super caci pune imaginatia, indemanarea si mintea la lucru.

      Multumim! Sa aveti un an grozav!
      Pupici!

      Ștergere
  10. Mester faurar in LEGO! Pupici soricelului!

    RăspundețiȘtergere