marți, 6 ianuarie 2015

DOBREI VECER,SFATEI VECER,PREIMAITE MUIU VECERU! (Bună seara, Sfântă seara... Primiţi vecera mea?)

Va mai amintiti de postarea mea din seara de 6 ianuarie 2013? 
Avea acelasi titlu. Acasa la Sf. Gheorghe este Ajunul Craciunului in aceasta seara. Se merge cu colindul si cu Vecera. 
Anul acesta nu am mai facut nici cuchea si nici ozvar, dar cu drag m-am gandit la nana mea la care mergeam eu cu Vecera si sunt un pic nostalgica.
Va las aici un colind:


si as vrea sa va urez tuturor celor care abia acum incepeti sa sarbatoriti: Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
Seara buna!

13 comentarii:

  1. Eu nu-mi mai aminteam postarea din 2013, drept pentru care m-am dus pe link și după ce am citit, am mai citit o data cu glas tare sa audă si Corne. El e tare receptiv la mâncăruri noi, sigur ar fi încercat toate noutățile celea pe care eu cu greu le pronunț.
    Dar eu cu siguranță îmi amintesc un alt filmuleț postat de tine cu ceva rude ale tale, sau așa ceva, care cantau la o sărbătoare. Poate tot la asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune si gustul lor nu te-ar fi deranjat nici pe tine. :)
      :) Nu erau rude cu mine, ci niste femei ce s-au nimerit impreuna la o petrecere. Asa sunt petrecerile la Sfintu... oamenii canta.

      Ștergere
    2. La multi ani, Ionică dragă! ☺

      Ștergere
  2. Ce-mi plac cuvintele, parca sunt dintr-o incantatie magica. Placinta as manca oricand, grau cu nuca la fel, salata de peste cu cartofi nu mai zic (shuba cred ca e tot cam la fel doar ca in loc de usuroi are sfecla rosie). Craciun cu bucurie pentru cine sarbatoreste acum:) Tu poti profita sarbatorind si acum:):*, poate primesti si un motanel cadou, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-as trimite eu unul mportocaliu asa de pufoooos, minunat:) dar cum?

      Ștergere
    2. Un pisu portocaliu, ce dragut!! :X
      Daca ar avea cineva drum cu masina de la Iasi pana la Tulcea ... ce fain ar fi!

      Ștergere
    3. Eu sarbatoresc oricum astazi deoarece ma cheama si Ioana. :)

      Ahhh! Ancuta draga ce imi faci tu mie!
      N-am pe nimeni care sa vina din Iasi prea curand. :(
      Mai sper ca il vom gasi prin apropiere. Asa am mai gasit un motanel superb cu ochi albastri, birmanez, dar la Bucuresti. La noi in tara nu este firma pentru transport animale mici.
      Am anuntat pe toata lumea ca vrem si acum asteptam. Ne dorim unul pufos, sau unul care creste mare si greu (ca Shuba)... unul mai deosebit. Daca nu va fi, luam pana la urma un matuc de pe undeva. :)

      Ștergere
  3. Catrinle , cu intarziere iti doresc Craciun fericit! , pe rit vechi , La multi ani! pe 2015 si La multi ani! de ziua numelui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! La multi ani fericiti si tie!
      Mi-ai lipsit. ;)

      Ștergere
  4. La multi ani inca o data, atunci! Si pt ziua numelui, chiar daca a fost ieri, nu stiam ca ai si acest nume frumos!
    Deci esti din Sf.Gheorghe - Delta? Super! Acolo am fost eu in ultimii trei ani, in concediu! �� Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Acolo m-am nascut si crescut pana la 14 ani si ceva, apoi am mers in vacante. Din pacate eu nu am mai fost acolo de vreo 5 ani. E mai la indemana sa mergem la Sulina fiindca satul in care locuim este pe acest brat.
      Si? Iti place, nu-i asa? Banuiesc ca da, din moment ce ai repetat experienta de mai multe ori. :D

      Ștergere
    2. Da, a fost frumos!

      Ștergere