marți, 6 ianuarie 2015

Anul acesta...

... spre deosebire de anii trecuti nu m-am mai gandit la bani. Daca in ianuarie 2014 cand incercasem sa gasesc cuvantul anului la altceva nu ma gandeam, acum nu. Nu ca s-ar fi schimbat mare lucru, dar fara sa imi dau seama m-am canalizat pe altceva. Adi mi-a zis ca si el inainte isi facea fel de fel de planuri la 12 noaptea, dar anul acesta a renuntat si poate ca e mai bine asa.
In februarie anul trecut mi-am ales mottoul si mi-am propus cateva lucruri. Recunosc ca multe dintre ele nu le-am indeplinit asa ca anul acesta voi avea acelasi motto:
De dragul celorlalţi pune-te tu pe primul loc!
Sper ca voi ajunge in forma pe care mi-o doresc, sa mananc mai sanatos, sa fac sport si sa fiu mai sanatoasa. Imi doresc din inima sa fiu mai calma, sa nu mai fiu rautacioasa, sa zambesc mai mult si sa nu ma mai plang una, doua pentru orice.
Siiii....
De fapt... de ieri am inceput, dar astazi am gasit aceasta fotografie perfecta. :))
Dieta mea nu este una speciala, ci doar am grija sa nu mai mananc paine (e asa de greu pentru mine caci mananc singura si o paine intreaga la o singura masa daca e proaspata. Daca sunt si cartofi prajiti cu atat mai mult), sa nu mai mananc dulciuri si zahar, sa beau ceaiuri si apa un pic mai mult si sa incerc sa nu mai mananc cu putin timp inainte de culcare. Am inceput sa sar coarda. 
Tot ce imi doresc este sa ma tina si sa dispara chestiile alea inestetice care s-au pus prin diverse locuri. :))  Vom vedea ce si cum va fi.

Voi va faceti planuri la inceput de an?

Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Bafta multa!
    Cine va fi superba la vara?*

    RăspundețiȘtergere
  2. Good luck la tinut dieta!!De maine 07/01 ma alatur si eu!!!Yupiiii la vara o sa fim 2 sirene pe plaja!!!!
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Bafta si tie! E un vis asta cu sirena, dar speranta moare ultima. :)

      Ștergere
  3. Cred in sport si moderatie mai degraba (asta nu inseamna ca eu n- am mancat cartofi prajiti cu paine,ba chiar si cu ketchup si branza ,ori ochiuri,ori si si, plus ceva iuteala,macar sa ma consolez ca se accelereaza metabolismul ;) ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e ceea ce imi trebuie-moderatie si sport. Sa vedem... Pai din cand in cand nu este o problema chiar asa mare, dar mai rarut. Eu recunosc ca am abuzat si am mancat lucrurile acelea des si mai ales seara dupa 7.

      Ștergere
  4. Masa de seara ar trebui luata pe la 6 ,7 cel tarziu.Exista ideea gresita ca ea depinde de programul de somn,insa caloriile de seara se depun.Tocmai de aceea micul dejun este foarte important,practic elimina tentatia de a ciuguli ori de a manca pe saturate seara tarziu.
    Cat despre sarituri ,cu coarda,sau fara,sunt foarte eficiente(pentru cei care n-au vecini ;) ).Aici cate ceva: http://suntsanatos.ro/15-beneficii-pentru-sanatate-ale-sariturilor-3860.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ce e mai important eu sar. :(
      Multumesc pentru link! Sar ori de cate ori imi vine caci inca nu pot face asta un timp mai indelungat dintr-o data. Am coarda la indemana si topai in casa.

      Ștergere