vineri, 6 februarie 2015

Jurnal

 Ieri am crezut ca este miercuri si eram asa de incantata! Nu a durat mult pana am realizat ca de fapt era joi, ca astazi e vineri si vacanta lui Dei se termina. 
Daca tot e vineri avem jurnal.
♥Afara ...
e uraaaat. Dimineata spuneau baietii ca a nins. Acum e doar innorat, gri, murdar si rece.
♥În casa ...
Dei se uita la un film pe tableta, pisica alearga ca o zurla prin toata casa fiindca se joaca si inca nu s-a incalzit atat de tare cum imi place mie.
Acum joaca un joc cu Hercules.
♥In bucătărie ...
coastele de porc dezghetate sunt in asteptarea unei idei potrivite.
♥Mă gândesc ... 
prea mult la lucruri si oameni neinmportanti.
E uimitor cum in momentele mai slabe, cand gandurile parca nu mai tin de mine, imi aduc aminte de fiecare cuvant rostit inutil, rautacios, intepator si le resimt iar de parca mi s-ar spune din nou si din nou. Asta e ceea ce nu inteleg unii... eu nu uit si nu ca nu as vrea... nu pot. De aceea suntem uneori pe traiectorii diferite. Ei uita ce au spus, ca au spus, cat au spus, cand au spus...
♥Imi doresc ...
sa fiu si mai slaba.
si...
sa gasesc o solutie sa avem tot ce ne trebuie, sa ma trazneasca in cap o idee grozava sa pot face ceva... 
♥Ce mai mesteresc ...
nimic... Ma reapuc de bluzita, dar daca va scartai iar nu cred ca voi reusi sa termin.
♥Citesc ...
 mult mai putin decat o faceam. 
♥Ascult ...
un film cu roboti. Se aude din dormitor.
Acum se aude un nene care tipa la Hercules sa isi scoata sabia. :))
♥Imi place ...
sa mananc fagure cu miere
Sursa: dreamywhites.blogspot.ro
Cand vad faguri cu miere mi-aduc aminte de bunica dragului meu fiindca acolo am mancat faguri cu miere scosi chiar atunci din stupi.  Mi-aduc aminte cum mi-a povestit ea ca la scoala i s-a asezat un fluture pe nas. A suflat ca sa il alunge, iar invatatoarea sau invatatorul a certat-o foarte tare fiindca a deranjat ora. Parca o si vad ... 
Din pacate am fost doar o singura data la bunica sotului, mama socrului meu. Daca este sa regret ceva, este ca nu l-am convins pe dragul meu sa mergem la bunica cat mai des atunci cand era in viata. Cred ca acea vizita a fost cea mai frumoasa pe care eu am facut-o la rudele lui. 
 Am in ochi mana aceea de om ce statea cuminte intre perne si nu imi vine sa cred cand Adi imi spune ca a fost o femeie inalta si vanjoasa. Cate povesti mi-ar fi spus! Cate lucruri m-ar fi invatat! Nu voi sti niciodata probabil... 
♥Mi-ar placea sa port...
de fapt sa arat destul de bine sa pot purta
Sursa: frenchmadame.com
♥Ieri...
nici nu mai stiu ce am facut...
♥Astazi ...
ca de obicei.... ordine, mancare, lectii, computer si poate mai tarziu putin lucru de mana.
♥Maine...
va fi probabil la fel ca astazi.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
in cazul in care va era dor de blanoasa

Doar una? Nu se poate. :)




Am inceput jurnalul de dimineata si deja e ora trei. :)) Pana si starea mi s-a schimbat intre timp si sunt mai vesela decat pare, dar nu mai modific acum.

Sa aveti o dupa amiaza minunata!
Va pup soriceste!

16 comentarii:

  1. Si mie imi plac fagurii de miere. Cat despre haina rosie, ce sa zic, e de vis...

    RăspundețiȘtergere
  2. Immm, acum mi-ar prinde bine și mie un fagure de miere, am înțeles ca e bun pentru dureri în gat.
    Auzi, da' pe blănoasa tot șoriceste o pupi ☺?
    Weekend plăcut sa aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate multa si fara dureri!
      Eu o pus soriceste, dar sper sa nu ma pupe ea pisiceste. :))
      Multumim! La fel si voua!

      Ștergere
  3. Amen sister ca bine zici!Si io vreau sa fiu mai slaba!Si parca cu cat vreau mai mult cu atat mai mult mi se face de rontait ceva bun (bun de ala pacatos cu muuuulte calorii)!Si nu ies din cercul vicios "de maine nu mai mananc nimic dulce"
    Un pup mare de la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa... de ceva cu multa maioneza, pizza, ceva cu cascaval care se intinde... shaorma. De astea? Plus dulciuri. :)) Dar de cateva zile mi-e pofta nebuna si de salate.
      Si eu te pup!

