marți, 20 ianuarie 2015

Ieri, se zice...

....ca a fost cea mai depresiva zi a anului 2015. N-am simtit pentru ca am fost prea ocupata. Din aceasta cauza imi plac zilele de luni, pentru ca in aceste zile am treaba mai multa si sunt foarte activa. 
Iar a miorlait Lady noaptea, dar nu am bagat-o in seama si se potolea. Pe la 4 insa a mieunat cu simt de raspundere si pana nu m-am dus la ea nu s-a lasat. Trebuie sa fac cumva sa stea treaza ziua si noaptea sa doarma ca nu prea e ok asa. 
Nici puiucul mic nu dormea fiindca il durea in gat. De ieri zicea ca il ustura un pic si stranuta. Azinoapte insa a inceput sa si tuseasca putin. Dimineata i-am dat lapte cald cu ciocolata si shhhh! galbenus de ou, dar el nu stie. ;) Vad astazi cum se va mai simti. Daca nu e ok vom face o vizita la dispensar sa ma asigur ca nu e infectie sau daca este sa vedem ce facem. L-am oprit acasa deoarece in pauze alearga cu gurita deschisa, transpira si in clasa este frig. El se dezbraca de geaca si sta asa transpirat. Doamna invatatoare nu isi face griji ca lipseste ca nu ramane niciodata in urma cu lectiile, eu avand grija de acest lucru. 
Asa cum am presimtit clasa pregatitoare e clasa I, dar fara scris de mana si usor haotica. Mai are un pic si termina toate literele de tipar mari si mici, de scris si de citit. Scrie cuvinte si propozitii. Deja face socoteli...Nu e nici o problema ca si eu eram de varsta lui cand faceam aceste lucruri fiindca eram clasa I. Doar atat sper sa nu se plictiseasca la anul daca va face aceleasi lucruri. Pe de alta parte ma gandesc ca va face scrisul de mana si va fi altceva. Vom vedea...

Daca tot va fi aceasta postare un amalgam uite si culoarea anului :))

Aceasta culoare imi place doar la lacul de unghii. 

Cea de anul trecut era mai draguta

La par se poarta blond, aramiu, saten inchis, culori puternice, iar eu care am parul saten inchis m-am hotarat sa ma fac bruneta. :)) E clar ca la capitolul culoare nu este anul meu.

18 comentarii:

  1. Multa sanatate lui Andruska! Imi pare rau sa aud ca este racit...
    Pe aici bantuie o afurisita de viroza , multi colegi am bolnavi rau , ce stau acasa.Sper sa nu o fur si eu.
    Pisicuta are nevoie de activitate , nu imi dau seama ce ai putea face...Poate daca ai citi niste informatie pe net...zic si eu...desi cred ca ai facut asta deja.
    Apropos de culoarea anului , Marsala....Vorbeam anul trecut cu o prietena despre aceasta culoare.Saptamana trecuta , in weekend , vad reclama la Sephora legata de culoarea anului: rujuri , farduri , creioane...sti tu! Iti dai seama ca m-am entuziasmat ,mai ales ca e o culoare ce ma prinde si imi si place.Ii arat lui Mariusache si hai la Sephora sa ne uitam si noi , eu cu speranta de un ruj bengos , iti dai seama. Ce crezi? Nici vorba de produse in magazin( halal treaba!) , ci urmeeeaaaza , sa apara , sa fim bine intelesi. Este culoarea anului 2015 , da? ( dar acum in ce an suntem , pacatele mele?) si ca produsele urmeaza sa fie aduse...adica ce batuta in cap eram eu. Si-a intrebat temator : dar de ce puneti reclama , pe net? Pai asa , sa se stie....Mno , ca la noi la nimeni.
    Si ii povesteam asta unuia din colegii mei "minunati" si el , mai umblat prin lume decat tolomaca de mine , zicea ca Ungaria , Austria , Gemrmania si cine stie ce alte tari europene , magazinele sunt pline , deja , de produse in culoarea anului.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Sper sa nu fie asa de nasol, ci sa treaca repede cu tratamente usoare.
      Am citit pe net ca pisicile pot dormi 13-18 ore pe zi. Am inteles treaba cu felinele ce dorm ziua si au activitate noaptea. Nu-i bai, dar sa ma lase pe mine in pace. Sa smotoceasca ce are de smotocit, sa se plimbe, dar sa nu ma mai miorlaie ca sa o mangai si s-o dragalesc in crucea noptii. :))
      Ce sa facem Ana? La noi se vand pana si monstrele si daca vor aparea abia la anul sa nu te mire. :D

