sâmbătă, 20 decembrie 2014

Jurnal

Am intarziat cu jurnalul pentru ca ieri am fost ocupata. Nu stiu cum fac ca desi am multa treaba, desi nu stau locului prea mult, simt ca bat pasul pe loc si mai nimic nu se vede. 
Acum mananc ciocolata cu menta pentru care sunt foarte recunoascatoare caci a venit de departe si jurnalesc.
♥Afara ...
a fost bruma, iar acum e soare, dar e rece.
♥În casa ...
e lumina.
♥In bucătărie ...
ciorba de gaina , papanasi, dar mai tarziu.
♥Mă gândesc ...Ma intreb
adesea daca nu cumva am gresit. Ma gandesc prea des la ce cred altii, la ce spun  altii si ma pierd pe mine.
♥Imi doresc ...
o pisica pufoasa
 (Chiar daca tata nu prea vrea sa ne lase poate vom lua din nou una. Andrei isi doreste prea tare. Biiineee! Recunosc ca si eu imi doresc la fel de tare.)
♥Ce mai mesteresc ...
Este de-a dreptul uimitor ca nu am reusit sa fac nimic in ultimul timp. Si asa de tare am fost frustrata de acest lucru ca de suparare nici nu am mai incercat. I-am facut lui Andrei papionul pentru serbare si una din fustitele colegelor lui. 
Nu, sarbatorile nu sunt de mine...
♥Citesc ...
prescriptii la medicamente cam des in ultima vreme.
♥Ascult ...

ce-mi spune inima si nu e bine.
Acum pentru ca lui Andrei ii place foarte mult

♥Imi plac ...

bulinele 
Sursa: Etsy
Pinterest
Sursa
Sursa
Sursa
La librarie vazusem un stilou rosu cu buline albe. Era asa de dragut! Acum imi pare rau ca nu l-am luat.
♥Ieri...
sotul a taiat purcelul. 
♥Astazi ...
voi gati, voi croseta si poate voi mai reusi sa mai mesteresc ceva daca nu intervine o schimbare.
♥Maine...
va fi o noua zi. :)
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


Sa aveti o zi frumoasa si cu mult spor!
Va pup!

5 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult bulinele. Eu am muncit atat de mult, pana la 10 seara in ultimele 2 sapt, asa ca abia asta noapte am facut curat :)), am inceput:), dar oricum casa e locuibila. De lucrat nimic n-am lucrat, desi ar trebui sa termin un fular inceput de aproape un an:d pentru ca vreau sa-l dau de Craciun. Mie nu-mi plac serbarile absolut deloc, ma plictisesc de moarte:)) (cred ca de la atitudinea mamei mi se trage)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La gradinita ma plictiseau caci erau luuuuungi rau de tot. Acum chiar a fost dragut.
      Oricum plictiseala trece indata ce incepe Andrei sa isi spuna poezia. De opt martie este emotionant pentru mine.

      Ștergere
  2. Catrinel,neaparat sa-mi dai reteta pentru papanasi,am branzica de vaca si as face...am incercat mai multe retete,dar parca nu imi ieseau asa buni.Bulinele....ce-mi plac !daca as putea sa am tot ce-mi doresc ,oare cum ar fi?glumesc,am invatat ca cea mai importanta este sanatatea,restul le vom face,le vom avea.Te-as sfatui sa nu mai pui la suflet ce spun si ce gandesc altii,si asa un om nu poate sa placa tuturor,eu nu ma mai stresez pe tema asta si in general nu mai sunt asa de agitata cum eram intr-o vreme si asta pentru ca nu le mai bag pe toate in seama.Ce frumoasa pisicuta ...si noi avem una asa pufoasa cu ochisori albastri,doar ca are blanita maro cu alb .Sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost pentru prima data cand am facut si a cam fost un ... esec. Primii nu au iesit asa ca am mai pus un ou, am mai adaugat faina si i-am prajit. Data viitoare voi sti cum sa fac sa nu ii mai parlesc asa tare. Nu am o reteta potrivita, fiind prima data, dar daca voi face data viitoare ceva bun iti voi spune cum am facut. :)
      Vreau si eu pisi ca al vostru: pufulit, cu ochisori albastri!!!
      Multumim! Te pup!

      Ștergere