joi, 1 ianuarie 2015

Vacanta lui Diiucu



Andrei se distreaza foarte bine la mama si a uitat ca a vrut sa se intoarca, ca a plans sa ma duc sa il iau. Se simte excelent. A fost in oras, la 12 noaptea a vazut artificiile impreuna cu mama in centru.
Ma bucur enorm ca a avut noroc de zapada.
Saniuta din fotografii este una care a dus in spate foarte multe generatii in fiecare iarna. Toti ne-am dat cu ea: verisorii mei ce au acum peste 40 de ani, verisoara mea mai mare cu sapte ani decat mine, eu, nepotul meu mai mic decat mine cu vreo sapte ani, nepoatele mele mai mici cu zece, unsprezece ani ca mine, acum Andrei si sunt sigura ca vor mai urma. ;)
Matusa mea sta pe aceasta strada.
In fiecare an cand ninge devine o adevarata partie. Este perfecta fiindca masinile nu coboara aici, nu se termina brusc, ci face un U cu strada pe care locuieste mama asa ca nu exista pericole deloc. Toate iernile din copilaria mea au fost petrecute cu veselie pe aceasta strada. Oamenii sunt obisnuiti cu glasurile galagioase de copii, nu ii deranjeaza si nu pun cenusa sau sare pe mijlocul partiei ca sa ii alunge de aici. Toti sunt multumiti ca cei mici sunt in siguranta si se pot juca de dimineata pana seara fara sa isi faca griji pentru ei.
Cand nepoata mea a facut fotografia era deja destul de tarziu asa ca ramasesera doar ei. Andrei nu se indura sa intre in casa fiindca era pentru prima data cand se dadea astfel cu saniuta. E foarte fericit ca e in continuare frig, zapada nu se topeste si pana cand va veni duminica acasa, se va da in fiecare zi. Cand am vorbit cu el manca si apoi bineinteles ca se va duce afara, daca nu cumva deja chiuie dandu-se la vale. Va sta probabil pana la urmatoarea masa, asa cum se jucau copiii pe timpuri ore in sir pana se inroseau ca rodiile in obrajori si in varf de nasuc.
Sunt fericita ca ii pot oferi lui Andrei o copilarie in mare parte autentica, frumoasa, asa cum am avut eu si nu una blocata in fata unui ecran. Mircea Bezergheanu a pus o descriere superba la un album foto de pe FacebookCopiii Dobrogei. Să nu le plângeți de milă, chiar dacă nu au brad, vor crește mai bine decât mulți dintre copiii protejați de greutăți, prin centrul orașelor. Poate o să vă mire, dar postarea aceasta nu este un strigăt de ajutor, este o demonstrație de forță! Când ești atins în copilărie de un Fluture, înveți toate secretele Universului. Iar Fluturele acela nu te va atinge niciodată prin Mall, unde ești cu mama și te uiți la Barbie roz...
Pana cand vine sper sa reuseasca sa mearga si la patinoar.
Maine va merge cu nepoata mea la cinema sa vada un desen animat 3d.
Sunt sigura ca pentru el a fost o vacanta grozava si recunosc ca si pentru mine la fel.

Aseara am petrecut cu sotul meu revelionul acasa si ne-am simtit minunat. Nicaieri nu este mai bine decat cu capul pe pieptul lui, nimic nu mai pare imposibil, nimic nu mai conteaza. Am ras mult, am primit uratori, am vorbit, ne-am uitat la televizor, am mancat, am baut sampanie la 12 noaptea si am privit impreuna artificiile, am vorbit cu Andrei si i-am urat si lui La multi ani!. Ne-am promis ca anul acesta ne vom iubi si mai tare, si mai mult. Asa ne promitem in fiecare an si ne tinem de promisiune si sper ca vom reusi intotdeauna ca aceasta promisiune sa o respectam. :)

Sa aveti un 2015 mai bun!
Va pup!

14 comentarii:

  1. La multi ani, Catrinel! Oooo, nu imi vine sa cred ca e aceeasi saniuta. Hehe... Ce ne-am mai dat pe ea. ma uitam in poze si dealul parca nu mai e asa de inalt. L-am vazut si eu pe Andrei ieri, era tare fericit ca a vazut artificiile. O zi frumoasa si un an nou plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Iuli... e aceeasi si nici macar scandura de deasupra nu-i schimbata.
      Toate astea mi-aduc aminte de Puiutu. :)
      Acelasi lucru l-am observat si eu... Am crescut noi si dealul pare mai mic.
      Mi-a spus mama ca v-ati vazut si ca Albert a fost foarte dragut. Andrei e mai rusinos. :D
      Multumesc! Si voi sa aveti un an asa cum vi-l doriti si tot ce e mai bun caci meritati din plin.

      Ștergere
  2. Cum știi tu sa ajungi la sufletul cititorului... M-a emoționat postarea ta! Ți-aș spune încă o data ca ești un om special, mai precis o oamă, dar cred că am mai făcut-o de cel puțin 500 de ori, te-oi fi plictisit și tu... ☺Ce sa zic, va urez sa va țineți de promisiunile pe care le-ati luat la cumpăna dintre ani și lui Andrei ii doresc mai multe vacante la fel de frumoase ca asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) De ce?
      Iti multumesc si desi mi-ai mai spus, imi place sa o citesc din cand in cand. Imi da incredere ca sunt pe drumul bun.
      Multumim! Va imbratisez pe toti cu mult drag! Mi-ar placea ca anul acesta sa ne vedem. :)

      Ștergere
  3. La multi ani!
    Sa aveti parte de un an frumos!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un an bun si fericit va doresc si eu din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Un an prosper si plin numai si numai de iubire sa veti! Mi se pare minunata copilaria lui Andrei si a tuturor copiilor din mediul rural. Si da copiii din Dobrogea nu au brad si nici 15 cadouri sub el, dar au prietenii, si zile intregi de ghetus si picioare inghetate puse pe soba si...veri si seri si copaci in care sa se catere si obraji inghetati sau bronzati...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! ♥♥♥
      Eu am ce sa povestesc copilului meu din copilaria mea. Voi avea ce povesti nepotilor...Sotul meu a trait la oras, dar in timpurile in care in parcarea blocului nu erau decat 2 masini si la TV Ceausescu, asa ca si el a avut o copilarie faina. :) Imi doresc ca si Andrei sa aiba ce povesti.

      Ștergere
  6. La multi ani! Lui Andrei copilarie cu atingeri de fluturi,sa iubeasca natura.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! :)
    Pozele cu Andruska mi-au amintit de copilaria mea....Minunat! Si multumesc... :)

    RăspundețiȘtergere