vineri, 9 ianuarie 2015

Jurnal

Usor, usor... pe nesimtite a trecut si saptamana aceasta. Andrei a stat acasa asa ca am avut zile pline. Am facut o gramada de teme ca nu cumva sa ramana in urma si sa ii fie greu dupa aceea. Nu stiu de ce mi-am imaginat ca voi avea destul timp chiar daca Diiucu e acum la scoala si nu la gradi. Timpul meu s-a imputinaaaat si e din ce in ce mai greu sa lucrez ceva de mana, dar nu ma las. 
Daca e vineri atunci este jurnal.
♥Afara ...
e urat tare. Bate vantul ingrozitor, e innorat si nu este lumina prea multa. E cenusiu.
♥În casa ...
am facut ieri curat asa ca totul e acum la locul lui. Andrei se mai joaca un pic pe jos cu soldatei, tancuri, elicoptere si dinozauri.
♥In bucătărie ...
este un pic de carne de pasare de curte la dezghetat pentru o ciorba si niste carne de porc cu care voi face... Sper ca imi va veni o idee faina. am incercat zilele acestea sosul de mustar cu smantana si in combinatie cu cartofii fierti mi s-a parut grozav.
♥Mă gândesc ...
ca este cazul sa fiu optimista, sa nu mai iau totul in tragic, sa ma plang mai putin... deloc. 
♥Imi doresc ...
foarte, foarte tare sa slabesc, sa scap de grasimea asta ingrozitoare de pe abdomen.
Imi mai doresc  sa gasim cat mai curand pisoiul mult dorit.
FOTO




♥Ce mai mesteresc ...
M-am apucat de un fular cum e la moda acum (infinity scarf) pe care vreau sa il fac cadou unei fetite. Il tricotez circular si sper din toata inima sa ii fie potrivit ca masura.
♥Citesc ...
povesti, programa scolara pentru clasa pregatitoare, abecedarul de pe vremea mea...
♥Ascult ...
cum curge apa la flori caci Andrei le uda. Mai devreme scotea niste sunete ciudate... de dinozaur.
♥Imi plac ...
gecile de piele





♥Ieri...
am fost un pic obosita. 
♥Astazi ...
fac lectii cu Andrei, mancare si tricotez.
♥Maine...
va fi probabil ca azi. :D
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Pot visa, nu?



Sa aveti un sfarsit de saptamana grozav!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Pisicile alea sunt....tot jurnalul tau! :)) Imi plac maxim iar albastra de Rusia este minunata! Desi si Main Coon imi place maxim,maxim , dar si norvegiana de padure...da , recunosc ca si short hair-ul englezesc e bestial...aia din reclama cu pisoiasul care isi cauta stapana(pe mamii) in dulap,pe sub pat si o gaseste dupa o carte... :))))
    Si pana una alta , as zice sa incepi sa te impaci cu tine insati si sa te accepti asa cum esti...Pozele cu burti goale si chiloti dantelati se incadreaza perfect in categoria photoshop... :))))))
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Nu e Albastra de Rusia cea din imagine, daca la ea te referi. Albastra de Rusia are aceeasi culoare, dar e mai subtirica, cu boticul mai ascutit si ochi verzi. Cea din poza e un short hair englezesc gri. :) Labutele de pisi sunt cele mai minunate. Daca as putea mi-as lua un tigru, poate o pantera neagra sau o leoaica; dar nu se poate asa ca ma voi multumi cu un motanel. :D

      Eu cred totusi ca se poate sa arat mai bine cu un pic mai multa vointa si mai putina delasare. :D Nu am probleme mari de greutate asa ca nu trebuie sa scap de prea multe kilograme. Acum doi ani am reusit, dar am inceput sa mananc iar paine multa si ciocolata cat incape.
      Si eu te imbratisez! ♥

      Ștergere
  2. Oh, vad ca ți-ai făcut bine lecțiile, deosebești pisicile după... botic. Adevărul e că arată dulce de tot ghemuletele pufoase din poze. Și cu gecile de piele m-ai nimerit. Din liceu visez la una, nu știu de ce nu mi-am luat pana acum, cred ca îmi place mai mult sa le vad îmbrăcate de către altcineva decât de mine. Adevărul e ca nici nu am probat vreuna care să-mi vina mănușă.
    De visat poți sa visezi la ce vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintotdeauna am fost indragostita de pisici. Daca sunt pufoase sau... grasane (de talie mare) si lingusitoare le ador.
      Imi plac gecutele care se poarta acum fiindca nu sunt bufante.
      Sper totusi sa nu ramana doar un vis; macar o parte sa se implineasca si sa mai slabesc un picut din burta asta uratica.

      Ștergere
  3. Tot Subita e cel mai comod pisic din lume:)), dar mie mi-ar placea o persana gri, pufoasa si cu personalitate asa dragastoasa si fina... Si mie imi plac gecile de piele in special cu rochite:), dar si cu pullovere pe gat sau fulare mari si cizme de calarie toamna. Eu acum nu-mi permit decat cu rochite:)) si cu camasi mai lungi peste blugi... Week-end cu bucurie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea sa avem peste cateva luni un pufulit dragutel! :D
      Imi place cum iti place tie. ;) La fel si cu gecutele de blug.

      Ștergere
  4. Draga mea eu iti doresc timp si rabdare sa realizezi tot ce iti doresti...
    Imi place pisoiul gri-cenusiu...este adorabil si sper sa gasiti si pisoiasul vostru potrivit pe care s ail flocositi si sa il iubiti...
    Ma intreb cum te vei intelege tu cu el...sau el cu tine...soricelule...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ghemulet drag!
      Am mai avut si ne-am inteles bine... Ei! Se mai lingea cateodata pe botic, dar in rest il hraneam bine si eu scapam. Voi face la fel si acum :)))
      Te pup si eu!

      Ștergere
  5. cu tristete si eu remarc timpul diminuat de cand a inceput copilul scoala. Si e f. obosita...iar cu asta nu stiu cum sa jonglez. Am renuntat aproape la toate extra activitatile doar sa aiba timp sa isi revina cu odihna si joaca si sa se plictiseasca de atata joaca :))


    Cu pisicile, toate sunt superbe!!! eu sunt alergica asa ca...doar ma uit la ele, mai scarpin una in cap cu varful unghiei si asta e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am senzatia ca li se cere din ce in ce mai mult. Cand eram profesoara am facut cu cei de-a V a un exemplu de test pentru primele examene de capacitate de clasa a VIII a. De atunci m-am intrebat daca ei au evoluat chiar atat de mult sau tragem noi prea mult de ei...

      Chiar ieri spunea Andrei ca e foarte trist sa iti placa pisicile si sa fii alergic. :)

      Ștergere