luni, 23 februarie 2015

Maimutica cu cercei :)

Auzi din sufragerie cum copilul de dimineata te striga tare. In minte ti se perinda intr-o fractiune de secunda o gramada de ganduri si drumul pana la dormitor pare lung cat Marele zid chinezesc, chiar daca nu ai decat cativa metri si cand deschizi usa, ce sa vezi? Cupilu' sta cocotat mai ceva ca o maimutica si te chema cu disperare doar sa vezi ce poate sa faca. Tu ca o mama nu prea sanatoasa te duci si iti inhati aparatul foto si il mai pui o data. :))
Am oscilat mult pana sa pun aceste poze, dar sunt acolo cativa cititori, care sigur se vor bucura de ele. ;) E de dimineata tare asa ca scuzati pijamalele (nu ca nu l-au prins vreodata si dupa amiezile in ele) si patul nefacut. Eram prea emotionati ca sa luam in seama asemenea detalii. :)))) Siii... da, Andrei refuza sa dea jos de la el din camera decoratiunile de Craciun, iar eu sunt de acord cu ce vrea el cand vine vorba de dormitorul lui atata vreme cat pastreaza curat. 





Sper ca v-ati amuzat putin. Mamicilor de fete sa stiti ca asa devin baieteii barbati puternici ce va apara printesele. Ei nu sunt obraznici, ci doar energici si diferiti fata de delicatele fetite cu rochite.
Sa aveti o saptamana cat mai frumoasa!
Va pupam!

32 de comentarii:

  1. Ha,ha, ha ce dragut e! Parca am mai vazut asa ceva si in alta casa, dar cu un alt baietel:)))). Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu un baietel care seamana si fizic un pic cu Andrei? ;) Si noi pe voi!

      Ștergere
  2. :))) Erata: asta e o maimutica fara cercei.
    Asa sunt copiii, au nevoie sa-si consume energia, sunt vioi, iar asta nu e obraznicie, parerea mea e ca e chiar o nevoie a lor de a creste fericiti daca sunt lasati sa experimenteze diverse lucruri, sub supravegherea din umbra a parintilor. Abilitatea de a se catara i-ar putea folosi candva pe bune, nu doar pentru amuzament.
    Numai ursuletul pare ca zice: "vai, mie mi-e frica, nu ma uit" :))
    Andrei inca mai vrea sa pastreze decoratiuni de Craciun? Uite, sa ne facem si noi de ras: am strans bradul abia acum o saptamana, l-am lasat pana cand am simtit ca ne saturam de el, chiar daca cei mai multi oameni l-au strans inca de pe 8 ianuarie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa a zis si mama. :))
      Iarna ne este foarte greu caci stam in casa foarte, foarte mult timp.
      Ursuletul acela e prietenul cu care doarme Andrei. L-am cumparat cand i-a aparut primul dintisor. Mai are doi mai mici pe care ii cara peste tot.
      Din restul casei am strans, doar cateva abtipilduri mai sunt pentru ca astept o zi in care sa am rabdare sa curat in urma lor caci banuiesc ca vor lasa urme. Bradul l-am strans dupa revelionul pe vechi.

      Ștergere
  3. si eu faceam asta in copilarie. Si aveam deja 10 ani (se nascuse fratele meu) cand eram cocotata...acolo :) . Nu chiar in aceeasi pozitie, dar na.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mi se pare deloc ca ești o mama nesănătoasă, asa ceva trebuia imortalizat. Și după cum spui tu, eu ar trebui sa fiu un bărbat puternic care-și apară prințesa, wow! ( pentru ca și eu făceam ce face Andrei acum ☺)
    Ce ma bucur ca mai sunt și alte mămici ca mine. Noi acum vreo săptămână am strâns bradul, pentru ca cineva insista în fiecare an "da' de ce sa strângem bradul? E atat de frumooos, și eu nu m-am plictisit de el." Alții zic, "aoleu, rade lumea de noi, cu bradul asta împodobit pana la Paște", dar mie îmi place lumea vesela. ☺
    Acuma vad ca și Maria e... din același aluat, am putea institui o regula cu bradul de Craciunopaste.
    Hai, spor la bufnitel! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la bufnitit am vrut sa zic, da' tableta n-a vrut.

      Ștergere
    2. :))
      Ei! Lumea sa isi mai vada si de treaba ei! ;) Mie la brad imi place doar impodobitul si primele 2-3 zile cu luminite. Dupa aceea nu ma omor dupa el si vreau sa il scot pentru ca ocupa spatiu.
      Ce Paste? Ca asa vrea sa le lase la el pana la anul. :D
      Am terminat o parte din bufnite si trebuie sa scot masina sa ma apuc de cusut.

