luni, 5 ianuarie 2015

Vacanta e gata

Ieri a venit Andrei acasa. 
A ajuns mai tarziu decat era programat caci bacul a avut cateva probleme, dar s-au rezolvat si intr-un final a ajuns cu bine.
S-a bucurat foarte tare cand ne-am intalnit, s-a bucurat ca e acasa, dar are inima impartita in doua. L-am bagat devreme la culcare si dupa ce a sunat mama sa vada cum e, a plans mult fiindca ii este dor de ea. Cand l-am intrebat ce vrea, daca vrea sa stea la ea mi-a zis ca nu stie ce vrea. Vrea doar in vacante, dar acum ii este tare dor.

A fost o vacanta nemaipomenita. Nu a putut sa imi spuna ce i-a placut cel mai mult fiindca  a zis desenul animat 3D... patinoarul... saniusul, dar si artificiile, dar si... tot.
In mod cert isi doreste sa mai mearga si  in vacanta de Paste. Nu ii vine sa creada cum a putut el sa planga la plecare. Nu stia ce il asteapta. Nici dormitul cu mamaie nu a fost o problema.

Le-am rugat pe nepoatele mele sa ii faca multe, multe poze ca sa trag si eu cu ochiul la cum s-a bucurat Andrei de vacanta lui.

Inainte de plecare ii aratasem cateva fotografii cu luminitele din Tulcea si isi facea probleme ca nu le va mai gasi, dar acolo au fost cumintele asteptandu-l pe el.



A vrut sa mearga la muzeu, dar nu a mai avut cand. Se juca pana tarziu asa ca se trezea pe la pranz si prefera sa mearga la sanius pana cand venea seara si pleca in oras cu fetele.
 Nu i-a mai parut rau cand a ales patinoarul pentru ca mamaie i-a explicat ca nu va mai fi acolo decat in urmatoarea iarna, pe cand muzeul e deschis mereu.


Prima data s-a simtit un pic descurajat fiindca era mai mult pe jos decat in picioare, insa atunci cand a vazut ca multi erau in aceeasi situatie ca si el, s-a simtit excelent. Nepoata mea mai mica impreuna cu prietena ei au avut mare grija de el si s-au simti minunat impreuna.
Shhh! Va zic un secret: Diiutu a declarat foarte incantat ca fata aceea e mult mai draguta decat cea pe care o placea el inainte. Se pare ca are o atractie speciala catre fetele frumoase si blondute. :) 


Dupa ce au fost la patinoar Diiucu si-a dorit sa manance pizza asa ca dorinta i-a fost indeplinita. Problema a fost ca au comandat una foarte iute. Desi frigea i-a placut foarte mult.


Sunt foarte incantata pentru ca a avut o vacanta de care sa isi aminteasca cu placere, iar eu m-am mai relaxat putin. 
De astazi ne reluam viata noastra obisnuita si visam la vacanta urmatoare.

L-am convins pe tati sa ne lase sa luam un motanel. Conditia a fost sa avem grija de el si a zis ca daca va plange de foame vreodata sau va trebui sa stranga dupa el, il va da la caini. Ei! Nu va face el asta, dar are dreptate sa ne ameninte caci recunoastem ca am fost cam neseriosi si pana la urma tati a avut grija de pisicii nostri. Acum ne dorim foarte tare un pisoi pufulit poate cu ochisori albastri, insa e cam costisitor. Inca nu stiu cand, de unde si cum vom lua un pisoias, dar ce era mai greu am rezolvat (l-am convins pe sot :D ). 

Sa aveti o zi frumoasa!
Va pup!

22 de comentarii:

  1. Eeeeei, cui nu i-ar plăcea așa vacanță? Poate la următoarea vă duceti și voi să vă dați cu sania și cu patinele și să mâncați pizza super-picanta. Revenire ușoară! La școală zic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe frigul asta? Nu imi trebuie nici sanie si nici patine. Poate o pizza accept. :))
      Multumim! Sa fie!

      Ștergere
  2. La multi ani, Catrinel soricel, sa ai un an bun in care sa reusesti sa-ti implinesti toate dorintele pe care le-am vazut scrise in primul tau jurnal din 2015.
    Am vazut o dorinta comuna, si eu imi doresc mult sa mai slabesc, dar tot asa, nu cred sa ma apuc de sport pentru ca si eu il vad ca timp irosit - daca e vorba sa ma obosesc fizic, atunci mai bine s-o fac intr-un mod util (treaba multa prin casa, mers pe jos prin oras etc.) In trecut m-a ajutat sa slabesc atentia la ce mananc (fara sau in cantitati mici: paste, orez, cartofi, paine, dulciuri) si faptul ca nu mai mancam nimic dupa 7-8 seara (daca nu reuseam deloc si muream de foame dupa 7-8, rontaiam un morcov, un castravete).
    Ma bucur pentru tine, faptul ca l-ai stiut pe Andrei bucuros si incantat de vacanta te-a ajutat mult si pe tine sa ai un sfarsit de an linistit si relaxant.
    Si-mi pare bine si ca vei avea un pisic :D, tare-tare mult mi-ar placea si mie, dar trebuie ma multumesc sa alint pisicile de la bloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si tu sa ai un an asa cum iti doresti!
      Nu trebuie sa dau jos prea mult asa ca ce spui tu ca te-a ajutat sunt sigura ca imi va fi util si mie. Sper sa ma tina caci sunt o iubitoare de paine si cartofi. De dulciuri nu mai zic. Cam la 7-8 seara luam cina asa ca imi va fi mai grelut, dar sper sa o duc la capat. Sport trebuie caci am ceva piele lasata si cam multa celulita asa ca e nevoie de sport. Sper sa fie indeajuns sa sar coarda.
      Daaa. A fost super!
      Ufff! Acum ca ne-a dat voie sunt nerabdatoare, dar parca nu vreau chiar orice pisic. As vrea tare mult unul pufulit.