      Ștergere
  4. Eu cred ca poti purta si acum:)Mai stiu ca o rochie bine croita imbraca si corpurile mai putin perfecte (nu i cazul tau). Mie chiar imi era dor de pisica. Mi se pare minunata, e asa aristocrata si eleganta... Si mie imi plac fagurii, de fapt imi place sa rontai ceara:). Week-end cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde foarte mult de croiala rochiei caci nu orice croiala se poate adapta la defectele corpului. Nu ai cum sa imbraci o rochie stramta, dintr-un material ce se muleaza perfect pe corp daca ai burtici sau asa numitele muffin top caci oricat de buna ar fi croiala tot se vor vedea inestetic. Ei! Nu-i cazul meu! :))
      Multumim! Si voua la fel!

      Ștergere
    2. Eu te-as contrazice, de asta Chanel costa de o mie de ori fata de o rochita din piata. De asta au ingineri cu duiumul care sa gandeasca materialeul, taietura, cusatura. Daca materialul e mai plin, daca e rigid, daca are o cuta, daca e marimea potrivita...poate face diferenta foarte mare:) Am vazut doamne plinute, barbati scunzi cu haine croite pentru ei care aratau incredibil. Daca ai purta asa o rochie nu cred ca ar putea cineva sa observe vreun defect:), cred ca toti ar zice oau! Tu esti si tanara si frumoasa si supla, deci...

      Ștergere
    3. Pai nu m-ai contrazis. Ai spus acelasi lucru cu alte cuvinte. Totul depinde de material si croiala. Iti dai seama ca unei doamne grase nu i-ar sta bine cu o rochie cu tot felul de gauri ce lasa parti din corp la vedere oricat de bine este ales materialul si croiala, dar care ar arata elegant si frumos pe o domnisoara supla. Nu poti pune o rochie cu spatele gol pe o doamna ce sta cocosata si mai e si grasuta...sau sa pui o rochie scurta oricat de bine croita pe o femeie cu picioare urate. In cazul Chanel hainele permit adaptarea la defectele tuturor deoarece au o croiala clasica, ce imbraca, nu dezbraca asa cum sunt ,poate, unele haine mai moderne. Un costum facut pe comanda arata intotdeauna perfect pe un domn. Poate vei rade, dar domnul ce il face pe comanda va fi intrebat inclusiv pe ce parte isi tine bijuteriile... intelegi tu... ca sa se tina cont si de asta la croiala pantalonilor.
      Vaiiii! Ma faci sa rosesc. Supla am fost candva...Acum nu ma mai simt asa, doar mai sper. :D

      Ștergere
  5. Povestile bunicii mele si acum le aud,iar mierea nu se termina din borcanul de 5 l,toata iarna era doctoria ce ne-o luam fara ezitare.:))Cat am lucrat la prima scoala,colegul de biologie,atunci cand preda Albina,isi aducea cu el si fagurele,asa ca pe langa elevi si noi dascalii aveam cate o portie de miere cu fagure cu tot.Un dacasl desavarsit!Acum e un pensionar fericit!:)
    Pentru ca acea haina rosie nu stiu cand as putea s-o port,cred ca aleg bratara.E superba!
    Pufosenia voastra e din ce in ce mai stapana pe ...situatie.Nici ca-i pasa ca afara-i frig sau ca maine e deja sambata.
    Pupici voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lui Andrei nu ii place. :(
      Avem atata nevoie de asemenea dascali! Dar avem nevoie si de parinti intelegatori...
      Daaaa! Imi plac si mie aceste bratari.
      Cum sa ii pese daca totul ii vine la nas? Pestic proaspat, crud, ciorba de peste, caldura, mangaieri, jucat...
      Te pupam!

      Ștergere
  6. Eu am aşteptat jurnalul tău...că am ştiut că pui poze cu domnia sa Albă şi Pufinoasă ca Neaua :) E adorabilă, îmi place, îmi place şi iar îmi place...ceva fraţi, surori, eligibili pentru înmulţit, mai are??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi era teama sa nu va plictisesc cu blanoasa noastra!
      Nu are frati, surori, iar ea e sterilizata, deci... :(

      Ștergere
  7. Mie mi-ar placea ca aproape de fiecare data cand este o postare noua, sa fie cel putin o poza si cu blanoasa. Nu cred ca ma pot plictisi de asa ceva. Blanoasa aceasta intra la categoria daruri pentru infrumusetat viata, cadou de la Doamne-Doamne. Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este pentru infrumusetat viata intr-adevar. E o simpatica.

      Ștergere