miercuri, 28 ianuarie 2015

Miercuri din nou

De data aceasta e o miercuri fara Yarn Along pentru ca la bluzita mea tip raglan nu am mai lucrat. Intr-o seara mi-au transpirat mainile si atat ce a scartait firul pe andrele ca l-am aruncat cat colo si nici nu mi-a mai venit sa lucrez.
Insa acum brodez obiectul handmade pe care il pregatesc pentru partenera mea de la schimbul organizat pe forumul Tomnarella, ce are ca tema dragostea. Cum stiu clar ce culori nu ii plac partenerei mele, am decis sa fac ceva care sa imi placa si mie si sper ca ii va placea si ei. Nu prea am reusit sa imi fac o parere clara despre ce stil si gusturi are desi am cercetat. Sper sa le nimeresc. :)




Astazi m-am facut bruneta albastrui. Am primit vopsea profesionala la schimb pentru o caciulita crosetata. Fain, nu? Sunt asa de incantata. Doar Andrei este suparat fiindca el voia sa ma fac roscata precum Sam din Spioanele. Cum? Nu stiti cine este? Dati click pe Sam. :)) In plus voia sa vada cum ma vopseste prietena mea, iar ea a venit cand el era la scoala, deci dubla suparare. Si asa mi-a zis aseara cand a auzit ca ma voi face bruneta Dar tu esti bruneta deja! Poze? Neeee... Eu in fata aparatului stau rar. Poate weekendul acesta, dar ma mai gandesc. :))

Va pup! Fug la brodat. ;)
Sa aveti o zi splendida!

22 de comentarii:

  1. foarte frumoasa broderia!

    Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia sa te vad...Io-s sigura ca esti demential de faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee! Nici chiar asa. :)) Multumesc oricum pentru votul de incredere. :D

      Ștergere
  3. Frumos mesajul, modelul si culorile!
    Mult spor! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumos iese! Si eu m-am apucat intr-o vreme sa brodez un citat, dar am renuntat ca imi iesea tare urat, mai ca m-as reapuca acum cand vad cum ar trebui sa iasa:)). Imi place foarte mult si cred ca si celei ce il va primi. Imi pare rau pentru pulloverul tau ca e abandonat, avea culorile foarte frumoase. Mie mi-a luat ceva vreme sa nu mai suport firele ne-naturale, care au mult poliester - in primul rand se scamoseaza foarte repede si e pacat la ce munca se depune (cel putin mie imi ia o vesnicie sa termin ceva...). Imbratisari negra:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Vedem cum va fi si dupa spalat... Nu stiu daca asa trebuie sa iasa, dar cred ca secretul sta in pasii mici, mici ca sa iasa liniile curbe la scrisul de mana.
      Sper ca ii va placea fiindca nu mi-am dat seama ce stil prefera. Merg un pic orbeste.
      Nu l-am abandonat de tot, dar acum sunt ocupata cu schimbul si atunci chiar era aiurea rau cum scartaia.
      Te pup!

      Ștergere
  5. Frumos mesaj,frumoasa broderie.Spor(si lui Lady,la tors si insirat gheme ;) ) !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce broderie frumoasa! Pacat ca nu particip la acest schimb! Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tableta asta iar mi-a "mâncat" comentariul :(. Ziceam, printre altele, ca m-a emoționat cusăturica ta. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa, m-a încălzit pe interior, nu știu cum sa explic... Are o delicatețe și o gingășie emoționante. Îmi place foarte mult!!!!

      Ștergere
  8. Ce mesaj frumos, imi place tare mult!
    Si inimioara care il incadreaza e tare draguta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper sa ii placa si partenerei mele de la schimb.

      Ștergere
  9. Broderia asta minunata a ajuns la mine si nici nu am cuvinte sa descriu cat de mult m-a incantat nu doar broderia ci tot ce am primit impreuna cu ea. Multumesc mult Catrinel. Si daca m-ai fi lasat pe mine sa aleg nu as fi putut asorta culorile si absolut totul mai bine decat ai facut-o tu.
    Mesajul din broderie se potriveste perfect cu o vorba a sotului meu : "in tot ceea ce faci sa pui multa, multa dragoste".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult, mult, mult de tot. ♥ ♥ ♥ Am lucrat cu mare drag, cu speranta ca iti va placea.

      Ștergere