vineri, 26 decembrie 2014

Jurnal

O asteptam pe mamaie sa vina de la Tulcea. Duminica va pleca cu Andrei si astfel va incepe prima lui vacanta fara noi. Pana acum nu a acceptat nici in ruptul capului sa mearga fara mine undeva ca sa ramana peste noapte. Este un copil foarte docil si sta cu oricine fara prea mari probleme, dar totul pana la dormit. La Iasi nu vrea inca deoarece e prea departe. Aici a acceptat fiindca stie ca daca nu poate sta fara noi, imediat ne vom duce dupa el. In plus mai are inca un plan de rezerva: daca nu merge dormitul cu mamaie ne vine in ajutor nepoata noastra mai mare de care Andrei e foarte atasat si cu care si-a planificat multe activitati (patinoar, mers sa vada luminitele, plimbare la lacul din oras unde  e feeric, vata de zahar, mers cu plugusorul, mers la magazinul de jucarii ca sa cheltuiasca banii de la plugusor, popcorn si filme cu si despre Craciun, iarna...) Speram cu totii sa fie o vacanta cat mai faina si poate tine si vremea cu el ca sa aiba parte si un pic de sanius.
Eu? Probabil voi simti ca in casa e prea liniste si prea gol.

Deocamdata sa... jurnalim un pic.
♥Afara ...
e soare, mult soare. A fost foarte cald zilele acestea.
♥În casa ...
liniste, cald, curat, bradutul straluceste, iar Andrei a imprastiat sutele de piese Lego pe covor.
♥In bucătărie ...
friptura. Nu am facut nimic special pentru Craciun, dar ii voi face lui Adi oua umplute pentru ca asa isi doreste.
♥Mă gândesc ...
sa recunosc ca nu imi plac sarbatorile de iarna si nici Pastele. Nu din punct de vedere religios nu imi plac, ci din  alte cauze.
♥Imi doresc ...
multe materiale textile asa:
Sursa foto
♥Ce mai mesteresc ...
tes ganduri inutile asa ca ma gandesc serios sa ma apuc sa mesteresc cu adevarat ceva in timp ce ascult lucruri ce imi tin mintea ocupata.
♥Citesc ...
un siropel imprumutat de la o prietena.
♥Ascult ...
cum se joaca Andrei cu o masina de gunoi pe care am construit-o impreuna din piese lego. Mai avem de facut o betoniera.
♥Imi plac ...
dungile 
FOTO
FOTO
FOTO
FOTO
♥Ieri...
a inceput cam aiurea, dar s-a terminat destul de bine. 
♥Astazi ...
va veni mama.
♥Maine...
nu stiu cum va fi.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Andrei iubeste sa se strambe la aparat

Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

6 comentarii:

  1. O multime de imagini frumoase, dungi, buline, trandafirasi, asa sa fie si-n gand si-n suflet, cu muzici minunate si soare pentru aceste zile si anul ce va veni. Bine sa va fie ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei este un frumos si cand se stramba! Imi plac colajele pe care le faci cu el in diferite ipostaze. Ma fac sa-mi fie si mai dor de baiatul meu si sa-mi para rau ca atunci cand era el mic nu se inventasera inca aparatele digitale. Mi se pare ca am prea putine fotografii cu el de cand era mic :(
    Vor trece greu zilele fara puiul tau, dar fac parte din procesul atat de necesar de calire al unei mame. Trebuie sa invatam sa ii lasam sa zboare :)
    Zile frumoase si vesele va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! ♥
      Nici eu nu am fotografii cu mine si imi pare rau.
      Multumim!

      Ștergere
  3. Cat de expresiv e Andrei! Ce-mi place! Si materialele imi plac:) si poza cu fusta gri foarte tare, as avea si eu curaj sa port dungi:). Zile pline de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa nu ai curaj? Din cauza ca se spune ca cele orizontale te fac sa pari mai grasuta? La cat am vazut in poze tu nu ai probleme mari din acest punct de vedere asa ca nu cred ca te incurca cu ceva dungile. Ia dintr-un raft o bluza, probeaz-o si vezi cum sta. S-ar putea sa iti placa ce vezi.
      Si voi sa aveti dragilor!

      Ștergere