marți, 3 februarie 2015

Jurnal intarziat

Conteaza foarte tare ca este marti si nu vineri? Azi avem  jurnal.
Am avut un sfarsit de saptamana foarte frumos, dar care m-a scos din rutina si acum am nevoie de readaptare la un program obisnuit. Aceasta a fost cauza absentei mele de pe blog... si faptul ca ploua intruna asa ca lumina e oribila, deci nu am fotografii frumoase. :(
♥Afara ...
in fiecare dimineata ploua, iar restul zilei e innorat. Zici ca este toamna
♥În casa ...
trebuie sa fac curat dupa ce se trezeste Andrei.
♥In bucătărie ...
poate voi face astazi un chec si voi gati un pui.
♥Mă gândesc ... 
la ce am de facut astazi si in ce ordine trebuiesc facute.
♥Imi doresc ...
sa mananc minieclere cu fondant (nu cioco) si o salata imensa de spanac cu lamaie.
si...
o clematis

♥Ce mai mesteresc ...
Am terminat broderia. Acum urmeaza sa o inserez in ceea ce voi lucra pentru partenera mea de schimb.
Mi-e pofta de tricotat.
♥Citesc ...
 Fiul risipitor Radu Tudoran. Nu am mai reusit sa citesc de saptamana trecuta.
♥Ascult ...
Popeye marinarul. :))
♥Imi plac ...
zilele cu soare
♥Mi-ar placea sa port...

♥Ieri...
m-am uitat la tot felul de prostioare pe net si am facut mancare.
♥Astazi ...
voi face curat, mancare si probabil voi lucra la ce am de facut pentru schimb. 
♥Maine...
incerc sa pun la posta un coletel.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
este o fotografie mai de demult... cand am avut un pic de zapada. :)
Acesta este pasagerul, mijloc de transport in comun.

Ma duc la treaba caci Dei s-a trezit si pot face galagie prin casa.
Sa aveti o zi minunata! 

14 comentarii:

  1. Miniecleruri am și eu în cap... și miniamandine din alea super însiropate...awww!!! Pana una alta îmi sting pofta cu niște cornuri cu brânză producție proprie ☺
    Spor la treaba și săptămâna (mai) însorită să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am stins pofta cu un pahar cu apa. :))
      Multumesc! Chiar este un soare superb acum.

      Ștergere
  2. Ce mi place geaca...daca as gasi una asemanatoare la pret rezonabil sigur mi-as lua:*. Ce simpatic trebuie sa fie sa mergeti cu Pasagerul, nu-mi pot imagina:), vara trebuie ca e mult mai fain. Zile senine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super! Si eu mi-as lua una asa. Vino si promit ca mergem macar o data pana la Tulcea ca sa iti faci pofta. :)) E frumos vara, dar aglomerat. Iarna e fain ca e caldura inauntru asa ca e confortabil. Multumim!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Daaaaa! De ce sa nu o mai avem?! :)
      Se joaca mereu, iar fosta ei stapana nu a vazut-o facand asta vreodata. Acum sta intinsa la soare pe pervaz. Cu totii o iubim mult de tot.

      Ștergere
  4. Nu stiu de ce, dar cred ca am mers si noi o data cu Pasagerul pana la Sulina. Din Tulcea. Era singura cursa in acea zi de vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la Sulina uneori pare o eternitate sa mergi cu pasagerul, dar e frumos.

      Ștergere
  5. Imi plac asa mult pozele tale cu vapoare si cu Dunarea peste drum... Eclere....mmhhhmmm! O saptamana frumoasa sa aveti si vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu stateam in poarta cand am facut fotografia.
      Multumim frumos! Si voi sa aveti la fel!

      Ștergere
  6. Ce pofta de dulce am si eu....
    Sa ai pota mare si spor la treburi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult, mult tinuta pe care ai pus-o (si combinatia hainelor, si faptul ca are numai negru - imi place sa port negru daca vreau sa fiu mai invizibila pentru ceilalti oameni :d)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o fusta asemanatoare si o port cu geaca de denim. As purta-o si cu bocanci. :D Negrul la haine este preferatul meu.

      Ștergere