vineri, 27 februarie 2015

Jurnal

E zi vineri cu  jurnal.
♥Afara ...
a fost ceata, iar acum straluceste soarele minunat. Se anunta o zi frumoasa.
♥În casa ...
trebuie sa fac ordine. Aseara nu am fost in stare sa strang.
♥In bucătărie ...
Am facut zilele acestea o negresa la dorinta puiutului mic. A fost foarte incantat, numai celui mare i s-a parut prea dulce. Probabil voi mai face, dar voi reduce cantitatea de zahar. Mai mult ca sigur a iesit asa fiindca am pus Nesquik in loc de cacao. Imi place sa o inlocuiesc pentru ca nu mai are gust amarui desertul.
♥Mă gândesc ... 
ca m-as intinde in pat si asa as zace toata ziulica, dar am treba si sunt nevoita sa ma mobilizez neaparat. 
♥Ce mai mesteresc ...
martisoare si suportul de crosete cu bufnita. 
♥Citesc ...
cand vreau sa ma mobilizez pentru curatenia mai aprofundata blogul iheartorganizing.blogspot.ro pentru ca imi ofera o gramada de idei si imi face pofta de lucru. Cum se apropie curatenia de primavara e tocmai potrivit. 
♥Ascult ...
niste gugustiuci si tastele care clampane. La cum imi bubuie capul si asta e prea mult.
♥Saptamana care a trecut
a fost cea de a doua in care am facut miscare zilnic. Sunt mandra de mine si ma simt super! 
De Dragobete (nu se pune ca sotul nu stia ca e) am primit matisori pufosi si frumosi. Zici ca sunt codite de iepuras in miniatura. :) 
♥Ieri...
m-am simtit foarte, foarte, foarte obosita si am dat vina pe astenia de primavara, care ma chinuie in fiecare an. N-a fost acest lucru. Mi-am dat seama aseara cand m-a apucat tusea... ma frigea pieptul... am racit. De cand am lasat fumatul am racit cu tuse de o gramada de ori.
♥Astazi ...
strang repede de prin casa, imi iau tableta si ceva de crosetat si ma bag in pat.
♥Maine...
sper sa imi revin.
♥Imi plac ...
cestile de portelan cu trandafiri
Aiken House and Garden
♥Mi-ar placea sa port...
candva la o petrecere 
ecstasymodels.tumblr.com
din nou unghii lungi
iconosquare.com
♥Imi doresc ...
sa nu fac gripa. :((
si...
sa am ambitie sa fac mai multe lucruri handmade pentru mine, casa... 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Papusica avea o rochita urata si i-am facut una noua. 
Mi-a placut sa o lucrez. Cred ca voi imprumuta o papusica Barbie pentru dimensiuni si ca sa ma relaxez voi face hainute de papusi fiindca mi-a placut tare, tare mult sa o fac. :) Cand eram mica nu prea ma jucam cu papusile fiindca nu ma pricepeam la o astfel de joaca (era mai simplu cu masinute), dar imi placea mult de tot sa le fac hainute.

Sper sa ma pun rapid pe picioare. Mi-e ingrozitor de frica de boli... 

Sa aveti o zi minunata!
Va pup!

18 comentarii:

  1. Iti doresc insanatosire grabnica!
    Fa-te bine , ca ai treaba...Uite ce lucruri minunate faci cu mainle tale magice! :)
    Personal , ordinea doamnei de pe blogul ala , mi se pare putin exagerata....dar nah! Asa sunt eu , Canuta-Om-Sucit :))))
    Un weekend minunat va doresc si pune o poza cu prajitura....Reteta se poate?
    Pupici voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      Mie acea ordine imi place mult de tot. Imi pare rau ca nu prea imi permit recipientele acelea super ce le are ea.
      Poze? Nu mai este :D Voi pune reteta.
      Te pup!

      Ștergere
    2. Cand te faci bine sa scri reteta

      Ștergere
  2. Si mie imi place tare mult blogul "I heart organizing"!!!Ai vazut ultimele schimbari facute in bucatarie?Ea si sotul ei au facut totul, iar dulapurile alea albe luate de la IKEA sunt superbe!Abia astept sa vad bucataria finalizata!
    Nu stiu in ce masura a fost concidenta nefericita sau nu, dar eu dupa ce m-am lasat de fumat am facut o pneumonie foarte urata!Zicea barbatul, ca la plamanul fumator nici raceala nu vrea sa stea!!!;-P
    Insanatosire grabnica!
    Kisses&weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa....Si eu. Asa dulapuri as vrea si euuuuu.
      :)) Bine zicea barbatul.
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Multa sanatate! Foarte faina rochia crosetata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sănătate multă! Dă cu propolis, alungă răceala eficient.
    Rochiţuca păpuşii e tare faină :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea mai am nimic, dar la Andrei s-a intors raceala dupa o saptamana de scoala.
      Mersiiic!

      Ștergere
  5. Insanatosire grabnica! Bine ca te-ai lasat de fumat, probabil ca sistemul tau respirator este mai sensibil, din cauza perioadei in care ai fost fumatoare.
    Si eu am o viroza foarte urata, cu tuse si dureri de cap, nas care curge. Sper sa imi revin repede! Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Fara nas curgand la mine, dar in rest le am pe toate. Multa sanatate sa ai!
      Te pup!

      Ștergere
  6. Sanatate multa, Draga catrinelule!
    O primavara frumoasa sa ai fara niciun fel de boala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mana! Multumesc!
      Si tu la fel sa ai... o primavara splendida!

      Ștergere
  7. Usturoi ,lamaie,miere(nu neaparat impreuna:) desi cred ca nu ar fi rau deloc:)) ).Bai fierbinti la picioare ,ceaiuri.
    E frumoasa rochita miniaturala.Si unghiile(desi eu nu le mai suport demult lungi,imi plac ,si in materie de oja ,frez este nuanta preferata).Da,si fusta si portelanurile(parca are mai multa savoare ceaiul /cafeaua servite in vase de portelan).
    Sanatate si imunitate buna celor mai mici din casa!
    P.S. Puf ce face, nu se mai arata ,ori e ocupata cu torsul (firelor)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Acum doarme pe scaunul de la biroul lui Andrei. Este noul loc preferat. Lasa par, se joaca si ne bucura zi de zi. E gunoiera si uneori rastoarna cosul. :))

      Ștergere
  8. Leoaicele cam fac din astea, sunt cam harbare de fel.Am avut un motanel care scotea samburii de masline din cos.Pentru ca ii manca,ii placeau maslinele,dar si samburii.Si ele au gusturi ciudate,unele iubesc ciocolata,tot ce contine cacao,altele se cred maimute .Deci si micuta e putin gunoiera.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Persana mamei mele adora sa manance portocala si pepene rosu. Nu urca pe masa dupa carne, dar daca lasai o felie de pepene, sigur se catara. :))

      Ștergere