duminică, 18 ianuarie 2015

V-am zis ca...

... o perioada ea va fi subiectul principal, nu?







Imi faceam griji din cauza masinii de spalat, nu? Ei! uite cum se doarme cand masina ajunge la stoarcere... Exacta asa, fara nici o grija.
Aseara pana la 12 noaptea s-a jucat cu Andrei cu un motocel din blanita si s-a dat in spectacol. Asa o apuca fiindca toata ziua doarme, iar seara cand vede ca ne pregatim sa mergem la culcare iese din locul ei si incepe sa isi fluture codita, sa caute atentie, joaca, iar noi ne lasam pacaliti.
Va spun un secret:Adi nu vrea sa recunoasca, dar cred ca o place foarte mult. Iar ea a primit un mare, mare plus deoarece este curatica si si-a facut nevoile unde trebuia desi nu este foarte incantata.
Aseara... de fapt spre dimineata, pe la ora 4 mi s-a parut ca o aud miorlaind si am iesit. Ea a venit cu destul curaj pana la usa ,desi inainte nu trecea de linia covorului. M-am gandit ca intr-adevar vrea afara. Si chiar a vrut, dar nu ca sa isi faca nevoile ci ca sa fuga. O data era sa sara gardul drept la caini si de doua ori a vrut sa sara gardul mare sa se duca in strada. A prins-o Adi in ultimul moment. 
Pai cum vine asta Lady drag? Noi te ingrijim ca pe o printesa, te managiem, te dragalim, toata atentia noastra e catre tine si tu tot vrei sa fugi? De-ai sti tu ce te asteapta dupa gardurile noastre, nu ai mai fi asa de curajoasa. 
Eu sper ca va veni momentul cand va considera casa si curtea noastra acasa si nu va mai simti nevoia sa fuga dincolo de garduri ca sa se intorca probabil la vechea ei casa.

Imi vine sa stau non stop cu aparatul in mana si sa ii fac fotografii, asa ca vor mai veni poze si sper ca nu va veti plictisi de norisorul nostru pufos. ;)

Sa aveti o dupa amiaza placuta!
Va pup!



16 comentarii:

  1. Sunt sigura ca și lui Adi ii place domnita voastră, fiindcă si lui Cornel i-a plăcut, și el nu e cu pisicile (i-am arătat podelele tale) . Ah, și a zis: maaamama, ce-a mai crescut Andrei și ce mult seamănă cu taică-su! ☺
    Săptămâna ușoară sa aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident, i-am arat pozele tale nu podelele...

      Ștergere
    2. Daaa... ii place, dar nu vrea sa recunoasca. ;)
      Andrei este foarte incantat de ce a zis Cornel fiindca mereu i se spune ca seamana cu mine si e un pic dezamagit de asta.
      Multumim!

      Ștergere
    3. :))) Nici nu am sesizat ce scrisesesi. am citit pozele.:)

      Ștergere
  2. Cit e de frumoasa si cit e de alba!! Vai, as dormi cu ea in fiecare noapte, sa imi tina de cald la spate! Adorabila! Ma tot intreb ce o fi in mintea ei de vrea sa tot fuga? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit! Sa stii ca ti-am simtit lipsa de la comentarii. ;)
      Inca nu simte probabil ca este acasa si vrea sa se intorca la casa ei, la stapanii ei... fostii ei stapani. Ei i-a fost bine si acolo asa ca vrea inapoi.Ma gandesc... nu stiu. Sper ca se va potoli la un moment dat. :D

      Ștergere
    2. Este mult prea curand, se va obisnui, oricum s-a adaptat foarte repede, altele stau pitite cate 3-4 zile dupa un dulap.Dar nu a avut in viata experiente neplacute cu oamenii si de aceea. Este minunata, daca nu are ochi albastri nu este rasa pura, dar chiar nu conteaza. Pisica mea a facut o puisoara care era copia ei fidela, dar nu avea ochi albastri, ci verzi, pentru ca "sotul' era putin incrucisat, dar ca expresia fetei era mult mai frumoasa ca mama-sa. Inca o data sa va traiasca ! Ana Ghinea

      Ștergere
    3. Am mai auzit de asta si mereu m-am intrebat ce patesc daca nu mananca si nu isi fac nevoile atata timp.
      Exact... chiar nu conteaza. E o frumoasa si putea sa nu aiba nici o rasa ca tot frumoasa e. Am inteles ca cele albe cu ochi albastri au predispozitie la surzenie.
      Multumim!

      Ștergere
  3. Pisuuu :X ... ce savureaza mangaiatul pe burtica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E innebunita dupa asta. Mereu isi intoarce burtica si intinde perfect picioarele din spate.

      Ștergere
  4. Ii place pufoseniei sa fie mangaiata!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie tocmai mi-au murit 2 pisicute(una din ele avea 19 ani) ;cele doua nu se suportau,insa dupa ce a murit senioara cealalta o cauta.
    'Leoaica' voastra este un fulg de nea.Sa aveti grija de ea ,sa ii oferiti atentie si sa o vaccinati(chiar nu e de glumit).Bucurati-va de ea,toate animalutele merita asta,ele ne insenineaza viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rau imi pare! E tare greu cand se intampla asta.
      E vaccinata caci nu e puiut si a facut toate cele necesare. Ma voi interesa ce mai trebuie. Multumim!

      Ștergere
  6. Andruska este tare incantat.... :))
    Pana va obisnuiti unii cu altii , inca putinica neliniste...

    RăspundețiȘtergere