sâmbătă, 6 decembrie 2014

Noiembrie in mozaic

Nu am uitat de mozaicul lunii, pe care de fiecare data il fac cu placere, dar am avut alte lucruri de facut, de spus, de aratat si zilele au trecut.
As zice ca am avut o luna frumoasa cand ma uit la fotografii. Am sarbatorit 8 ani de cand suntem impreuna pe opt noiembrie, ne-am plimbat prin imprejurimi la inceput de luna, am lucrat, am visat, am sperat, am avut parte de fulgi de nea superbi.
Andrei a facut mari progrese la scoala si cu toate ca spune ca nu ii place, este incantat de faptul ca a inceput sa citeasca, sa socoteasca. Ii place la scoala socotitul, religia si ed. fizica. 
Ca de fiecare data am vazut ca luna nu a fost asa cum credeam eu, ci mai frumoasa, mai luminoasa si cu mai multe zambete decat banuiam.


Luna voastra? Cum a fost?
Sa aveti un decembrie superb! Sa aveti o zi grozava!

La multi ani tuturor celor care isi serbeaza astazi ziua de nume!
Apropo de nume: a venit Mos Colaie? Uimitor, dar si mie mi-a pus in papuceii de casa ,pusi strategic langa ghetutele lui Dei, bombonici de ciocolata. De cand am plecat de acasa de la mama e prima data cand Mosul imi aduce ceva. O fi semn ca abia anul acesta am fost cuminte? Orice ar fi, eu il iubesc tare mult pe mosul meu Colaie. ;)

Va pup!

7 comentarii:

  1. Eu nu prea știu cum a fost noiembrie al meu, cred ca ar trebui sa ma apuc și eu de mozaicurile astea ca să-mi fie mai clar la sfârșit de luna ce și cum... Dar stai un pic, abia m-am apucat de jurnălit, s-o luam cu binisorul...
    Ma bucur pentru tine ca ai găsit dulciurele în papuceii așezați strategic, câteodată moșul mai are nevoie și de cate o tragere de mânecă, nu ține și el minte toți copiii cuminți din lumea asta, are și el o vârstă... ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti vor placea mozaicurile la fel cum iti place jurnalul. E benefic. De fiecare data constat ca luna a fost mult mai frumoasa, mai vesela si mai plina decat credeam eu. Mereu am senzatia ca nu am facut nimic in luna ce a trecut si constat cu placere ca nu este asa.
      E prima data cand mosul asta imi pune ceva in ghetute. Inainte avea grija mama. :D

      Ștergere
  2. Definitiv........ luna noiembrie este luna mea...... :))
    Sunt nascuta la început, prima mea zi de nume a fost 8 zile mai tarziu, ca apoi sa o împart cu fiica mea, iar spre sfarsit este ziua de nastere a fiicei mele !!! Mai poate numii cineva luna noiembrie o luna întunecata? :)))
    Caciulita aceea cu fundita roz si urechiuse ma dat gata! Daca se asorta si varstei mele.......... :)))
    pupici, zile cu soare! ☼

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa ma semnez.......!!!
      Mihaela :)))

      Ștergere
    2. :D Si a noastra. In luna noiembrie simt ca viata mea s-a schimbat total in bine.
      Ce de saratori ai! Super!
      Caciulita o voi prezenta intr-o postare viitoare. A fost facuta in ultima parte a lunii si nu am apucat sa o postez aici.
      Multumesc! Si tu sa ai zile minunate! ♥

      Ștergere
  3. Ador mozaicul asta de sfarsit de luna!! Cate lucruri minunate ai facut, doamna!

    De ceva timp am inceput la sfarsit de zi/de luna sa fac un bilant pozitiv al perioadei, cu ce mi-a placut sau ce am reusit sa fac. Efortul este mic dar efectele sunt importante: am mai multe ganduri pozitive, simt incredere mai mare in mine, sunt mai relaxata si parca am spor mai mult la cele ce le fac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna!
      Foarte bine faci. De cand cu mozaicul imi dau seama ca zilele nu trec degeaba.

      Ștergere