vineri, 23 ianuarie 2015

Jurnal

Cand a trecut si saptamana aceasta? Cand a trecut... (aproape a trecut) luna aceasta?
In fine. Ce conteaza? Azi avem  jurnal.
♥Afara ...
e placut si daca nu ar fi atatea noroaie pe strada ar fi chiar grozav.
♥În casa ...
am facut curatenie. Andrei se uita la Scooby Doo, eu pierd vremea la calculator, iar pisica dormiteaza dupa fotoliu.
♥In bucătărie ...
fierbe ciorba de porc cu marar si o vom manca cu smantana. Pentru Adi si Andrei mai tarziu voi face un pic de friptura. Astazi ma gandesc sa fac o prajitura cu mere si glazura de ciocolata.
♥Mă gândesc ... ma intreb
sa topesc din ciocolata pe care nu o mai mananca nimeni ca sa fac glazura.
♥Imi doresc ...
sa am mai multa ambitie in ceea ce priveste aspectul meu.
si...
o bucatarie alba
sursa
♥Ce mai mesteresc ...

In continuare tricotez, dar voi lua o pauza ca sa fac ceva pentru un schimb la care voi participa pe forumul Tomnarella.
♥Citesc ...
inca Fiul risipitor Radu Tudoran. 
♥Ascult ...
desenele animate.
♥Imi plac ...
tatuajele. 
Nu am niciunul, in caz ca va intrebati. :D Nici nu mi-as face unul oricat de mic pentru ca dragul meu nu le suporta.
♥Mi-ar placea sa port...
 blanita :)

♥Ieri...
incerc sa imi amintesc ce am facut si nu prea reusesc... ordine, lectii cu Dei, mancare, cateva randuri la bluzita... Zilele asa trec.
♥Astazi ...
am primit cosuletul lui Lady. E foarte dragut. 
♥Maine...
este sambata, stiati? :))
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Nu. Inca nu m-am saturat sa o fotografiez.

Sa aveti o zi faina!
Va pup!

19 comentarii:

  1. Si mie imi plac tatuajele, chiar ma gandeam sa mi fac unul:), apoi am vazut ca atunci cand faci rmn te intreaba de tatuaj - daca are nusce pigmenti metalici risti sa te arzi, plus ca imaginile sunt total irelevante..., asa ca daca faci tatuaj ar trebui sa fie pe mana/picior nu pe trunchi:). Eu mi-as face pe incheietura mainii:), mi-ar placea un puf de papadie sau un cuvant, sau...pentru fiecare om care moare din familie/prieteni ma gandeam sa mi fac o mica randunica in zbor, si, la fiecare plecare sa mai adaug una. (dupa ce a murit bunica mea m-am gandit, ca mi-ar placea:). Imi place mult poza cu pisicutza, pupici.Si eu am folosit ciocolata la niste biscuiti, din acelasi motiv:). Imi place bucataria, desi blatul alb si stralucitor ma inspaimanta - am senzatia ca numai cu puf-pufuri si hartie arata asa. Imbratisari, spor la lucru:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te interesezi la salonul de tatuaje ce pigmenti folosesc si care si cum functioneaza. Nu se intampla acest lucru cu orice tatuaj.
      Andrei a mancat prajitura cu o megapofta. Am scapat de niste mere ce nu mai erau asa oachese si de globurile de ciocolata.
      Nu trebuie sa te inspaimante caci nu cred ca e mult mai pretentios decat unul inchis la culoare. La cel inchis ma enerveaza darele care raman si care trebuiesc frecate bine.
      Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  2. Catrinel,imi plac atat de mult bucatariile albe si ij general mobila alba....de foarte mult timp imi doresc un coltisor cu mobilier alb si totul in jur sa fie asa mai vintage am sa ma apuc sa vopsesc o mobila veche pe care nu o mai folosesc si am sa-mi amenajez acest coltisor ,... mobila din casa nu am cum sa o schimb ,e prea noua,chiar daca imi doresc asta,doar ca nu merita sa stric atatia bani pentru un moft.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la amenajat coltisorul alb. De vreo doi ani tot incerc sa imi fac curaj sa vopsesc un dulap... Sper anul acesta sa am.
      Si eu regret acum ca nu stiam ce gusturi am cand am ales mobila. Acum e tarziu si incerc sa o mai schimb prin accesorii. Poate candva o voi schimba...

