marți, 30 decembrie 2014

Mozaicul lui Decembrie



Cum a fost decembrie? A fost o luna trepidanta ce ne-a tinut in priza si in care totul s-a invartit in jurul sarbatorilor de iarna. Din pacate m-am lasat coplesita de treburile casnice, de straduinta de a face cat mai multe si de tristetea ca nu reusesc cat imi doresc si am sfarsit in a face prea putin in legatura cu ceea ce inseamna cu adevarat aceste sarbatori. 
Cu toate acestea a fost o luna plina de zambete, bucurie si dragoste... o luna frumoasa.

La Irina pe blog veti mai gasi alte asemenea mozaicuri.

Cand am facut mozaicul mi-am dat seama ca nu v-am aratat caciulita pe care am crosetat-o, cea alba cu urechiuse de soricel si ca sa nu ramana lucrurile neterminate pe anul acesta iat-o:


Sa aveti o seara grozava!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Crăciunito, ma bucur sa te mai vad. Cat de lung îți este părul!
    Colajele tale sunt întotdeauna frumoase, asta însă e minunat, vesel, de Crăciun ☺. Atâta nu înțeleg, ce meștereau băieții acolo? Te Îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) De cand ma duc la prietena mea sa imi taie varfurile este mai lung caci eu taiam prea mult din el. :)
      Multumesc!
      Si eu te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  2. Oh, da, acum știu ce făceau băieții, pierdusem postarea precedentă.

    RăspundețiȘtergere