      Ștergere
    3. Multumesc! Are vointa proprie tableta ta. :))

      Ștergere
  5. Voniceşte, voiniceşte! Şi eu l-aş fi pozat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Eu l-am pus sa mai faca o data ca sa il pozez. :))

      Ștergere
  6. :)) si unele fetite aumuschi si se pot catara;) Bravo Andrei:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mama de baiat si aici, so been there done that , si multe altele!!!
    Kisses si o saptamana faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hehe.. Micul nazdravan! Chiar era de pozat! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putintica rabdare ca acus vei poza si tu, daca nu ai facut-o deja. ;)

      Ștergere
  9. Cateva poze de-ale baiatului tau, adunate intr-o carte ar fi un remediu garantat plictiselii si tristetii...Imposibil sa nu zambesti! Felicitari, esti o mama minunata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo , Andruska! Asa faci muschi! :))))
    Ti-am mai povestit cum au tinut surorile mele , pe frigider , un bradut mic de plastic , impodobit d-a fir 'a par , de la un Craciun la altul si dupa? ;) Si daca vrei sa sti , noi inca nu am dat jos luminitele rosii , care sunt puse pe hol...Ce are? :P
    Dar inca o data : bravo Andruska....faci muschi...!!!


    P.S. Cred ca i-ar prinde bine o bara de aia de se propteste in tocuri , ca sa faca tractiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic de bara... acus vine caldura si copacii si gardurile sunt toate ale lui, numai bune de facut muschi. ;)

      Ștergere
  11. Cum sa criticam asa ceva? Pai si eu cand eram ca Andrei saream(puncte de sprijin-o servanta si o masa) ,ori pur si simplu in aer si ce bine mai era .Doar ca mama mea nu era prea incantata(alte vremuri,alta mentalitate :)) )si spunea la toate rubedeniile si cunostintele ca fac nebunii si nu stau locului o clipa.
    Da,trebuie sa-i mesteriti niste aparate sa exerseze.
    Lasati ornamentele acolo! Copiii sunt foarte mahniti cand se strange bradul,decoratiunile.
    Si se pot face decoratiuni faine din hartie/carton specifice fiecarui anotimp(lipite pe geam sau agatate de lustra).
    Chiar Andrei le poate face daca ii place asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca neaparat alta mentalitate, dar erai fetita si poate mama ta isi dorea sa aiba o mica domnisoara eleganta si nu o fetita-baietel. :))
      Pentru primavara ma gandesc sa fac cate ceva, dar sa vedem ce timp avem.

      Ștergere
  12. Este un adevarat atlet in devenire Andrei.ma gandesc ca nu toti baeteii de varsta lui se pot cocoata asa...Imi plac pozele tale foarte mult.Vei pastra amintiri atat de frumoase cu baetelul tau...
    O saptamana frumoasa draga mea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In alte timpuri toti puteau, dar acum... Am fost un pic socata (acum vreo 2-3 ani) cand o doamna de la un magazin din oras a ramas surprinsa ca el a putut sa isi desfaca sticla de apa minerala singur si mi-a spus ca sunt baietei de varsta lui care nu fac acest lucru.
      Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  13. noi anul asta nu am fost acasa si nu amf acut brad. Can ne-am intors era deja ianuarie si la gunoiale lumea arunca brazii. Fetita m-a intrebat de cateva ori de ce nu avem brad ... (mie mi-a fo greu sa dau 20-30 euro pe un brad mic care sa stea singur acasa).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu militez pentru brazii artificiali. :) Noi avem unul si sunt foarte incantata de el fiindca e mare si bogat. Nu ne-am fi permis in fiecare an asa un brad adevarat. Faza cu "sa miroasa in casa a brad" nu merge la mine caci am intrat in mai multe case cu brazi naturali si nu am simtit atat de mult laudatul miros de brad. :)

      Ștergere
  14. Cu toate ca nu prea agreez plasticul,in privinta bradului,il prefer.Sau bradut la ghiveci care va fi transplantat.
    Am vrut sa spun de urs ,ursii astia sunt iubiti,cred eu.Am avut si eu in copilarie,unul un pic mai mic ,era intr-un galben placut si s-a plimbat pe la multi prunci din neam. Pana a iesit celuloza din el.Dar de plictis de el,nici vorba,dimpotriva.Copiii se ataseaza de jucarii,parca le insufletesc .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ursii sunt cu sufletel. :) Andrei le vorbeste, isi cere iertare daca ii uita intr-un colt si nu ii baga in seama, ii pune sa se uite cu el la desene animate... Intr-o zi a plans cand i-am spus ca Ursulica s-a simtit abandonat dupa pat unde l-a aruncat. L-a luat in brate, l-a dragalit. :) Cand ii bag la spalat ii incurajeaza sa nu le fie teama ca nu patesc nimic...

      Ștergere
  15. Vedeti,ce v-am zis? E ceva ce totusi nu se intampla cu alte jucarii.Poate de asta e si atat de prezent in vestimentatia strumfilor,ori jucarii,paturici,carusele etc..Pe mine ma fascinau imaginile cu ursuleti tinand in brate un butoias cu miere,inclusiv acea lingurita speciala.
    Cat despre imbaiatul de ursuleti , simpatic foc Andrei; intr-adevar copiii vorbesc cu ei,ii incurajeaza ,o adevarata pregatire psihologica pentru baie,ce mai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar! Majoritatea copiilor indragesc ursuletii de plus si nu alte animalute...
      In acelasi timp se incuraja si pe el ca ursuletii raman intregi in urma spaltului in masina.:)

      Ștergere