      Ștergere
  3. dorrrr tare de "baiet",sa vina vacanta repedeeee ca ltfelll o sa mor de dor!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Incercati pe OlX sau un site asemanator la lucruri gratis sau la animale sunt foarte multe oferte de animalute , unele chiar de rasa.Sigur o sa faca ceva cu ochiul, sunt multe dragute si....gratis. Sper sa va "cada" la suflet motanul cel mai minunat ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut, dar nu stiu cum as rezolva cu transportul. In plus cei ce mi-au placut si erau la preturi mici erau deja mari de tot si nu stiu cum s-ar adapta. Mi-ar placea un puiut. Vedem. E o decizie serioasa din punctul meu de vedere si nu vreau sa ma grabesc. Eu sper sa avem parte de un motanel iubitor, lingusitor si curaterl caci ultimul era cam purcel.

      Ștergere
  5. ha! ha! ha!
    Am trait sa o aud si pe asta: un soricel care isi doreste o pisica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Sunt animalutele mele preferate. Si mai tare e ca ii voi fi stapana. :))

      Ștergere
  6. Draga mea, "La multi ani!". Sa aveti un an bun, in care sa fiti sanatosi, iubiti si fericiti.
    Vacanta lui Andrei a fost super, cel putin asa reiese din poze. Este norocos sa aiba asa o bunica si atat de multe fete frumoase si grijulii in jurul lui. Si lui Stefan ii plac fetele blonde, nah....
    Ma bucur ca ati mai respirat si voi, desi va era dor de copil.
    Mult succes la scoala lui Andreiut.
    Te pup si iti doresc numai bine.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Si voi la fel sa aveti!
      Chiar a fost una grozava.
      Am avut nevoie de aceasta gura de aer. Chiar daca mi-a fost dor, m-am relaxat fiindca stiam cat de bine ii este. Daca nu i-ar fi placut imediat il aduceam acasa caci nu as fi putut sta stiindu-l suparat.
      Multumesc!
      Va pup si va imbratisez!

      Ștergere
  7. La multi ani Catrinel in 2015, un An Nou cu sanatate si numai bucurii. Doamne, in prima poza, Andrei seamana perfect cu baiatul meu. Si vartejul este la fel, am sa-i fac o poza cu ochelari si am sa o pun pe blog. Ma bucur pentru el ca a vut o vacanta reusita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si voua la fel va doresc!
      Chiar?! M-ai facut acum curioasa. Din cate mi-am dat seama fiul tau nu e cu foarte, foarte mult mai mare decat Andrei, nu?

      Ștergere
  8. M-am amuzat foarte tare... A fost odată un șoricel care avea un pisoi care era cam purcel. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sa stii ca ultimul chiar a fost purcel ca era mizerabil si isi facea nevoile aiurea. Venea de afara in garajul lui Adi si... nu mai zic. Mare porc :D

      Ștergere
  9. Sa-i fie de bine cu vacanta si sa o repete de Paste!

    Zi-mi cu ai convins omul sa va lase cu pisoiul? Tare am nevoie de argumente , ca si la noi avem aceeasi problema , numai ca aici zici ca suntem pe banchiza de gheata si pare impenetrabila la argumentele noastre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia asteapta.

      Ufff! Am insistat mult, i-am aratat filmulete cu dragalasenii, am suspinat si gangurit cu Andrei cand am vazut un matuc... Cred ca inca mai merge sa fac mutrita de copil botos. :D
      Ideea este ca el cam avea dreptate fiindca am fost magarusi si l-am lasat in final ca el sa se ocupe de pisici si catei. De data aceasta trebuie neaparat sa ne tinem de promisiune caci altfel va fi nasol.
      Nu stiu cum sa te sfatuiesc. Eu ador pisicile si pentru traiul in oras, la bloc mi se par perfecte in comparatie cu un caine galagios si care trebuie scos zilnic afara. Cred ca i-ai zis placa cu responsabilizarea copilului si faptul ca ajuta la dezvoltarea armonioasa si de astea... O poti invata sa foloseasca toaleta si nu ai parte de mirosuri si cheltuieli. Daca are par scurt nu ai probleme cu asta, iar faptul ca parul e periculos e un mit... Habar nu am... Depinde si de contraargumentele lui.

      Ștergere
  10. Am epuizat toate aceste argumente...ba mai mult,a vrut ca sa ne aduca Mosul o albastra de Rusia...a scris,a sunat la proprietar...din pacate n-a raspuns nimeni...asa ca acum e furios si nu mai vrea...si ma uit ca disperata la gunoi dupa o mica maidaneza si nu gasesc... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ufff! Rasa aceea este SUPERBA. O ador si daca nu ar fi asa de scump am lua si noi un motan asa. Se pare ca se poarta chiar el precum un copil mare. :( O mata nu e un obiect asa ca trebuie rabdare in alegerea si cautarea ei.

      Ștergere