vineri, 12 decembrie 2014

Jurnal

♥Afara ...
 pana acum a fost foarte innorat, dar de vreo jumatate de ora s-a ivit soarele si e placut. Andrei se joaca in curte. 
♥În casa ...
e un pic mai multa lumina si e totul in ordine, e cald si bine.
♥In bucătărie ...
fierbe pieptul de pui pe care il voi face cu paste si sos rosu.
♥Mă gândesc ...Ma intreb
de ce unii oameni (inclusiv eu) din cauza timiditatii ajung sa para infumurati, inabordabili, cu nasul pe sus, orgoliosi.
♥Imi doresc ...
multe cosuri in care sa pun firele, jucarii de a lui Dei, materiale pentru reciclat. 
♥Ce mai mesteresc ...
urechiusele la o caciulita alba, reni, fulgi, braduti brodati cu punct cruciulita si ma gandesc sa fac hainute crosetate pentru globulete.
♥Citesc ...
inainte de culcare din cartile pe care le voi trimite foarte curand mai departe. M-au captivat.
♥Ascult ...
intr-un mod obsesiv de ieri ADDA - Nu Plange Ana | Videoclip Oficial
♥Imi plac ...
trandafirasii roz siii....
Sursa foto: feed-me-better
combinatiile acestea :)
Sursa foto: Pinterest
♥Ieri...
am stat mai mult in pat caci nu m-am simtit chiar bine pentru ca m-a durut maseaua. Nu am lucrat nimic.
♥Astazi ...
voi croseta si sper sa reusesc macar sa incep niste mitene...
♥Maine...
dupa ce voi face curatenia saptamanala trebuie neaparat sa scot masina de cusut caci m-a rugat doamna invatatoare sa fac o fustita si lui Dei ii trebuie papion. Poate cu aceasta ocazie modific si repar si ce tot aman de atata timp.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
nu am descarcat fotografiile din aparat asa ca tot de pe Pinterest va arat ceva cooooool :D
Sursa: Pinterest

Corcodusa va asteapta sa jurnaliti.

Sa aveti o zi minunata!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Stiu ce sa cer mosului de Craciun!!! un tort de atze :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac si mie cosurile astea,la un moment dat am vrut sa comand pe internet,dar mi se pareau cam scumpe,apoi ma gandeam sa-mi fac eu ,dar am abandonat ideea...in orice caz "sacul" acela dinauntru crosetat e genial si il pot incerca.Sa stii ca si despre mine spun unii ca sunt cu nasul pe sus,infumurata,orgolioasa,dar dupa ce ma cunosc mai bine isi schimba parerea....imi plac si hainutele globuletelor,am crosetat si eu cateva decoratiuni pentru Craciun,mai vreau sa fac cateva apoi le apretez pe toate deodata.Spor la cusut si la crosetat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma gandeam la niste panere de nuiele pe care sa le vopsesc cu sprayul.
      Nu stiu ce am, dar spor nu am deloc. Nu imi vine sa cred ca de cateva zile nu am pus mana pe nimic in afara de treburile strict obligatorii. Ma enerveaza ca s-a nimerit aceasta pasa proasta exact inainte de craciun cand ar fi trebuit sa fiu mai vrednica.

      Ștergere
    2. Ei lasa ca asa suntem noi femeile cateodata fara chef,dar cand ne apucam de ceva avem un chef nebun de ale face pe toate si repede si bine.

      Ștergere
    3. Da, dar mie acum imi trebuia cheful... inainte de Craciun.

      Ștergere
  3. Și eu am avut surpriza o data sa mi se spuna: "aaaa, când te-am cunoscut eu mi s-a părut ca ești încrezuta, dar nu ești" (serios? Bine ca m-ai lumina și pe mine, ca altfel muream cu impresia asta greșită despre mine) Alta data cineva mi-a zis ca Ioana e asa, prețioasă ca mine. Cum adică? Pai asa, ea nu se baga în discuții din start, studiază, așteaptă sa fie abordata, nu abordează prima niciodată, axact așa ca dumneavoastră (dumneavoastră asta eram eu, și cea care vorbea era un cadru didactic) Nici acum nu știu dacă "pretios" ala era de bine sau de rău. Altă dată mi s-a spus ca intimidez. Cineeeee, eeeeeu? Pana la urma am învățat sa profit de aceasta "neintelegere", îmi prinde bine sa intimidez (dacă asta chiar o fi adevarat) , mai ales în prezenta persoanelor care chiar ma intimidează pe mine. E mai bine sa nu se vadă asta.
    La coșul acela husa croșetata face toți banii, l-a schimbat total, nu ma mai duce cu gândul la un morman de lemne ce așteaptă să intre în sobă ci la niște multe gheme cu multe andrele. E simpatic foc!
    Dacă accepți un sfat de la cineva mai... înaintea ta născută ☺, gata, ajunge cat ai ascultat "nu plânge, Ana", e vremea pentru ceva vesel, vesel de tot ☺
    Și tortul multicolor pare a fi delicios, visul oricărei femei pasionate de tricotat sau croșetat, am dreptate?
    Te pupicesc, colega mea de jurnălit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intimidanta esti un picut din cauza ca ai o privire foarte patrunzatoare si privesti omul direct in ochi tot timpul. :D
      Pretioasa? Eu zic ca suna bine. :D
      Uneori intr-adevar este un avantaj. Desi eu eram extrem de rusinoasa si complexata in liceu, unii colegi ar zice chiar ca aveam... tupeu, ca eram directa si ca nu imi pasa de nimeni.
      La gheme si andrele m-am gandit si eu. Acum am dat iama in tricourile vechi ale sosului si incerc sa imi crosetez unul desi culorile nu sunt prea veselute. ;)
      E ciudat, dar melodia nu ma intristeaza pe cat am crezut. Probabil de as fi avut vreo experienta dintr-asta m-ar fi suparat, pe cand asa e doar o melodie frumusica cu versuri faine si destul de reale. :) La veselie melodiile pentru copilasi se pun? :))
      Da, ai dreptate.
      Si eu te pup!

      Ștergere
  4. O remarca: despre cosul nuiele: in zona de la munte mai sunt oameni care impletesc in rachita. In delta nu mai sunt cu obiceiul asta? ca daca iei un cos sa iti placa il poti imbraca tu in croset.
    La un moment dat am gasit pe cineva de langa iasi care facea si vindea cosuri de nuiele, si livra si prin posta.

    Eu am un 'cos' de nuiele pe balcon. L-am gasit la mana a2a, un fel de valiza cu capac, dar cu balamali si maner stricat, planul era sa il desfac in 2 si sa il folosesc; acum sta in balcon si in interior am borcanele de muraturi :D si capacul pus si pe capac lazi de pamant cu ardei iuti si flori :). Acum inspirata de tine as croseta in interior si l-as pune sa zaca ... atele in el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba sunt oameni care fac cosuri, numai ca nu sunt in capul listei de prioritati si prefer de cele mai multe ori sa fac altceva cu banii (sa iau ate de exemplu :D ).
      Da frau liber inspiratiei!

      Ștergere