miercuri, 18 februarie 2015

Bufnite

Nici nu stiti cat de incantata am fost cand am constatat ca astazi este de fapt miercuri si nu joi asa cum credeam eu. Cand copilul nu este la scoala pierd notiunea timpului. Este acasa deoarece tuseste inca un pic si ii curge nasucul, iar la scoala este frig, iese afara fara geaca pe el, alearga, transpira, sta in frigul din clasa transpirat. Decat sa se agraveze starea, mai bine sta acasa. Oricum din lectii nu pierde nimic fiindca ma ocup eu de acest lucru.
Am tot spus aici ca mesteresc la niste bufnite si ca sa nu va tin prea mult in suspans, m-am hotarat sa vi le arat chiar si asa... neterminate. :) Cea micuta va fi in interior, iar cea mare cu puiut va fi la exterior. De cand am vazut puiutul de bufnita cum sta sfios ascuns intre aripile mamei lui m-am gandit la o fetita foarte draguta ce isi iubeste mamica foarte tare si se simte in siguranta in bratele ei. Anca, nu am gresit, nu? Tie iti plac bufnitele. :)
As vrea sa imi spuneti cu toata sinceritatea cum vi se pare pana acum bufnita mare.




Sa aveti o zi minunata cu mult soare!
Va pup!


30 de comentarii:

  1. Sunt SU-PER-BE!
    Imi plac tare,tare,tare mult......sunt minunate....Eu as coase asa frumusete pe camasa sau pe o bluza....sau ce ai facut tu as coase asa...sunt asa de faine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      E o idee sa ma apuc sa brodez o bluza... ceva. Deocamdata trebuie sa dau zor cu acestea fiindca am promis. :)

      Ștergere
  2. Vai ce mult imi plac si mie!!!!!!! Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte simpatica bufnitica ta. Dacă am vreo... reținere, e fata de culoarea roz, dar sunt sigura ca atunci când totul va și asamblat și asortat va arata minunat. Deci acum așteptăm "episodul doi ☺
    Sa știi ca mi-ai fost sursa de inspirație, cos si eu acum un cadou cu text, dar momentan e secret.
    Spor la treaba și sănătate lui Andreiutu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam eu! :) Am o manie in ultima vreme cu aceasta culoare.
      Abia astept sa vad ce faci.
      Multumim!

      Ștergere
  4. daca stii sa faci asa minunatii, m-ai cucerit definitiv!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He-he-he! Deci abia acum te cuceresc definitiv... :D Te pup! ♥

      Ștergere
  5. sunt superbe!!! abia astept sa vad produsul finit!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe bufnitele tale!si roz cum imi plac mie.In ce piesa le vei integra,ce vei face cu ele sau e secret?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Intr-un suport pentru crosete le voi integra. :)

      Ștergere
  7. Vai, deci sunt la job, imi beau cafeaua de dimineata si am lacrimi in ochi. Sunt ale mele? Vai Catrinel, ce minunat, ce bucurie, multumesc, multumesc, multumesc:******************************

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Nu ma asteptam sa iti starnesc asemenea reactie, dar ma bucur daca tu esti atat de incantata si dau zor sa termin. :D Pupici!

      Ștergere
  8. superbe!sunt asa de vesele si asa de roooz!imi faci cjhef de brodat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mult spor daca te apuci de acest lucru! :)

      Ștergere
  9. Desenul cu bufnite transmite multa dragoste.
    Puiul sta cuibarit in bratele mamei si are ciocul in forma de inimioara, se vede ca se simte iubit si ocrotit. Mama are gene luuungi si tine aripile aproape impreunate, cu grija si iubire.
    Si eu as fi plans daca cineva ar fi cusut asta pentru mine.
    Imi place mult si cealalta bufnituca, e un alt stil, dar e tare vesela.
    Suportul pentru crosete va iesi minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat ce am vazut imaginea la Anca si Ilincuta m-am gandit.
      Sper din suflet sa iasa minunat.

      Ștergere
  10. Ciudatenia este ca nu imi place ideea de prada,dar imi plac unii pradatori,intre care si ochioasele astea cu ciufi( pe birmaneza mea intotdeauna am asemuit-o cu o buha).Mie imi plac crosetate,dar si brodate sunt superbe.
    Sunt frumoase ambele modele,cea mare e chiar interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bufnita e pasarea mea preferata si sunt bucuroasa ca a castigat... popularitate in ultima vreme. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  11. 2 bufnite iubitoare!!!! Foarte dragutze culorile! spor la cusut! Ioana

    RăspundețiȘtergere
  12. Ştiam că Anca iubeşte bufniţele şi mă bucur că i-ai făcut o surpriză aşa de frumoasă! Cu siguranţă şi Ilinca o să fie încântată dacă o să vadă suportul cu "buscuniscă" :))...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din inima ca amandoua sa fie incantate de ce lucrez pentru ele. :) Sper sa imi iasa bine.

      Ștergere
  13. Vaiiii!!!!Ce scumpa este bufnita aia mica roz bombon!!!!Vreau si eu!!!!Se poate inrama??

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu ador bufnitele. Si roz, bufnite sa fie; ale tale sunt foarte feminine si elegante.
    Intrebare: cum ai desenat pe material?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac cele reale foarte, foarte tare.
      Am copiat de pe monitorul calculatorului pe o coala alba usor cu creionul (imprimanta nu mai are tus :D ). Apoi am folosit indigoul, dar nu imi place caci raman urme si se spala greu fiindca nu poti freca cu indarjire deoarece strici broderia. Desi este un pic mai grelut, mai mult imi place sa copiez desenul pe panza cu creionul, la fereastra. Pun coala pe geam, materialul deasupra si trasez conturul cu un creion obisnuit de buna calitate. S-a spalat mai repede asa. La ultima bufnita asa am procedat. :)

      Ștergere