vineri, 16 ianuarie 2015

Jurnal

Daca e vineri atunci este jurnal.
♥Afara ...
e caldut, dar este intunecos. Nici nu iti vine sa cobori din pat. 
Cand m-am uitat in urma lui Dei cum mergea un pic aplecat in fata, cu ghiozdanelul in spate si capul in jos mai ca imi venea sa il chem inapoi si sa il bag sub plapumioara. De ce nu ii lasa oare pe astia micii sa inceapa orele de la 9, 10?
♥În casa ...
nu mai avem bradul si decoratiunile. Le-am strans ieri. Voiam sa le mai tinem pana la sfarsitul lunii, dar sosul a insistat.
♥In bucătărie ...
am facut ieri parjoale. Astazi voi scoate niste carne de la congelat si voi vedea ce fac mai tarziu.
♥Mă gândesc ... ma intreb
de ce unii considera ca inteligenta, desteptaciunea, cunostintele se masoara in ani si cred ca intr-o discutie contradictorie pe un subiect ei au acest atu, iar varsta lor constituie un argument destul de solid pentru a-ti inchide gura si a lua pozitia ghiocel.  Daca ii pui cartea pe masa si demonstrezi nici atunci nu va ceda si te va considera nepoliticos fiindca poate pui patima (cam multa ,e drept, ca doar stii ca ai dreptate) cand explici si vorbesti mai tare. Nu va spune niciodata Da, ai dreptate., ci eventual se va uita pe langa tine si vei pica de papagal ca esti bine informat, dar prost crescut.
 
♥Imi doresc ...
pisi sa se adapteze la noi si sa nu faca nici o traznaie caci am fost avertizati.
   
Imi mai doresc sa ne fie bine si sa ne echilibram din anumite puncte de vedere. La dragoste stam bine.
 
♥Ce mai mesteresc ...

Tricotez cu drag si spor bluzita mea raglan. A inceput sa capete forma si imi place. Sper sa o termin si sa nu o abandonez. De ce tineam eu minte ca tricotatul merge greu si e plictisitor? Nu e deloc asa si imi place.
♥Citesc ...
Fiul risipitor Radu Tudoran. Imi place
♥Ascult ...
un sforait si nu spui al cui. Biiine! E cineva care a stat pana tarziu tare ca sa mestereasca ceva destul de important ca sa merite mai bine de jumatate de noapte pierduta. Doar noaptea e liniste... Telefonul nu suna, nevasta nu te cheama la masa sau sa ii faci vreo treaba...
♥Imi plac ...
perlutele, dar nu stiu daca stiu sa le port. :)
FOTO
inelele



♥Ieri...
am fost foarte agitata, emotionata, nerabdatoare, dar seara am primit o veste buna si lucrurile s-au aranjat cum nu se putea mai bine. 
♥Astazi ...
vine pisiiiiii. De abia o astept! 
♥Maine...
nu am niciun plan. Mi-as dori sa gasesc o idee de mancare facuta astazi si pentru maine si sa stau toata ziua sa tricotez.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
poate mai tarziu? :)

Sa aveti o zi faina!
Va puup!

10 comentarii:

  1. iee, abia astept sa pui poze cu pisi!si ale noastre tot sange de angora turcesti au, cea neagra a pastrat caracteristicile rasei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat mai bine si mai degraba are ceva de norvegiana de padure. O fi vreun metis. Am discutat cu doamna care o are mai mult si nu mi-a zis rasa pentru ca la dansa a aparut acum doi ani foarte speriata.

      Ștergere
  2. Imi place mult poza cu unghiile scurte negre:)), cam asa as vrea sa arate si mainile mele, cu toate accesoriile:). Vai vine pisicutzaaaaaaa, ce fain:*, abia astept poze, numai sa nu o stresati. Cand l-am primit pe Shuba nici nu ma uitam la el de frica sa nu-l stresez:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte faina intr-adevar.
      N-am stresat-o aproape deloc. :)

      Ștergere
  3. Deci pana la urma nu te-ai lasat? tot vei fi un soricel cu pisicel?!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu sa ma las?! Cand imi doresc cevaaaa si mai ales daca tine de sufletel...Ce pisicel? E ditamai pisica. Acus pun poze.

      Ștergere
  4. Aveti pisica!!!!! Abia astept sa o vad! Perlele sunt preferatele mele cand pot imi cumpar cercei sau inele.....am cateva din cauza asta. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere