vineri, 2 ianuarie 2015

Primul jurnal din an

Inceput de an... Primul jurnal al acestui an... 

♥Afara ...
e frig. Totul este inghetat si pe ici, colo inca este zapada.
♥În casa ...
totul este la locul lui, este curat si un pic racoare caci inca nu s-au incins foarte bine caloriferele.
♥In bucătărie ...
sunt cateva farfurii de la cina tarzie pe care am luat-o cu sotul meu. Nu stiu ce voi face de mancare mai tarziu. Mi-e pofta de o ciorba.
♥Mă gândesc ...
cu optimism la anul ce se asterne la picioarele noastre.
Ma gandesc ca vacanta aceasta a fost binevenita. De mult timp nu am mai zambit dimineata, de mult timp nu a trecut o zi fara sa tip... Toti am avut nevoie de aceasta pauza. Mi-e dor de puiucul meu, dar e asa de bine sa ma simt odihnita!
♥Imi doresc ...
in 2015:
•sa ma rog mai mult
•sa zambesc si sa ma joc mai mult, sa tip mai putin
•sa ii citesc lui Andrei mai mult
•sa fiu mai dulce
•sa nu mai fiu atat de exigenta
•sa nu ma mai compar cu altii
•parerile negative ale celorlalti si vorbele lor sa nu ma afecteze
•sa citesc mai mult
•sa invat din nou franceza
•sa nu il mai cicalesc asa de mult pe dragul meu
•sa ma obisnuiesc sa beau apa
•sa fac sport
•sa slabesc si sa arat bine
•sa nu mai manac atata paine si dulciuri
•sa am mai multa rabdare
•sa termin macar ia inceputa 
•sa mesteresc mai mult
♥Ce mai mesteresc ...
Vreau sa fac niste mici daruri si apoi sa ma reapuc de ie.
♥Citesc ...
un siropel imprumutat de la o prietena.
♥Ascult ...
o voce ce mi se pare superba si ma linisteste foarte mult
♥Imi place ...
roz :)
SURSA FOTO
SURSA FOTO
SURSA FOTO
SURSA FOTO
SURSA FOTO
SURSA FOTO
SURSA FOTO
♥Ieri...
a fost frumos. 
♥Astazi ...
poate reusesc sa mesteresc ceva.
♥Maine...
va fi sambata. :))
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
in cazul in care nu ati vazut-o pe celalalt blog

Sa aveti o zi superba!
Va pup!

14 comentarii:

  1. Cu speranţa că anul nou va fi mai bun decât bătrânul 2014, îţi trimit o mie de urări de bine însoţite de îmbrăţişări şi îţi urez un An Nou Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți doresc sa bifezi toate punctele listei cu "Îmi doresc", și dacă nu, nu e nicio nenorocire, nimeni nu e perfect! ☺
    Și mie îmi plac cămășile în carouri, iar fetele mele le adora (le-a adus mosul), toate avem acum. Presupun ca pentru cămăși ai postat pozele și nu pentru blugii cu găurile, pe alocuri ditamai găurile, despre care am gândit în primul moment ca tare le-aș mai "corecta" în Photoshop ☺
    An plin de bucurii să-ți înceapă, Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ce fete norocoase! ;)
      Ba sa stii ca gaurile nu ma deranjeaza deloc. Eu port cu placere blugi rupti inca din liceu. :) Bunica o data dupa ce eu m-am chinuit o groaza sa imi gauresc niste blugi (trebuiau sa para invechiti), ca nu se gaseau asa ca acum, s-a chinuit sa ii coasa fiindca a crezut ca s-au deteriorat. :))
      Multumesc! Si voua la fel!

      Ștergere
    2. Măi, nici eu nu am nimic cu blugii cu rupturi, ba chiar i-am făcut unii Mariei, i-am și pictat, i-am și frecat cu o piatră de polizor ca să pară că găurile au apărut prin tocire nu prin tăiere, dar alea prin care poți vârâ o varză parcă sunt prea de tot... ☺

      Ștergere
    3. Mda! La asta ai dreptate. Arata cel putin ciudatel. :D

      Ștergere
  3. Ce peste urat:)), presupun insa ca este foarte foarte bun si mai presupun ca e o stiuca:). Cate presupuneri - eu ma duc in supermarket si cer pestele curatat si fara cap (daca il curat de solzi acestia sunt si pe tavan, nu suna prea bine...). Dar gaini pot taia (cu securea pe trunchi)si curata (si transa).
    Ce-mi place lista ta! sa te ajute Domnul sa te tii de ea. De slabit...eu chiar trebuie sa slabesc, dar nu stiu cum sa fac (sport nu pot pentru ca ma doare:)) lenea), un regim alimentar ramane singura solutie. Imbratisari, week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am privit niciodata pestii din punct de vedere estetic :)) Iti spun un secret: eu nu curat peste. :D Imi place sa jumulesc gaini, dar cand e vorba de maruntaie ma bazez pe dragul meu caci imi este ingrozitor de ... bleacs!

      Si eu ma rog sa se indeplineasca cele de pe lista. Anul acesta nu am avut dorinte materiale, ci doar speranta ca va fi mai bine.
      Sportul facut cate o ora mi se pare prea mult timp pierdut, iar ca sa fac la intensitate mare intr-un interval scurt de timp nu pot. M-am obisnuit ca mereu sa fac mai multe lucruri in acelasi timp si ma enerveaza ca la sport numai asta fac si atat. :D
      Te pup!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu am gatit-o noi.
      De obicei preferam stiucile mai mici si facem o saramura cu sos de rosii sau le punem in ciorba alaturi de alte soiuri de peste daca sunt mai mari. Merge si prajita crocant cu mujdei de usturoi. Nu am incercat umpluta caci ma ingrozeste scoaterea pielii de pe ea, dintr-o bucata. Totusi ar fi cazul sa incerc. :D

      Ștergere
  5. Gosh, mi-e atat de pofta de stiuca umpluta <3 Oare unde gasesc in Bucuresti *wishful thinking*?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Din pacate nu te pot ajuta sa iti dau un pont unde ai putea gasi in Bucuresti. Pot oferi un pont unde anume in Delta o gasesti. ;)

      Ștergere
    2. La doamna Viorica din Letea? :D
      Nu stiu daca o sa mai ajung in primul an al copilului (abia in mai nasc..) snif-smiork.

      Ștergere
  6. :)) Pe doamna Viorica nu o cunosc, dar ma cunosc pe mine in Partizani si inca multe alte gospodine din Sf. Gheorghe. ;)
    Ce tare! si eu pe Andrei l-am nascut in mai, pe 8. Am venit aici cand avea vreo doua, trei saptamani. Bine... noi aici locuim. :)) Cred ca depinde foarte mult de sanatatea ta si a bebelusului si cat de curajoasa esti. ;)

    RăspundețiȘtergere