vineri, 5 decembrie 2014

Jurnal

♥Afara ...
 ploua si este urat. Dragul meu taie si crapa lemne. Din cand in cand cearta cainele care nu are astampar si tot schiorlaie pe langa gardul padocului. 
♥În casa ...
se aude drujba. Trebuie sa fac curat caci maine este sarbatoare.
♥In bucătărie ...
intru un picut mai tarziu.
♥Mă gândesc ...Ma intreb
de ce tot uit eu cand vine Mos Nicolae sa puna dulciuri in ghetute? Si anul trecut i-am pus lui Dei dulciurile cu o zi mai tarziu.
♥Imi doresc ...
sa fiu din nou slabuta si sa am curaj sa imi schimb culoarea la par. :D Nu, nu neaparat blond, dar asa... o schimbare... 
Sursa
♥Ce mai mesteresc ...
voi face o caciulita alba si draguta pentru o papusica micuta.
♥Citesc ...
Pas cu pas
♥Ascult ...
cantecele pentru copilasi foarte des in ultima perioada.
♥Imi plac ...
bulinele si trandafirasii
Sursa
♥Ieri...
nici nu mai tin minte cum a trecut... 
Am mancat ciorba de peste.
♥Astazi ...
am mult mai multe de facut decat credeam caci mi-am dat seama ca maine este Sf. Nicolae si nu pot face treburile obisnuite.
♥Maine...
sper ca va fi o zi frumoasa.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Ce conteaza ca e iarna? Leandrul primit de la matusa mea a inflorit. E asa de frumos!

Sa aveti o zi minunata! Sa va aduca la noapte in ghetute Mos Nicolae (Mos Colaie, cum ii zicea bebe Dei) cat mai multe daruri si sa strecoare acolo sanatate, putere, fericire si un strop de noroc.
Va puup!

16 comentarii:

  1. Prin urmare, ca niste prietene bune si deloc cicalitoare, astazi iti vom reaminti: in seara aceasta vine Mos Nicolae!!!
    :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa știi ca și eu am tresărit aseară când mi-am dat seama ca nu mai e asa mult cum credeam eu pana la primul Mos. Asa ca azi , deși nu aveam planificat niciun drum în oraș, vrei nu vrei am făcut unul după dulciurele. Și bine am făcut, ca am găsit și pentru mine ceva dulce și bun, ca și eu am fost (relativ) cuminte ☺. De când erau fetele mici mici m-am învățat să-mi pun și mie ceva în ghetuțe, și bineînțeles jumătății, ca a fost Maria foarte dezamăgită odată când eu și tati aveam ghetele goale, "da' ce, și voi ați fost cuminți, de ce nu v-a adus Moșu nimic? " Asa ca, știu eu sigur ca și tu ai fost cuminte, deci nu-ți lasă ghetuțele goale (dacă nu cumva o sa le umple însuși Mos Nicolae:) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am pus strategic papuceii de casa langa ghetutele lui Andrei. Eu nici nu i-am verificat, dar Dei a gasit si la mine o surpriza. :D

      Ștergere
    2. Ai văzut? Exact când nu te aștepți vine surpriza...

      Ștergere
  3. Chiar superb Leandrul tau!
    Spor la treaba si nu uita : diseara vine Mos Nicolae! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa se fi prins si cel roz. Matusa mi-a dat patru: doi s-au prins si unul e inca nehotarat, iar unul s-a uscat.
      Pfiu! De data aceasta nu am uitat. :D

      Ștergere
  4. sa va amuz, fiica mea a declarat ca si daca a mai facut "des betises" anul trecut tot a venit Mosul. Ba inca de 2 ori, ca a venit si din Romania :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cam are dreptate. Mosii astia nu stiu ce-i cu ei, dar nu se indura sa lase fara daruri nici copiii obraznici, dar o fetita draguta ce a facut din cand in cand doar des betises.

      Ștergere
  5. Sper ca "Mos Colaie" sa nu-ti aduca numai nuielusa ptr ca mereu îl uiti......... :)))
    dar si aia e buna daca este din crenguta de mar! daca o pui în apa poate infloreste si ai sorcova de anul nou!
    Distractie placuta weekendul acesta! :))
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuielusa nu mi-a adus si de cand am plecat de la mama de acasa e prima data cand imi lasa bombonele in papuci. Oi fi fost dupa atatia ani si eu cuminte oare?
      Multumim!
      Te pup!

      Ștergere
  6. Ce bine ca pentru copii Mos Niculita poate fi orican! La fel si Pastele sau Craciunul sau ziua lor:). Floarea e minunata. Are si bunica mea (cea care traieste) un copacel dintr-asta, dar roz:) . Eu slaba nu mai sper, dar mai slaba macar:)) si m-as face creata macar pentru o zi (creata creata):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ei nu conteaza... Nu au notiunea timpului si e asa de bine!
      Uimitor cum o floare asa de frumoasa e si atat de otravitoare! Si unul din lastarii primiti de la matusa mea e roz. Eu sper sa fie celalat care s-a prins sigur si nu unul din cei de s-au uscat.
      Burta si celulita ma scot din minti.
      Si eu ador parul cret si imi doresc sa fiu, numai ca eu am un par care nu sta cret nici cu o tona de fixativ. Bigudiurile degeaba le am caci parul se lasa in maxim 25 minute. Singura modalitate ramane permanentul pe care nu vor coafezele sa mi-l faca fiindca am parul foarte lung. :D Am avut mai demul permanent facut mai slab si mi-a placut maxim!

      Ștergere
    2. Si eu am avut permanent acum 10 ani, de vreo 3 ori, primul era incredibil, nimeni n-ar fi spus ca nu sunt eu asa:). Si parul meu e moale si se lasa, dar inca mai sper... Eu as risca un permanent pentru 2 luni si apoi sa ma tund periuta:)

      Ștergere
    3. Am fost o data cheala. Mi-a placut, dar nu as repeta figura. :D In plus sotul meu nu vrea nici macar sa imi scurtez macar un pic parul.

      Ștergere