      Ștergere
    2. Nu ma mai mira nimic....din pacate!
      Sper sa apara ,ca sunt curioasa...dar nu stiu daca ma va trage ata sa si cumpar...Deh , si io ca pisicile , curioasa pana la cer si inapoi :))))))))))))))))))
      Noua ne-a facut bucata , domnul jivina , ieri.... :))) Ne-am speriat , dar ne-a trecut! Un motanel zvapaiat!

      Ștergere
    3. Rujul si oja in aceasta culoare cred ca e faina tare. Mie lacul de unghii asa imi place enorm.
      Am citit :))))

      Ștergere
  2. Of, îmi pare rău de micuțul tau, știu cum e cu durerile astea in gat. Eu nu mai am amigdale de pe la 5-6 ani, ca asa era pe vremuri, aveai doua trei episoade de amigdalita pe an, te trimiteau la chirurgie. Eh, și sa vezi belea, ce dacă nu mai am amigdale?, și vara dacă beau apa mai rece începe întâi sa ma usture în gat și dacă nu iau masuri începe sa ma doară pana când rămân fără glas. Deci știu ca nu e asa un... mizilic durerea în gat. Uite, îți zic ce am făcut eu ultima oara, dar doar dacă promiți ca nu razi... Ca unii mai fitosi au ras, au și făcut mișto de mine ca am adus mămăligă la rang de medicament ☺Eu îți zic ce tratament băbesc îmi aplica mie mama, unul ce-mi plăcea, nu ma refer la cataplasme d-alea cu cartof sau ce știu eu ce. Zic de terci de mămăligă cu unt și miere. Adică pui apa ca de mămăligă numai ca mălai pui mult mai puțin, iese asa o fiertura ce se poate bea. După ce o pui în cana adaugi puțin unt și o linguriță de miere. Nu știu dacă are efect de durata dar pe moment simți cum îți calmează durerea. Ca impresie, la noi în familie unul nu a vrut sa se atingă de acest leac băbesc, unul a gustat și a zis "e bun dar sa nu îmi mai dai", unul s-a extaziat și mi-a cerut sa ii fac chiar și atunci când nu avea nimic, ca e prea bun, e ca o prăjitură, eu nu ma pun la socoteala, ca sunt subiectiva. Mie-mi aduce aminte de copilărie și de mama deci îmi place de mor!
    Despre pisicuța... vad ca aveți bebeluș în toată regula, cu plâns noaptea și toate cele. Probabil e încă în perioada de acomodare, i-o trece când s-o mai obișnui cu noua ei casa, zic și eu, care nu ma pricep la pisici.
    Copii sănătoși și pisici cuminți sa aveți! Bine, și invers! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din punctul meu de vedere suna bine ce zici, dar cum il cunosc pe Dei sigur nu ar vrea. In afara de ciocolata calda (lapte cu cacao) nu bea nimic cald.... niciun ceai, nimic. E foarte reticent sa guste lucruri noi asa ca... Nu stie de oul din ciocolata ca ltfel n-ar fi vrut nici sa guste. Vad ca este mai bine. Tusea a incetat, vocea e mai ok si nici nu se mai plange ca il doare. Vedem...
      Multumim!

      Ștergere
    2. si eu fac din astea, daca mi se pare ca ar fi vorba de ceva la gat, raguseala sau altele: de la primele semne un lapte cu miere si cioco/cacao (pt a acoperi gustul de galbenus) si mai pun putin unt. Combinatia lapte cald, unt, ou, miere ne-a salvat si de 4 ani nu mai stim ce e raceala.


      Insanatosire grabnica.

      Cat despre culoarea anului, eu am o orhidee asa :)

      Cat despre pisica: obisnuieste-o ziua sa umble si noaptea va sa doarma. Adica sa o alerge flacaul ziua, sa iasa afara ziua, da-i un ghem, etc. dar noaptea nu ii da atentia care o cere - cat timp are acces la apa/mancare/ nisip ii ajunge. A noastra se trezea pe la 5 dim., se juca putin (la batranete doar dadea o tura pe la crantzanele) si gata, niciun miau niciun pas.

