miercuri, 14 ianuarie 2015

Yarn Along





Pentru ca astazi este miercuri si in ultima perioada m-am ocupat cu tricotatul voi participa la Yarn Along, care se organizeaza pe un blog  foarte drag mie. Regula este sa afisam in imagini ce lucram, adica ce avem pe andrele sau pe croseta si ce citim.
Acum lucrez la un pulover (La grasse matinée) dupa un tipar de pe ravelry.com. Pana acum in afara de sosete nu am lucrat nimic altceva decat bentite de par si este pentru prima data cand inmultesc ochiuri. Sper sa imi iasa si sper sa imi vina ca sa il pot purta. Nu am facut asa cum ar fi trebuit proba de ochiuri inainte de a ma apuca.
 Am decis sa incerc anul acesta sa fac cat mai multe lucruri pentru mine si incep cu acest puloveras.

Tiii! Era sa uit. Am primit de la o draga prietena virtuala Fiul risipitor Radu Tudoran.  Asta citesc acum si imi place foarte mult. M-a dezamagit cel care a facut prefata caci nu a surprins cu adevarat ceea ce este cartea aceasta sau asa mi s-a parut mie pana acum. Daca pana la final ii voi da... dreptate, va spun. :)

In legatura cu dorinta noastra de a avea un motanel pufulit, cu ochisori albastri avem vesti, dar nu foarte sigure. Este vorba de o pisica superba, alba, ca un bulgare de zapada, pufoasa. Banuiesc ca este angora turceasca. Are doi ani si este sterilizata. Stapana ei este profesoara si mai sunt cateva eleve care ar dori-o. A spus ca analizeaza... cererile si ca va decide, dar ca noi avem prioritate. Dupa cate am vazut in fotografii o iubeste mult si a avut grija de ea foarte bine asa ca imi pot imagina cat de greu ii este sa ia o decizie si sa se desparta de ea. Nici nu am dormit azinoapte prea bine.
Si lui Andrei ii place mult de tot, dar i-am explicat ca nu trebuie sa isi faca sperante si ca eu nu voi renunta pana nu vom avea pufoasa sau pufulitul mult dorit.
Adi se mentine rezervat, dar am observat eu ca si lui i-a placut, dar nu vrea sa recunoasca. :D
Acum asteptam si... speram. Tineti-ne pumnii stransi, da? :)
Dei aseara s-a rugat la Ingeras sa ii spuna si lui Iisus de pisica. ♥

Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

La multi ani tuturor celor care la 12 noaptea au trecut in noul an! Sa va fie anul frumos, luminos si bogat!

16 comentarii:

  1. Iti tin maxim pumnii... :D
    Fain ce lucrezi tu acolo...astept nerabdatoare sa vad finalul...pana atunci merg sa studiez linkurile puse de tine...
    La noi in batatura o sa aterizeze un "baietel" negru! ;)
    Pupici maximi , spor la treaba si mult succes sa fiti alesi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Raverly e un site grozav cu o gramada de chestii foarte faine crosetate si tricotate. E super!
      Chiar?! L-ati convins pana la urma??? Ce bine. Ma bucur tare mult pentru voi. Si eu pana acum am avut numai motani negri. Sunt speciali siiii mi se potriveau. :D
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Imi place mult modelul ales, abia astept sa vad cum iese din culorile tale.Tin pumnii sa ajunga pisicuta la voi! Spor sa ai, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia stept sa vad cum iese si mai ales daca iese ceva purtabil :))
      Multumesc! Sper sa ajunga caci ne-o dorim cu adevarat.

      Ștergere
  3. ah, ce culori dulci, imi vine sa le mananc :)). Spor la lucru!eu merg tare greu la proiecte mari, pana vad unul terminat trece anul, asa ca in 2015 vreau sa lucrez doar chestii mici- sosete, manusi, caciuli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Firul parca se chema Lollipop sau ceva de genul. :) In 2015 mi-as dori sa lucrez mai mult pentru mine. Spor la lucru si tie!

      Ștergere
  4. Foarte frumos modelul, succes. Intr-o zi am sa-mi fac si eu curaj si am sa incerc sa-mi amintesc ce m-a invatat bunica,momentan ma limitez la crosetat si goblen.

    RăspundețiȘtergere
  5. Catrinel, te rog-te rog-te rog, nu mai lucra la Cooperativa Munca in Zadar. E descurajant sa muncesti si sa trebuiasca sa desfaci doar pentru ca n-ai vrut sa-ti iei masurile inainte.
    Masoara macar acum (ca ai lucrat destul ca sa poti masura) si vezi daca esti maar pe-aproape cu mostra/gauge/proba de ochiuri. Daca esti, da-i inainte si spor la lucru! Daca nu esti, poti (cu putine calcule) sa ajustezi pentru ce iti trebuie tie.
    Te pup si sper sa-ti mearga din plin tot anul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa ma iau singura de codite asa-i?
      Multumesc pentru sugestie!
      Multumesc frumos! Si tu sa ai un an cat mai bun!

      Ștergere
  6. Eu am o pisica angora turceasca, este batrana de acum, 16 ani, dar sa stii ca este o rasa deosebita, ele sunt destepte, si 'doamne'. Se joaca si acum la frageda ei varsta desi tinuta si prestanta nu ti-ar spune asta despre ea. Este foarte iubareata si "vorbitoare'. Sper si eu pentru voi ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaiii! Ce fain!
      Sper ca doamna aceea sa ne spuna curand si sa fie un raspuns pozitiv. Daca nu, vom mai cauta. Multumim!

      Ștergere
  7. De trei ori am vrut sa postez comentariu aici la tine, dar calculator nu vrut! :)
    Ziceam ca nu poate fi o simpla coincidenta ce srie pe creion cu ce va doriti voi, musai o sa apara o pisicuta la orizont, un doctor pentru sufletzele mici si simpatice, deci nu mai e mult, ascultati-ma pe mine.
    Lucrul tau e foarte simpatic, iti doresc sa-ti iasa cum ai gandit si sa-ti vina bine si... spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare ce o fi fost?
      Imi doresc sa fie precum spui.
      Multumesc!

      Ștergere
  8. Ce culori faine:), asa de dulci si delicate, ca de fetita, deja aveti pix cu pisicuta, urmeaza si pisicuta:* Te imbratisez, si sper savina la voi pisicuta ca stiu sigur ca o sa fie muuulte poze;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creionul il am din vara cand am fost la cumparaturi cu o nepoata. Am fost extaziate de pietricica roz din capat si abia apoi am vazut pisica. amandoua iubim pisicile.
      Inca nu avem nici un semn... Iti dai seama ca va fi vedeta daca va veni. :D

      Ștergere