joi, 26 februarie 2015

Coperta

Cand am ales bufnitele (mamica si puiutul ei) a fost dragoste la prima vedere fiindca indata ce le-am vazut m-au dus cu gandul o mamica si o fiica, ce imi sunt mie dragi desi nu ne-am cunoscut vreodata personal. Mamicii i-am starnit ceva emotii, iar fetitei sper sa ii placa atunci cand le va vedea. 
Au vazut suportul de crosete si spre marea mea surprindere, Anca si Dana si-au dorit si ele sa aiba unul. Intre timp Anca si-a dat seama ca i-ar fi inutil, dar bufnitele tot o atrageau asa ca s-a gandit la o coperta. Provocarea asadar a fost lansata si acceptata.
Dupa ce am brodat cu drag bufnitele a inceput de fapt partea mai complicata: alegerea materialelor si cusutul. Pentru mine este complicat deoarece imi doresc lucruri perfecte, care bineinteles ca nu vor fi asa si am emotii imense daca ceea ce fac este sau nu pe gustul celei care le va primi. Doua zile si ceva am masurat, cusut, descusut, iar cusut si la final a iesit coperta. Am fost la un pas sa zic ca nu pot, dar nu m-am lasat.
Ce ziceti?
Ce zici Anca? :)







Sa aveti o zi minunata!
Va pup!


22 de comentarii:

  1. E grozav coperta ta!!! Eram eu cârcotașa în privința culorii, dar acum asamblata îmi place mult. E multa dragoste in coperțica ta ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! ♥ Si eu eram inainte carcotasa cand venea vorba de roz, dar acum imi place foarte mult.
      Este si sper sa o simta si destinatara. :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa ! Sa se bucure cea care o primeste si tu ca ai lucrat-o !

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-a iesit superb!

    Cu ezitarile si dorinta de a fi perfect si evident ca nu e perfect ma lupt si eu. In loc sa fiu fericita ca am terminat un lucru, ii vad tot felul de ...defecte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Cat de bine ai spus! Si din pacate am si un spirit de observatie mare asa ca vad toate... defectele pe care altii nu le observa. Imi tot repet ca asta e frumusetea lucrului de mana, dar tot nu reusesc sa ma conving.

      Ștergere
  4. Superba coperta. Chiar eram curioasa ce o sa faci cu bufnitele. ca de obicei ai realizat ceva minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult cum a iesit totul! Deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fericita-i destinatara unei asemenea frumuseti manuale!
    Mie una mi-a cazut mutra...sunt superbe creeatiile tale.Nu pot decat sa te admir profund si sa te aplaud pentru talentul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaiii! Iti multumesc mult pentru cuvintele tale! ♥

      Ștergere
  7. Ce dragute sunt!!!!Bravo Catrinel , esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Catrinel e deosebita coperta, sigur Ancuta se va bucura cand o va vedea. Se vede ca pui mult suflet in ceea ce faci. Eu sunt cuminte, astept, sunt sigura ca si suportul meu va fi la fel de frumoas si bine lucrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! ♥
      Las mereu o farama din sufletul meu in ce fac si imi doresc ca atunci cand sunt primite lucrurile pe care le fac sa nu fie o dezamagire si de aici vin emotiile mele majore. :)
      Am brodat o bufnitica draguta si mai am de facut unele detalii ca mai apoi sa trec la asamblat. ;) Sper sa ti se para asa. Tot ce pot face este sa te asigur ca ma voi stradui foarte mult sa fie frumos si bine lucrat.

      Ștergere
  9. Frumoase ochioasele ,interesanta coperta! Nu e rau nici perfectionismul(stie scorpionu'din mine),dar noi suntem oameni,nu masini.Coperta va aduce bucurie destinatarului,cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu e rau perfectionismul, dar imi creeaza atatea emotii! Asa sper. :)

      Ștergere
  10. Vai de mine acum o vad, cat e de frumoasa, trimite-o mai repede:*******************************, vai ce-mi palceeeeeeeeeeeeeeeeee:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca aceasta reactie sa o ai si cand o vei vedea in realitate.
      Maine o pun la posta si marti pleaca cu vaporul spre tine. :)

      Ștergere