miercuri, 21 ianuarie 2015

Yarn Along






Se spune ca miercuri este cea mai productiva zi a saptamanii. Nu stiu daca este asa caci eu azi am cam batut pasul pe loc si iata-ma la ora doua inca in fata computerului. Printre picaturi am spalat vasele, am strans prin casa si am hranit cupilu' mic si racit. I-am mai servit un Nesquiq cu galbenus de ou asa ca raguseala s-a dus, mai tuseste, dar sporadic si vorbeste inca putin pe nas. Siropul de muguri de brad/pin si cel de catina ne ajuta foarte mult.
 M-am sfatuit cu tatal lui si am decis sa mai stea acasa ca nu cumva sa se imbolnaveasca mai rau. Fiindca este clasa pregatitoare inca ne permitem sa mai... lenevim un pic. Acum este la el in camera fiindca nu vrea sa renunte la pijamalute si se uita la dsene animate. Din cand in cand il aud vorbind.

Pentru ca este zi de miercuri voi participa la Yarn Along, link party organizat pe unul din blogurile mele preferate cu fotografii de vis (Small Things). Pentru a participa trebuie sa fotografiati ceea ce aveti pe andrele sau croseta si ce cititi. Inca nu am terminat Fiul risipitor. Sunt asa... putin suparata pe acel personaj masculin fara nume ce ii da viata peste cap iar si iar Evei. De abia astept sa vad cum se termina. Pentru ca pe Andrei nu il mai deranjeaza lumina aprinsa cand se culca, citesc pana adoarme el.
Ca si data trecuta pe andrele am bluzita raglan cu nume frantuzesc (La grasse matinée) si i-am mai adaugat cateva randuri. N-am simtit nevoia sa fac altceva si din cand in cand mai tricotez cateva ochiuri. Ma enerveaza ca mainile imi transpira si scartaie firul. 

Hoata mica ne-a cucerit inimile la toti cu boticul, pernutele si urechiusele ei roz, cu linguseala ei si cu miorlaitul ei tors.  Este cuminte si e foarte curata asa ca o indragim foarte mult. Dap! Nici in aceasta postare nu ati scapat de ea. Ce sa fac daca atunci cand fotografiam ce am in lucru ma urmarea de dupa perdea si apoi s-a intins atat de frumos pe pervaz ca sa motaie? Nu functioneaza mai nimic sa o tin ziua treaza caci joaca nu ii trebuie, daca o mangai doarme si mai bine, daca ii mut locul oricum doarme in orice pozitie si loc... Sper ca trece perioada de acomodare si felina asta mica si smechera va intelege ca oamenii noaptea dorm. 

Sa aveti o zi minunata!
Cum este miercuri pentru voi?
Va pup!

24 de comentarii:

  1. Love how bright and white your photos are. Pretty pink and white yarn, and your cat is so cute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mi place prima poza cu pisica pe pervaz, lupul de dupa fotoliu si cosul cu lucru roz si agenduta:*, is toate asa de frumoase si feminine. Sanatate lui Andrei! Cred ca si la Harvard daca ar fi copilul trebuie sa stea acasa daca e bolnav - orice recupereaza. Si nicio informatie nu e mai importanta decat sentimentul ca cineva are grija de tine cand esti bolnav - asta numai mama ti-l da.Ma gandeam ca daca ati lasa pisica sa intre la voi in camera noaptea? Poate are nevoie de prezenta fizica, ca un copil. Imbratisari :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai trebuia si o surubelnita, o cheie franceza sau ceva de genul si "apaream" toti in fotografie prin ceva, ;)
      M-a sunat si doamna ieri sa imi spuna ce au facut.
      Nu merge asa fiindca noaptea isi face nevoile si mananca mai multicel decat ziua. Inca ne acomodam. Azinoapte nu am ma bagat-o in seama si a miorlait doar o data. Vede ea pana la urma ca toata ziua e cineva cu ea si se va potoli.