      Ștergere
  3. Ce atitudine la pisicul vostru, măi, măi... Se uita pe geam? Își face un plan de evadare? Sau s-a obișnuit la oamenii ei de companie? Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe geam... S-a obisnuit dar cred ca tot isi face planuri de evadare. Puuuupici!

      Ștergere
  4. Tot ciorbita, friptura si prajitura se anunta si la mine, dar abia miine!! Azi am mincat paste si 10 bucati de kiwi. Nu stiu ce am in ultima perioada, dar maninc la fructe, cit pentru o familie cu 4 copii. :)))

    Bucatarie am deja, asa ca nu-mi mai ramine decit sa ma gindesc la un dormitor alb. Au inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult lucurile simple. Camerele prea incarcate de mobila parca ma apasa... la fel si exageratul cu decoratiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bine ca mananci atatea fructe.
      Esti norocoasa. :D Si eu simt la fel...

      Ștergere
  5. Acum cativa ani ma uitam la "Miami Ink", pe TLC. Era o emisiune, de fapt un fel de reality show, despre un salon de tatuaje din Miami. Ma uitam pentru ca eram fascinata de felul in care tatuau doi artisti de acolo (Chris Garver si Kat von D). Majoritatea oamenilor ce-si faceau un tatuaj aveau o poveste, incercau sa-si aline durerea unor pierderi sau propria suferinta printr-un tatuaj. Emisiunea aceea m-a ajutat sa judec oamenii mai putin, sa-mi stapanesc mintea care e tentata sa-si formeze o parere despre cineva, dupa aparente.
    Tatuajele finute, feminine, imi plac si mie, totusi am cateva motive pentru care n-o sa-mi fac niciunul.
    Poate o sa razi, dar mie mi se pare ca pisicuta seamana cu Andrei in ultima poza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am urmarit o vreme emisiunea aceea ,acum nu stiu daca mai este,de fapt le umraream cam toate de pe acel canal mai ales cand eram singura acasa.

      Ștergere
    2. Si eu am urmarit acea emisiune cand aveam "cablu". si mai urmaream si L.A. Ink. Imi placea Kat von D si Ami James. Cat de serioasa era de fapt toata acea afacere!
      :)) E amuzant ce spui. Uneori animalutele seamana cu stapanii lor.

      Ștergere
  6. Vreau si eu o bucatarie alba!!!De fapt vreau in toata casa sa predomine albul!!!De vreun an tot pritocesc si planuiesc sa vopsesc in bucatarie dulapurile albe dar pana in prezent este in faza de plan!!!Tatuaje am 2,un mic mic spider pe gat sub urechea dreapta putin in spate, si un tribal mare pe mijloc (la sale).

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau la fel. :D Poate ni se va implini visul vreodata. :)
    Ideea paianjenului imi place.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa aveti o saptamana excelenta , dragilor! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Bucatarie alba imi place grozav,cu toate ca ,dupa mine, bucataria este un spatiu calduros , caruia i se potriveste culoarea. Bucataria voastra cred ca se vrea in ton cu 'miez pufos'(de care imi era dor).

    Dar cum se impaca dragostea de Lady cu blanitele? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se impaca foarte bine fiindca nu vreau neaparat blanita naturala...

      Ștergere
  10. Am inteles,asta nu poate decat sa ma bucure :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat de frumos sunt facute unele blanuri artificiale ar fi si pacat... :)

      Ștergere