      Ștergere
    3. N-am avut miere asa ca am pus un pic de zahar.
      Multumim!
      Se pare ca trebuie sa ma las de crescut flori asa sensibile caci nu sunt talentata la acest lucru.
      Nu are cum iesi afara deoarece fuge, nu o intereseaza joaca asa ca flacaul nu are ce fugari. Dooooaaarme toata ziua si nu o pot trezi nicicum. :)) Daca nu o bag in seama miauna pana ma scoate din minti. O sa ii treaca toate.

      Ștergere
  3. Sanatate multa la copilas.Imi place culoarea anului,m-am interesat si eu din timp ce se va purta anul asta cu toate ca nu prea cumpar haine ,pana nu slabesc nu iau nimic:).Catrinel,sa stii ca pisicile asa fac,si am mea doarme ziua iar noaptea zgarie,rontaie,numai sa nu taca,chiar ca ma simteam si eu atunci ca si cand as avea bebelus,dar noi de o vreme o scoatem afara noaptea si si-a facut culcus in fan:),La tine nu stiu ce sa zis,s-ar pierde daca nu cunoaste zona,dar o sa gasesti tu o solutie pentru asta,sunt sigura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Nu avem cum s-o scoatem afara ca vrea sa fuga si sunt atatia caini liberi prin curti... Nu merge. Vreau doar sa nu ma miorlaie si in rest faca ce-o vrea... Ei! nu sa distruga casa... :))

      Ștergere
  4. La culoarea parului ma prinde ca sunt deja blonda!culoarea anului MARSALA, nu pot sa spun ca-mi place la nebunie!Culoarea anului trecut da imi place , chiar foarte mult!Multa sanatate celui mic!IMie mi-au fost scoase amigdale&polipi de la varsta de 4 ani, pana in acel moment fiind mai tot timpul cu amigdalele umflate&febra mare&otita, si penicilina injectabila-care ustura ff. tare!Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut cea de anul trecut. :D
      Multumesc! Si sotului i-au fost scoase. andrei a avut doar o data probleme cu gatul pana acum.
      Pupici!

      Ștergere
  5. Cand eram mici mama ne facea sodou ('lapte de pasare')-peste 1 galbenus frecat cu putina sare si 1 lgt miere/2 lgt zahar se adauga 1 cana lapte fierbinte,eventual si 1 pliculet vanilie.Sau terci de mamaliga (o mamaliguta mai fluida), indulcit si cu un cubulet de unt; cu terciul se pot face si cataplasme( se aplica pe piept,cat de fierbinte posibil, in strat de ~2 cm).
    Dar e bun si un gris cu lapte fierbintel, servit cu scortisoara si miere(o combinatie curativa,inclusiv pentru raceli,cele doua se pot servi si pe paine cu unt, in clatite ,ori in ceai de busuioc/cimbru/cimbrisor/salvie/tei).
    Cartofi fierti in coaja ,curatati si serviti cu sare ,piper,un strop de suc de lamaie ,un strop ulei masline, ierburi(patrunjel,busuioc,oregano,cimbru) ;cataplasme cu cartof fiert , zdrobit si invelit in tifon,pus pe piept ;cataplasme cu cartof crud,nescurs .
    Cataplasme cu sare grunjoasa stropita cu suc de lamaie ,puse intr-un saculet ,aplicat pe gat.
    Cataplasme cu musetel infuzat,cu tot cu lichid.
    P.S.
    Solutii se gasesc,depinde si de copil,de gusturi /ifose :) .Si acum ca aveti si "mofturi feline" in casa, Andrei va avea cu cine concura ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LApte de pasare nu era cu albus de ou batut spuma?
      Multumesc pentru toate ponturile! Slava domnului inca nu e nevoie caci este suportabil si doar mai tuseste din cand in cand, dar sunt bune de tinut minte. Mersi!
      Ifose? Cam multicele :D

      Ștergere
  6. Ba da,se adauga bulgarasii de spuma peste sodou,scuzati .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am incercat niciodata, dar am inteles ca e tare bun.

      Ștergere
  7. Este bun,dar lui Andrei i-ar trebui doar cu galbenus(sodou);laptele de pasare avand albus se serveste rece,de la frigider.

    RăspundețiȘtergere