      Ștergere
  3. "Se spune ca miercuri este cea mai productiva zi a saptamanii." - dar se vede treaba ca nu si pentru pisici ;))
    In ultima poza e cu adevarat o pisicuta de zapada. Oare daca-i faci un ghemulet prins cu ata, sa-l târâii-misti prin fata ei, ca si cum ar fi un soricel ... nu s-ar juca?
    Si mama mea imi facea sodou cand eram mica, cu ou, lapte si miere, dar nu-mi placea deloc, asa ca-i inteleg pe toti copiii care refuza. Nesquiq nu era pe vremea aceea - daca era sigur m-ar fi pacalit si pe mine sa-l beau. Multa sanatate lui Andrei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Cred ca am vrut prea mult de la ea intr-un timp foarte scurt. Am vazut ca se adapteaza bine si am vrut si s-o managiem, si sa manance, si sa stea la joaca, si, si... si... prea multe.
      Chiar acum se joaca cu unul din pesticii lui Andrei.
      Andrei nici nu a stiut ca are si galbenus, ;)
      Multumim. E mai bine.

      Ștergere
  4. Ce frumos se intinde zapezica...foarte frumoase culorile firelor,inceputul e frumos,poze minunate,totul e la superlativ la tine,imi face mare placere sa vin aici in vizita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pufulete nins vrea sa stea cu voi si noaptea.Daca a stat singurica nu e obisnuita cu joaca; si daca nu a fost obisnuita cu joaca sigur va dormi.Poate ca nici motoceii.pestisorii(textili) nu prezinta interes pentru ea.In definitiv nu trebuie sa fie cum vor altii,ci doar ea ,Lady.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Vrea ea, dar nu se poate. Azinoapte nu am bagat-o deloc in seama si s-a potolit.
      Astazi s-a jucat nu gluma. Sare zici ca are arcuri. Se pare ca pesticii i-au placut pana la urma. Noi o indrageam oricum... chiar si dormind mereu fiindca statea la mangaiat si e frumoasa. :D

      Ștergere
  6. Asta e,daca sare ca pe arcuri,ea e .Eu asa le-am pomenit pe ale mele,facand salturi,strabatand casa si catarandu-se pe usi pana sus pe debara/sifonier, ba uneori citeam o dorinta de a testa lustra,chiar tavanul.Pisicutele sunt si ele un fel de capucini, acum depinde si de stapan :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E grozava cand se joaca. Pana si fetisoara i se transforma.
      Imi place sa o vad sotioasa si nu dormind toata ziua. Eu zic ca inca e in perioada de acomodare. Maine face abia o saptamana de cand este la noi.

      Ștergere
  7. Asa si trebuie,sa fie sotioasa .Cat e inca tinerica,mai apoi o sa vreti sa se joace , ea va dori sa leneveasca .
    Se va acomoda repede daca e antrenata (la joc :) ) .Ca doar sportul binedispune,nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important este sa ramana asa de lingusitoare si sa ii placa mangaiatul.
      Azinoapte alerga singura prin living. Nu a mai miorlait, dar tropaia ca se juca. :))

      Ștergere
  8. Buna!imi poti spune de unde achizitionezi firele????si andrele de calitate?multumesc!!!o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Andrelele le-am cumparat mai demult dintr-o mercerie. Acum mi-ar placea sa imi iau de inox. Pana acum fire am comandat online de pe genmiree.ro si de la Merceria Carmen. La primii am comandat mereu deoarece se misca repede, au preturi acceptabile, sunt foarte amabili si am gasit ce imi trebuia intr-un singur loc. Am avut doar o data o incurcatura pe care au rezolvat-o imediat. De la Merceria Carmen am comandat niste fir Alize la pret bun. Mai sunt fete pe Facebook cu preturi foarte bune, dar inca nu am comandat de la ele asa ca nu pot spune ce si cum.
      Sper ca ti-am fost de folos. :)

      Ștergere
    2. Multumesc foarte mult!!!

      Ștergere
    3. Cu placere? Daca aveti si alte intrebari si stiu sa va raspund o voi face cu drag. :)

      Ștergere
  9. Frumos , cald si linistit la tine! :)
    Sanatate multa lui Andruska!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu acuma vad, ți-ai găsit cos din nuiele, braaavo! Nu se cuibărește Lady prin firele tale? Eu asa as face dac-as fi pisica ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am primit de departe. Cred ca as umple casa cu ele. Si pentru jucariile lui Dei as lua unul mare. :D
      N-a fost tentata deloc de fire spre mirarea mea si nici de cosulet.

      Ștergere